3 Eylül 2012 Pazartesi

Savaşan Kalbim Aşk'a Yenildi...!

Yine Gece Oldu...
Sensiz, Sessiz Bir Karanlığa Büründü Heryer...
Yüreğimde Amansız Bir Sızı, İçim Alabildiğine Karışık...
Yaralı Bir Kuşun Kanat Çırpışı Kadar Sitemliyim Hayata ve Bitmek Bilmeyen Bir Hüzün!
Şimdi İç Çekişlerimin Bastırılamaz İsyanı Var...
Sabahın Buğusunda...
Akşamın Esen Yelinde...
Çok Uzak Yerlerde Arıyorum Seni...
Taaa Derinden Duyuyorum Gözyaşlarımı...
Nedeni Bilinmez Hala Ağlıyor Gözlerim...
Hiç Hesapta Yokken Yaşanılan Şeyler Takılıyor Zihnime...
Bir Kardelen Çilesi, Bir Papatya Hüznü Çöküyor Üstüme ve Ben Yalnız Yaşıyorum Hayatı...
Yalnız Tadıyorum Acı'yı...
Buralar Soğuk, Buralar Karanlık Sensiz...
Dipsiz Bir Kuyu Belki de...!
Anlatılmaz Yaşanır Derler Ya Hani, İşte O Hesap Benimki de...
Bir Garip Duygu Düştü Yüreğime...
Özlemlerin En Dayanılmaz Anı Sanki Bu Gece...!
Herşeyi Bırakıp Sana Koşmak İstedim Ama Ellerimi Bırakmıyor Çaresiz Çıkmazlar...
Ümidin Bitti, Biteceği Yerdeyim...!
Sanki Ayaklarıma Zincirler Vurulmuş...
O Bir Adımı Atamıyorum, Sadece Seyrediyorum Seni...
Dizlerine Yatıp Elini Sımsıkı Tutmak İstiyorum...
Gökyüzüne Bakar Gibi, Gözlerine Dalmak İstiyorum...
Sana Bakarken Zincirlerin Ayağıma Değil Yüreğime Vurulduğunu Hissediyorum...
İçin İçin Yanan Yüreğime...
Seni Sevenin Ben Değil Yüreğimin Olduğunu Anlıyorum...


Gecelerime Düştü Sessizlik Çığlıklarım...
Sensizliğin Sesi Yaktı Beni...
Yüreğimin Kıyısına Vurdu Hasretin...
Susuz Kaldım...
Seni Seninle Paylaşamasam da Uzatıyorum Ellerimi Sana...
Dokunuyorum...
Kayboluyorum Kalbinin Derinliklerinde...
Kalbini Kalbime Kilitledin...
Süzüldün İçeri Sessizce...
Gönül Kapılarım Kapalıyken Direndim...
Direndim Vazgeçmedin...
Sızdın Girdin İçeri...
Savaşan Kalbim Aşk'a Yenildi...
Gönül Bahçemin Misafiri Olmuştun...
Senden Kocaman Yürek Oluştu...
Okyanusa Dönüştü Yüreğim...
Seni Sensizlikte Özler Oldum...
Yenilmeyi Gördüm Sende...
Dünyayı Değiştirebileceğimi Düşünürken Kelam Fukarası Olduğumu Hatırlattın...
Kendime Olan Yenilgimi Tattırdın Bana!
Kendi Ruhuma...
Bedenime...
Gölgeme...
Kendime Yenildim!
Şimdi Aşk'ımın İnfazını mı Yapmalıyım?
Yoksa Yaşadığım Hayatın, Vefasız Yılların Acısının Pişmanlığını Düşünerek mi Geçirmeliyim?
Bilmiyorum:(
Bakma Sen Suskunluğuma...
Sanma ki Tükendi Sevdam...
Taa Derinliklerimde Yüreğimin, Ateşsiz Külsüz Yanar İçin İçin...
Değişse de Zaman...
Akıp Gitse de Mavsimler...
İçimi Acıtsa da Sensizlik...
Sağanaklarım Tükenmese de...
İçimde Kalsa da Yaşayamadıklarım, Sen Hep Olacaksın Bende...
Hasretinle Yüklüdür Taşıyamasa da Kalbim, Susmayacak Martılarımın Çığlığı...
Aldanıpta Suskunluğuma Sanma ki Tükendi Sana Olan Sevdam...
Sana Açık Olacak Her Zaman, Yüreğimdeki Bu Issız Liman...
Şimdi Susuyorum!
Sonu Belli Olmayan Bir Sürece Giriyorum ve İnanıyorum Ortada Bir Ayrılık Varsa Ne Gidendir Yaşayan Ne Kalan...
Ortada Bir Ayrılık Varsa İki Cesettir Onca Yaşanılandan Arda Kalan...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.