10 Eylül 2012 Pazartesi

Bir Göz Ağlıyor Uzaklarda!

Gelişinle Yeni Doğan Bir Bebek Gibi Yepyeni Bir Dünyaya Gözlerimi Açtım...
Ağlayarak Adeti Bozmadım Acılara Merhaba Dercesine...
Yüreğime Umut Yerine Aşk'ın Koyuldu...
Umudu Bile Tanımadan Aşk'ını Tanıdım Umutlarımı Şimdiden Çöpe Atarcasına...
Gelişine Sevinmeme Rağmen İsyanlar Dolu Acıların İlk Sesiydi İlk Çığlıklarım...
Kulağıma İsmim Yerine Aşk'ın Üflendi...
Ben İsmimi Bile Duyamadan Aşk'ını Duydum Acların Sesine Kulak Verircesine...
Gelişine Sevinmeme Rağmen Bir Köşede Sesini Gizleyen Sesli Acıların iİk Tınısıydı Duyduklarım...
Bedenime Kundağım Yerine Aşk'ın Sarıldı...
Tenime Anne Eli Bile Değmeden Aşk'ın Değdi Acıların Dokunuşlarını Hissedercesine...
Gelişine Sevinememe Rağmen Tendeki "Can" ın Alevlerinin İlk Kıvılcımlarıydı Dokunuşların...
Omuzuma Nazar Boncuğum Yerine Aşk'ın Takıldı...
Nazarlardan Korunağım Bile Aşk'ın Oldu Acılara Savunmasızlığını Bilircesine...
Gelişine Sevinememe Rağmen Savunmasız Kalan Yüreğimin İlk Korumasızlığıydı Taşıdığım...
Oysa ki Gelişinle Yepyeni Acılara Gözlerimi Açtım Ben...
Doğdum Sanırken "Ölüm"e Yaklaştım...
"Aşk" Değil "Acı"imiş Geç Anladım...
Geç Anladım!


Daha Bir Yıl Önce Yarattığın Bu Sevdalı, Seninle Doğdu, Seninle Hayat Buldu ve Gittiğin Gün de Öldü...
Öldü Be Sevdalım...
Başın Sağ Olsun...!!!


Bir Göz Ağlıyor Uzaklarda!
Baktığı Her Yerde Seni Gören, Uykuya Daldıkça Seni Özleyen...
Bir Göz Ağlıyor Uzaklarda Her Bir Damlasında Yalnız Seni Anlatan...
Bir Kalp Atıyor Sonsuz Uzaklarda...
Sesi Duyulmayan Duyguları Anlaşılmayan...
Yalnız Senle Çarpıp Yalnız Senin Sevginle Yaşayan...
Bir Gönül Yanıyor Bu Bedenin Derinliklerinde...
Sadece Seni İstiyor Sevmeni Bekliyor Tüm Ümitleriyle...
Bu Gönül Yanıyor ve Her Şeye Rağmen Yalnız Seni Seviyor...!


Anlıyor musun?
Hayır!
Anlamıyorsun...
Anlamadın,
Anlamayacaksında!
Kayboluyorum...
Sende Kaybettiğim Ruhumu Bende Bulamıyorum...
Çırpınıyorum, Çırpındıkça da Batıyorum...
Elimi Uzatıyorum Tutan Yok...
Karanlığı Avuçluyor Parmaklarım...
Yalnızlığım Bile Beni Yalnız Bırakmış....
Sessiz Çığlıklar Atıyorum Duymuyorsun!
Duymuyorsuuunn...
Yoruluyorum...
Susuyorum...
Korkuyorum...
Anlıyor musun?
Hayır!
Anlamıyorsun...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.