11 Eylül 2012 Salı

Hasretim Sana Güzel Yüreklim...!

Nerede Olsam, Nereye Baksam İçimde Hep Seni Hissediyorum...
Her Gittiğim Yol da...
Her Attığım Adım da...
Her Yazdığım Sayfam da...
Her Şeyde Ama Her Şey de Hep Seni Hissediyorum...
İsmini İsimsiz Duvarlara Yazıyorum...
Kimsenin Bilmediği Şarkılarda Ağlıyorum...
Sensizliğin Bilmecesindeyim Daha Çözmeye Çalışıyorum...
Sonbahar Geliyor Gözlerime Bazen Dökülüyorum...
Bazen Bir Türkü Söylüyorum Ta Derinden...
Karanlıklardan Soruyorum Seni Bazen...
Bulamadıkca Ağlıyorum, Ağladıkça Seni Daha Çok Seviyorum...


Simsiyah Gecenin Koynunda, Yalnızlığındayım...
Düşüncemde Sen...
Aklımda Sen...
Fikrimde Yine Sen...
Ne Yaparım Acaba Sensiz Gecenin Yokluğunda?
İçimde Kordan Bir Ateş, Yakar Bedenimi...
Soğuk Gelir Sensiz Gece Bana, Üşürüm...
Ağlamak İsterim Her An, Ama Ağlayamam...
Sensizliğinde, Gecenin İçinde Yapayalnız Yürürüm...
Ufka Bakarım Gözümden Bir Damla Yaş Süzülürken İçimden Kahretsin! Derim, Ağlarım...
Artık Tek Düşüncem Olmuşsun...
Nereye Baksam Hep Seni Görür Olmuşum...
İçimde Artık İyileşmesi İmkansız Bir Yara Olmuşsun....
Her An Kanar Durursun İçimde...
Ve Ben Her An Ölüme Biraz Daha Yaklaşmaktayım...
Ama Hiç Kızmıyorum Sana, Çünkü Sen Her Şeyin En İyisine Layık Olansın...
Bense Sadece ve Sadece Uğrunda Ölmeye Layık Olanım...


Hasretim Sana Güzel Yüreklim...
Hasretimden Kararan Yüreğim Gibi Yağmur Yüklerine Gebe Bulutlarda Sen Varsın...
Yüreğimdeki Dayanılmaz Sızıda, Gözlerimdeki Hasret Dolu Hüzünde Hasretinle Sen Varsın...
Gecenin Karanlığında Dünyaya Işık Olan Ayın Her Işığında Yüreğime Güneş Olan Sen Varsın...
Hasret Çöllerinde Gezerken Tenimi Yakan Her Kum Tanesinde Sen Varsın...
Özleminle Ararken Seni Düşlerimde, Bulamadığım Sevgide, Yaşadığım Gerçekte, Düşlerime Can Veren Hasrette Sen Varsın...
Gerçek Olmasan da Hayallerimde Can Olan, Sensizliğime Derman Olan Düşlerimde Sen Varsın Güzel Yüreklim...
Gün Yüzüne Çıktığın Gün Bitecek Hasretimde Yüreğime Umut Olan Sen Varsın...


Ya Git Düşlerimden Ya da Koş Gel Yanıma...
Hasret Sınırsız Alabildiğine...
Duygularım Bekler Gönül Eşiğimde...
Titreyen Dudaklarım Buğulu Gözlerimle Uzanır Ellerim Her Dem Sana...
Dokunabilir misin Senin İçin Çarpan Yüreğime?
Aksa Bakışların Gözlerine Çiçekler Açar mı Gönlünde?
Sevinçlerimle Sevinir Ağlar mısın Hüzünlerimle?
Kurumuş Dallar Gibi Susuz Yüreğim...
Adın Bir Buse Dudaklarımda Yanar Alev Alev Andıkça...
Beklediğim, Özlediğim, Gözlediğim...
Hadi Deli Bir Rüzgar Gibi Es İçime...
Ciğerlerim Nefes Alsın, Can Bulsun Bedenim...
Dokununca Dudağımın Tadı Nefesine, Öyle İçten Derin Bak ki Gözlerime Duygularım Vurgun Yesin Aşk Irmağında...
Hadi Var mısın Şimdi?
Birlikte Tırmanalım Yokuşlarını El Ele...!


Her Rüzgar Esişinde Aşk Fırtınaları Kopuyor Benliğimde Senle Beraber...
Senle Beraber Esiyor Bu Deli Gönlüm Uçurumun Kıyılarında Çaresizce...
Her Uçurum Senin Beni Acımasızca İtişini Andırıyor...
Neden Unutamıyor Geceler Seni, Neden Unutamıyor Yüreğim!
Her Dem Neden Geliyorsun Aklıma?
Bomboş Duygulara İnat Sevdim Seni Bütün Kalbimle...
Git Deyişini, Unut Deyişini Duymadı Yüreğim...
Sevgisiz Sözleri Vurduğunda Yüzüme Yine de Sevdim Seni!
Tutundum Karşılıksız, Umutsuz Aşk'ına...
Sevdi Bu Yürek Seni Sevdi Be Sevgili!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.