20 Ekim 2012 Cumartesi

Bilmiyorsun!

Oturdum Klavyenin Başına Yine...
Biraz Sen Varsın İçinde Yazacağım Mısraların Biraz Ben, Bir de Bana Eşlik Eden Kasvetli Gece Karanlığı...
Bazen Yaşarıyor Gözlerim, Sigara Dumanıdır Diyerek Avutuyorum Kendimi...
Kendimi Kandırıyorum Ama Gözyaşlarım Şuursuzca Dökülüyor Klavyenin Üzerine...
Her Harfte Bin Parçaya Bölüyorum İçimdeki Sancıyı...
Senden Sonra Hüzün Sarısı Yaprakları Gönlümün, Yüreğimdeki Yangınlar Susmak Bilmiyor...

Sadece Sensizlikten İbaret Değil Yaşam, Birde Oynanan Roller Var!
Unut Dürtüsü, Nefret Duygusu...!
Nasıl Bir Savaş İçerisinde Olduğumdan Bihabersin Sen...
Sadece Gecelere Esir Olmak Yok, Takındığım Maskeler Var Birde!
Yüreğimde Sancılarınla Boğuşurken Kocaman Bir Gülümsemeyi Çakmak Var!
Yüzüme Balyozlarla Düşmesin Diye İğnelerle Tutturmak Var!
Gözyaşlarımı Saklamak İçin Gözlerimi Kaçırmak Var!
Gözlerimdeki Hüznü Kimseler Görmesin Diye Kimsenin Gözlerine Bakamamak Var!
Kimse Görmesin Diye Çaresizliğimi Kendimi Hırçınlığa Vurmak Var!
Özlemin Saç Diplerimden Acımasızca Çekiştirirken Unuttum Demek Var!
Her Bir Zerrem Sayıklarken İsmini ve Her Yol Sana Çıkarken Yolumu Değiştirmek Var!
Nasıl Bir Yük Var Omuzlarımda Bilmiyorsun!
Senle Tıka Basa Doluyken Kalbim, Kalbime Başkasını Almak Var!
Hissetmediğim Bir Şeyi Karşımdakine Anlatmak Var!
Sevmediğim Halde Seviyorum, Özlemediğim Halde Özlüyorum, Aklım Fikrim Sadece Sendeyken Seni Düşünüyorum Demek Var Bir Yabancıya!
Nasıl Bir Acıya Katlandığım Hakkında Hiçbir Şey Bilmiyorsun!
Sensizlikten Donarken Isınmak İçin Ona Sokulmak, Taşa Dokunmaktan Farksızken Ellerini Tutmak, Yüzüme Mutlu Olduğuma Dair Bir İfade Koymak Var!
Dünyayı Kucaklarcasına Sana Sarılmak Varken Onun Kollarında Boğulmaya Katlanmak Var!
Paslanmış Bir Demir Tadında Gelirken Bana Dudakları Buna Katlanmak Var!
Tenimin Her Santimi Seni İsterken Susmak Var!
Bütün Hayallerimi Sana Ekmişken Hayallerimi Başkasında Biçmek Var!
Bunca Yalan Arasında Doğru Kalmak Var!
Bir de Söylenen Bu Kadar Yalana Kendini İnandırmak Var!
Var da Var...!!!!!!!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.