4 Eylül 2012 Salı

Sen Bende Ben Ölürsem Ölürsün...!

Yıkık Dökük Hayallerim Harabeye Dönmüş...
Ruhum Hesap Soruyor Bedenime Sanki!
Bir Mahkeme Kuruluyor Ruhumda!
İdama Mahküm Olmuş Suçlu Gibi Yığılıp Kalıyorum!Yokluğun Ağlıyor Gözlerimde Sevgili! 
Hayalin Düşüyor Anılarıma... 
Mutluluğum Ağlıyor Dizlerimin Dibinde...
Sarılıyorum Solmuş Dünyama...
Öpüyorum Buz Tutmuş Dudaklarının Hayalini...
Ben Öptükçe Volkan Sönüyor Dudaklarımda...
Gözyaşlarım Kanıyor Yanağımda...
Süzülüşü Tükeniyor Avuçlarımda...
Yokluğuna Alışmadım Sevgili!
Hala Yasını Tutuyorum Yarınların...
Düşlerim Kan Kusuyor Yüzüme...

Yokluğun Ölüm Gibi!
Gidişine Alışamadım Sevgili...
Sensiz Geçen Her Gün Daha Bir Özlüyorum Seni...
Özledikçe Seviyorum...
Oysa ki Ben Yanaklarından Süzülen Gözyaşların Olmak İstiyordum...
Senin Yüreğinden Senin Gözlerinden Düşmek Pahasına da Olsa Gözyaşın Olmak İstiyordum...

Ama Sen Gittin....
Yanında Benliğimin Bir Parçasını Alıp Yüreğimi Yarım Bırakıp Çekip Gittin...
Başarmıştın Geceleri Uykumu Bölmeyi...
Aklımdan Çıkmamayı...
Uzakta Olduğun Halde Beni Ağlatmayı...
Bakma Gözlerime Öyle!
Okunmaz Bende Mutluluğun İzi...
Saçlarımdan Süzülür Ayrılığın Tadı...
Gitmeler Yer Tutmuştur Yüreğimde...
Hasret Delip Geçmekte Ruhumu...
Hayat Bana Küsmüş Seninle Basıyor Üstüme...
Ölüm Uzuyor İçimdeki Yollara ve Ben Yavaş Yavaş Düşüyorum Gidişine Astığın Uçuruma...
Gözlerime Yuva Yapmış Hüzün Kırıkları... 
Bata Çıka Yaşıyorum Bu Koca Yalnızlığı...
En Keskin Susmalarda Öldürdün, Gömdün Beni...!
Durma Öyle Uzakta!
Öteden Estirme Ayrılık Rüzgarını!
Hazan Değdirme Yaralarıma!
Vurma İçime Bu Soğuk Sabahı!
Yakma Bu Sonbahar Düşkünü Hayatımı!
Sevdayı Sevdaya Sattım Kaç Kere Olmadı...
Yangını Yangınla Söndürdüm Kaç Gece Yine Olmadı...
Hep Senden Yana Bir Tarafım Eksik...
Hep Senden Yana Bir Tarafım Öksüz Kaldı...

 

Yine Seni Yazıyorum...
Ne Kağıta Gerek Var Ne de Kaleme...
Ben Seni Yüreğime Yazıyorum...
Bedenimde Seni Taşıyorum...
Yazmaya Ne Gerek Var Sevgili?
Ben Seni Her Yerde Yaşıyorum...
Gittiğim Her Yere Seni Taşıyorum...
Sen Benle Birlikte Yaşıyorsun...
Ben Seni Bedenimde Taşıyorum...

Sen Bende Ben Ölürsem Ölürsün...

Sen Ölürsen Ben Zaten Ölürüm!

Geldiğinde Yoksam Eğer... 

İnmiyorsam Ellerine Yanaşan Dokunuşlardan... 

Bil ki Seni Özlemeye Gitmişim....
Ne Zaman Dönerim Bilmem...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.