10 Ekim 2012 Çarşamba

Ben Bulduğum An Yitirenlerdendim...

Bugün Düşlerimi Uzaklara Bıraktım...
Hayallerimiyse İçimin En Derin Köşelerine Attım...
Biliyor musun "Biz" Yoktuk Aslında....
Senin Farklı Bir Yüreğin
Benim İse Aykırı Bir Yönüm Vardı...
Geçen Çeyrek Asırda Uzaktı Sevda Sözcükleri Bana...
Yalandı Yaşadığım Ne Varsa...
Aslında Ben Bulup Kaybedenlerdendim...
Bulduğum An Yitirenlerdendim...
Sevmek Yasaktı O Yüzden Bana...
Bundan Değil mi Yıllarca Hep Bir Şeylerden Kaçtım...
Benim İçin Duygularımı Hak Eden Birini Bulmak Güzeldi Ama Şu An Seni de Kaybetmek Üzere miyim?
Yoksa Kaybettim mi?
Bu Çelişki Alıp Götürüyor İçimdeki Sevdayı...
Kırıyor Cesaretimi...
Şu An Kör Yüreğimin Gözü...
Senden Başkasını Göremeyecek Kadar Körelttim...
Beklerken Seni Yaşlarımı Sessiz Akıtıyorum...
Sen Bende Büyürken Ben Sende Küçülmekten Korkuyorum...
Yasak Olsun Sözcükler Bana Fakat Seni Sevmemi Engelleyemezsin...
Belki Biz Asla Var Olmayanlardanız...
Belki Biz Bulduğu Anda Kaybedenlerdeniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.