9 Eylül 2012 Pazar

Bu Hayat Sensiz Yaşanmayacak...!

Akşamın Karanlığına Yaslanıp, Yüreğimi Kelimelere İlmekleyip Yine Sana Yağıyorum Yağmurlara Gebe Kalmış Yüreğimle...
Gün Susuyor...
Ben Susuyorum...
Yutkunuyorum...
Yutkundukça Adın Batıyor Boğazıma...
Aklım Karışıyor...
Eline Su Dökülmez Hüzünler Yaşıyorum...
Yüreğim Burkularak Daldım Yine Sonbahar Rüzgarlarının Arasına...
Kalbim Bir Mengeneye Sıkışmış Gibi Acıyor...
Akşam Olmuş Yalnızlığın Acısı Olanca Gücüyle Çökmüş Omuzlarıma...
Üzerimde Kocaman Bir Dağ Var ve Altında Sıkışmış Gibiyim...
Hergün Derin Bir Hüzün Kaplıyor İçimi...
Acılara Saplanıyorum...
Başıma Ağrılar Giriyor...
Göz Yaşlarım Ne Yapacağını Bilmez Halde Kararsız...
Yüreğim Karların Ortasında Korları Bekliyor...
Kelimeler Kaybolmuş, Tükenmiş...
Diller Suskun...
Ellerim Üşümüş...
Sanki Tüm Kainat Susmuş, Herşey Durmuş, Mevsimlerim Karışmış...
Bıraktım Suskunlukları Bir Yana Bağırıyorum...
Boğazımı Yırtarcasına Haykıra Haykıra Bağrıyorum...
Sana Sevdamı Anlatıyorum!
Yüreğimi İhbar Etmekten Korkmadan...
İçimdeki Deli Dolu Coşkuyu Saklamdan...
Heycanın En Büyüğünü Yaşayarak...
Her Haykırışımda Çoğalarak Anlatıyorum...
Sensizliğin Beni Boğduğu Zamanlara İnat Cesurca Yürüyorum Aşk'ın Denizinde...
Ne İhanetler Var Ne Yalanlar O Sonsuz Mavilikte...
Gönüllüyüm Korkma...!
Nereye İstersen Gelirim Seninle...
Hangi İklimi Seçersen Orda Olurum...
Sonsuza Kadar Kalırım Orda Seninle...
Sensiz Zamanlarım Vardı Ya Benim Bir Daha Olmayacak...
Söz Verdim Kendime Bu Hayat Sensiz Yaşanmayacak!
Yazılar Şiirler Sana Yazılacak!
Senin Olmadığın Yerde Bu Yürek Bir An Bile Kalmayacak!


Keşke Sana Her Şeyi Açıklayabilseydim...
Denedim Ama Kendim Bile Bir Anlam Veremedim Kurduğum Cümlelere...
Senin Hüznünle Benim Korkularım Alışamadılar Birbirlerine...
Bırak Seni İçimdeki Buruklukla Seveyim...
Bırak Seni Bildiğim Gibi Seveyim!
Sensiz Hiçbir Şeyin Tadı Yok...
Her Yerde Seni Arıyorum, Hiçbir Yerde Yoksun!
Her Yerde Aradım Seni Biliyor musun?
Uzun Yıllarda...
Boş Sokaklarda...
Yoktun!
Hiçbir Yerde Yoktun!
Belki Seni Görünce Yüreğim Kan Ağlayacaktı...
Belki de Boynuna Sarılıp Gözyaşı Dökecektim, Ama Yoksun İşte...!
Yine de Kaybetmedim Ümidimi...
Bir Tek Yere Bakmayı Unutmuşum, Kalbime!
Evet Oradaydın...
Kalbimde Buldum Seni...
Seni ve Sesini İçimde Hissettim...
Varlığının Sesini Duydum!
Artık Hiç Aramıyorum Seni!
Çünkü Nerede Olduğunu Biliyorum...
Kim Olduğunu Biliyorum...!
Sen Benimsin Yalnızca Benim ve Hep Öyle Kalacaksın...!


Hani Bir Duygu Vardır...
Hep Özlem Duyulan Biryere Ulaşmak İstersin, Ama Bilmiyorsun O Yere Ulaşamadığın İçin O Kadar Özlersin...
Gel Görki O An İçinde Olan İstek Bunu Düşündüremiyor Sana...
Hani Vardır Ya, Ağaçların Suya Çiçeklerin Güneşe Olan Özlemi Ne Kadar Büyüktür Değil mi?
Ama Hep Aynısı Olur Onlar Bile Kavuştuktan Kısa Bir Süre Sonra Ayrılırlar ve Ağaçlar Kurumaya Çiçeklerde Solmaya Başlar....
Bende Ne Kadar Sana Kavuşmak İstesemde Olmuyor ve İnanıyorum ki; Sen Benim Sevdiğim ve İstediğim En Büyük Özlemimsin...
Seni Bulduktan Sonra Kaybedeceksem Eğer Bırak Bu Böyle Kalsın...!
Hep Seni Görmeden Görmüş Gibi Olduğum ve Senin Yanımda Olmadığını Bildiğim Halde Öyle Sandığım...
Seni Hiçbir Zaman Soldurmayacağım, Çünkü Seni Gözyaşlarımla Büyütecek Sevgimle Isıtacak ve Kalbimde Saklayacağım...!


Sana Yazıldı Bu Mektup...
Belki Okursun Belki de Okuyamazsın...
Ama Anlatmak İstediğim Her Şeyi Yüzüne Söyleyecek Cesaretim Yok!
Hayatımda İlk Defa Kıskançlık Rüzgarları Böyle Derin Esti Yüreğimde...
Anladım ki Ben Seni Bir Başkasından ve Hatta Saçının Tenine Değmesinden Tenini Kıskanıyorum!
Seni Bir Başkasıyla Görmek Bir Yana Sen Başkasından Bahsettiğin de Deliye Dönüyorum!
Düşündüğümde İse Çılgına Dönüyorum!
Kendime Zor Hakim Oluyorum!
Seni Hayatımın Her Köşesinde İstiyorum...
Vazgeçilmezim Ol, Vazgeçilmezin Olayım...
Çünkü Seni Çok Seviyorum ve Hep Seveceğim...
İçimde Bir Sen Yaratmışım Bitmeyen Tükenmeyen...
Bir Sevgili Çizmişim Beynimde...
Tutunmuşum Dalına Toprağına...
Bırakmışım Hayatımı Senin Omzuna Dayanmışım...
Çok Sevmişim Seni...
Sevdiğimi Diyememişim, Dedirtmemişsin!
Bir Hüzündür Bu Artık Bana Kalan Senden...
Biliyorum ki Baharın Güneşinde Bana Susmak Düşecek...
Payıma Kilitlenmiş Bir Yürek Kalacak...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.