10 Ekim 2012 Çarşamba

Bu Gece Gözlerinde Bir Kadın Ölüyor...

Yıldızları Sönmüş Bir Gecenin Sayfalarında Işıksızım...
Özlemler Damıtıyorum Durmadan Karanlığın Yapraklarına...
Hissediyor musun Sevgili?
Bu Gece Gözlerinde Bir Kadın Yaşıyor...
Bu Gece Gözlerinde Bir Kadın Ölüyor...
O Kadın Senin İçin Kendi Ömrünü Tüketiyor...
Bu Kadın Sana Deli, Bu Kadın Sana Aşık...
Sen Beni Tamamlayan Diğer Yarım, Benden Başkasına Bakarsa Gözlerin Benden Bir Parça Ölür!
Benden Başkasını İsterse Tenin, Bu Can Bu Bedene Dar Gelir!
Yüzün Başkasına Dönerse Eğer Canımdan Can Gider!
Kalbin Başkasını Severse Eğer O An Bu Kadın Nefes Bile Alamaz, O An Bu Kadın Ölür!

Kimselere Söyleyemesem de Bu Aykırı Yüreğimin Sende Karar Kıldığını Gün Gelecek Tüm Dünyaya Haykıracağım...
Herkes Bilecek Seni Ne Kadar Sevdiğimi, Sana Ne Kadar Yandığımı...
Ve Tüm Yeryüzü Aşk'ımın Derinliğini, Sevdamın Yüceliğini Bilecek...
Şahit Olacaklar Sana Olan Yangınıma...
Kendimle Birlikte Bilenleri Bile Yakacak Bir Aşk'la Seviyorum Çünkü Seni...
Öyle Doluyum ki Seninle..
Her Gün Daha Çok Doluyor, Her Gün Daha Çok Sen Oluyorum...
Her Yangınımda Kül Oluyorum Küllerimden Doğuyorum Seninle Yeniden Her Yeni Güne...
Ve Gözlerim Uykuya Merhaba Diyene Kadar Yine ve Yine Başlıyorum Yanmaya...
Uykunun Kollarına Bıraktığımda Kendimi Biliyorum ki Tamamen Kül Yığınıyım O An...
Gözlerimi Açtığım An, Adın Dilimi, Hayalin Ruhumu, Aşk'ın Kalbimi Yakmaya Başlıyor Yeniden ve Yeniden...
Son Sözüm:
Bu Yangınların Beni Kül Edeceğini Bilsem de Korkmuyorum ve Kendimi Bırakıyorum Ateşin İçine...
Senin İçin Yanıyorum, Sana Yanıyorum...
Senin İçin Sonsuza Dek Yanacağımı Bilsem de Seni Seviyorum...

Neden Sensizlik ve Özlemek Hep Bana Düşer?
Seni Senle Yaşamak Varken Neden Hep Sensizim ve Sensiz Kalmaya Mahkumum?
Bitti Öyle mi?
Bitmedi Sevgili, Bitmeyecek...!!!
Sen İstemesen de Ben Seni Seveceğim, Hem de Ömür Boyu...
Son Nefesimde Bile Sadece Sen Olacaksın Bende...
Tüm Engellerimize, Tüm Korkularına ve Korkaklığına Rağmen Bitmedi...
Bitmeyecek...
Nasıl Bitiririm Seni?
Seni Bitirmek Demek
Kalbimi Yerinden Sökmek Demek...
Olmaz Sevgili Olmaz!
Yapamam!
Orda Sen Varsın
Onu Sökeyim Derken Sen Zarar Görürsün...
Kabul Et Sevgili !!!
Ne Sen Benim Gibi Seven Bulabilirsin, Ne de Ben Senin Gibi Bir Başkasını Sevebilirim...!!!
Sen Bensin, Tenim, Nefesim, Kalbimsin...
Sen Benimlesin, Benimsin, Bendesin...
Sen Sevdiğim, Ömür Boyu Beklediğim ve Bekleyeceğimsin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.