12 Eylül 2012 Çarşamba

Sebepsiz Değildi Seni Deli Gibi Sevişim!

Sebepsiz Değildi Sana Olan Aşk'ım...
Yüreğime Damla Damla Yağmur Misali Yağışın...

Çağlayan Misali Tüm Hücrelerime Akışın... 
Hasretinle ve Özleminle Alev Alev Yanışım!
Sebepsiz Değildi Seni Deli Gibi Sevişim!
Çözülmeler Gecesinde Kapımı Çaldın...
Karanlıkta ve Bir Başıma Yok Olurken...
Gözümden Akan Yaşanmamışlıklar İle Kendimi Yaralarken Senin Yüreğindi Bana İlk Gelen...
Sonra Dokunuşların Oldu Yarama Değen...
Zordum, Sıra Dışıydım, Deliydim Ama Kimsenin Göremediği Ben Vardı Bende İlk Senin Bulup Önüme Koyduğun...
Satır Aralarımı Okudun Kolaylıkla, Şifrelerimi Çözdün Ustalıkla...
Ben Seni Şaşkınlıkla İzlerken...
Kah Saçlarım Savruldu Bir An, Kah Tenim Değdi Karlı Avuçlarına, Kah Dalga Dalga Sana Aktım Ay Işığında...
İmkansızlıklar İçinde Birbirimizi Çoğaltırken Kayıp Adreslerde Yol Olduk, Yokuş Olduk, Fırtınalı Gecelerde Ateş Olduk...
Yüreğin Yüreğime Dokundu, İçim Ürperdi...
Bilmezdim Kendimde Kaybolurken Beni Bana Vereceğini...
Deli Dolu Yüreğinle Kapımı Zamansız Çalacağını...
Zamansızlıklar Yumağında Kahrolacağımı...
Düşler Kurup Orda Yok Olsam Ne Çare!
Seni Ölesiye İsterken Tüm Hücrelerimde Dokunmak Suç Olsa, Günah Olsa Ne Çare!
Yüreğim Eriyorken Ürkek Arzular Diyarında Ruhum Esir Düştü Sana, Tutsağım Yüreğinde Yüreği Yüreğime Dokunan Adam...!

Bir Rüzgar Esiyor ve Yine Çarpıyor Ruhum Sert Kayalara...
Deniz Hırçın Dalgalarıyla Götürüyor Hayallerimi...
Sevgime İnanmadın Yasakladın Seni Sevmeyi Bana...
Savruluyorum Dallarından Hayatın...
Karanlığa Sığınmış Gündüzlerim...
Çatlamış Kurak Bir Toprak Gibi Susuz Yüreğim...
Eski Bir Şarkının Kaybolmuş Notaları Gibi Öğrenemediğim Tek Şarkım Sensin...
Sen Beni Sevemedin...
Olsun...
Ben Seni İzinsiz de Severim...!



Eksik Olan Çok Şey Var Bu Seslenişte...
Kelimeler mi Tükendi Gerçekten?
Sebebini Bilmediğim Islak Tükenişlerini Seyrediyorum Hislerimin...
Ruhumun Yorgunluğu Değil Yüreğimin Ezilişi Bu...
Neye Ya da Kimeydi Seslenişim?
Anlamlarını Yitiren O Kadar Çok Şey Varken Ben Ne İçin Mücadele Ediyordum?
Gitmek Kolaydı Ama Direniyorum İşte Neye Direndiğimi Bile Bilmeden...
Sevmezdim Belirsizlikleri Ben...
Kendime Bile Açıklayamazken Sebebini Soranlara Ne Diyebilirim...
Sonunun Ne Olduğunu Bilmediğim Bir Yolun Başlangıcında Gibiyim...
Ya Yitip Gitmeler Var Sonunda Ya Çıkıp Gelmeler...
Eksik Olan Çok Şey Var İşte Bu Seslenişte...

Hemde Çokk Şey...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.