1 Ekim 2012 Pazartesi

Geçmedi, Geçmiyor, Geçmeyecek...!

Yüreğimde Hasretin Yağmur Taneleri, Seni Özledikçe Islanıyorum...
Gönlümde Sonbaharın Kurumuş Yaprakları, Seni Düşündükçe Soluyorum...
Gece Sessiz...
Gece Sensiz...
Ben İse Ay Işığının Yeni Özlemler Getirdiği Bir Sevda Yolundayım...
Aslına Bakarsan Geceden Pek Bir Farkım Yok...
Gece Nasıl Sessizse Ben de Öyle Nefessizim...
Gece Nasıl Sensizse Ben de Öyle Kimsesizim...
Ama Şu Var ki...
Gece Sessizliğe Güneşin Doğuşuyla Veda Edip Sensizliği Başka Yalnızlıklarla Unuturken Ben Sana Dair Acılarla Savaşmaktayım...
Hasretine Mahkum Gecelerimde Hayalinden Öteye Varamadım...


Sana Hangi Acılarımı Anlatayım Sevgili?
Tüm Yıldızların Gözlerimi Terkedişini mi, Sonbaharın Acımasızca Üzerime Çöküşünü mü?
Hiç Durmadan Kanayan Yaralarımı mı, Bitmeyen ve Bitmeyecek Hıçkırıklarımı mı?
Acımasızca Ellerimi Bırakışını mı, Yoksa Yokluğunu mu?
Kaderime Boyun Eğen ve Seni Sevmekten Vazgeçemeyen Kalbimi mi, Yokluğuna İsyan Eden Şarkıları mı?
Söyle Hangisinden Bahsedeyim?
Hükmedemediğim Hislerimden mi, Kendime Duyduğum Nefretimden mi?
Yoksa Seni Sevmenin Bedelinin Çok Ağır Olduğunu mu Anlatayım mı Sana...!


Dinle O Zaman!
Nasıl Olsa Son Haykırışım Bu...
Çekip Gidemeyişlerime Kalıp Kalbimi Paramparça Edercesine Sevmelerime Asla Ödenemeyecek Son Bir Fatura...
Ayrılıklara Satılmış Yalnızlığımın İdam Sehpasından Son Kez Göz Atması Etrafa...
Gördüğü Her Şeyi Birkaç Dakikalık Hayatına Asla Silinmeyecekmiş Gibi Yazması...
Son Çırpınışta Son Zerrenin Hareketinde Son Bir Du'a...
En Kuvvetli Aşk'ı Deli Gibi Özleyiş...
Söylenecek Her Şey Bitmişken Konuşma Hali...
Son Kez Hıçkırıklara Boğuluşum!
Belki de Bir Daha Cesaret Edemeyeceğim Kadar Büyük Bir İsyan...
Gelmeyecek Olmalarının Sonuncusu...
İçinde Sen Geçen Her Şeye Karşı Son Hareketim...
Konuşan En Kısık Ses...
Bütün Sonları Görmüş Bir Çift Gözde Gözyaşı Belki...
Ardı Arkası Kesilmeyecek Ağlayışların En Acı Olanı...
Zamanı Hiçe Sayıp Son Kez Sarılmam Kağıt Kaleme...
Akreple Yelkovanın Sonsuz Kovalamacasına Seni Düşünerek Son Katılışım...
Ses Tellerimin Senden Kalan Son Kuvvetle Sonsuz Titremesi!
Gidişine Son Haykırışım, Son Çaresizliğim!
Her Şeye Karşı Savunması Olan İnsanoğlunun Ölüme Karşı Duramayışının Basit Bir Provası...
Son Gidiş, Son Yalnızlığımdan Önce Yaşlanması Bir Kalbin...
Yavaşlaması Ama Durmaması İşte...
Acizliğin Had Safhası!
Dağ Gibiyken Bir Aşk; Deli Bir Kanserin Vurması...
Aslında Her Şey Sende Mümkün Oluyorken Ölüme Bırakılması Bir Aşk'ın...
Ve Elden Hiçbir Şeyin Gelmemesi!
Şimdi Sırada İsyan Var...!
"Sonsuza Dek" Diyen Dillere...
Aşk'ın Gücüyle Aşılan Yollara...
Kollarımda Beklerken Ellerde Gördüğüm Sahte Yüreklere...
Ve Bana Hatırla Diye Bıraktığın Gözyaşlarımla Süslenen Gecelere...
Şimdi Sırada Unutmak Var...!
Yaşanan Ya da Yaşanamayan Güzel Günleri...
Ve Bir Daha Kurmamak Üzere Kurutmak Tüm Hayalleri...
Şimdi Sırada Teşekkür Var...!
Yaşattığın Mutluluklar İçin...
Göz Pınarlarımı Kurutup Başkasına Ağlamamı Engellediğin İçin...
Aslında Sana O Kadar Çok Teşekkür Borçluyum ki!
Mesela Hiçbir Şiirimi İstediğim Gibi Bitiremeyeşim!
Yaşama Sevincimi Kaybedişim!
Çok Sevdiğim Şarkıları Unutuşum...
Kalbalıklar Ortasında Yalnız Kalışım...
O Çok Sevdiğim Rüzgarın Benden Uzakta Esişi..
Hepsi Ama Senin Eserin...
Teşekkürler Sevgilim...!


Anlatabilecekken Bildiğim Her Şeyi Sevgiye Dair, Susmak Düştü Yine Payıma...
Kaybedeceklerini Göze Alamamak ve İnadına Her Gün Biraz Daha Kaybetmektir Artık Yaşanılan...
Oysa Ne Kadar İsterdim Bir Kerecik Olsun Kendini Benim Gözlerimle Görebilmeni...
Belki O Zaman Anlardın, Beni Sevmeyecek Olsan Bile Neler Çektiğimi...
Ben Bir Kere Aşık Oldum Sadece...
Gerisi mi?
Boşver Gerisini!


Anlatamadığım İçin Susuyorum; İnan Kelimelerim Çok Yorgun...
Anlaşılmadığım İçin Susuyorum; Defalarca Deneyip Yüreğinden Kovuldum...
Konuşamadığım İçin Susuyorum; Fazret ki Dilime Bir Kilit Vurdum...
Şimdi Dilsiz Bir Sevdanın Çoktan Seçmeli Esiri Olsam da ve Hiç Anlatamasam da, Hiç Anlamasan da Önemi Yok, Canın Sağolsun...
Eskimiş Bir Defter Anlar, Tükenmiş Bir Tükenmez Kalem...
Sadece Şunu Unutma ki; Ben Senden Hiçbir Ödül Beklemedim Seni Severken...


Yazan: ''Artık Ne Kendine, Ne de Sana Acı Çektiren''...!!!


Midemdeki Sancı Yüreğimdeki Acı Hergün Çoğalarak Artıyor ve Bana Tarifi İmkansız Acılar Yaşatıyor...
Günlerdir Beni Uyutmuyor...
Gözlerim Uykuya Hasret...
Dün Yaptığım Paylaşımımda Geçecek, Geçmeli Demiştim, Ama Bu Deyişime Aslında Kendim Bile İnanmamıştım...
Geçmedi!
Geçmiyor!
Geçmeyecek!
Bunu Artık Çok İyi Biliyorum...
Eninde Sonunda Bu Sevda Bana Mezar Olacak...!
Birgün Önce Birgün Sonra Ne Farkedecek ki...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.