11 Ekim 2012 Perşembe

Beni Sensiz Yaşamaya Mahkum Etme...!

Biraz Akşam Olsa, Biraz Gece...
Biraz Daha Sakin Kalsa Bu Şehir Zamansızca...
Sen Kalsan Yanımda...
Sen Olsan...
Hiç Bırakmasan Hayallerimi Keşke Yıllar Boyunca...
Kapanan Gözlerim Yine Düşlere Yol Alır...
Unuttum Diyen Dilim Yüreğime Kulak Verir...
Dizelerim Sana Kilitlenir...
Gece Oldu Ya Ellerim Kaleme Değiverir...
Sonra Sensizliğin Acısı Dökülür Kağıda Bir Bir...
Hece Hece Kelime Kelime ve Bir Ara Düğümlenir Sözcükler...
Kalem Susar, Sözler Kilitlenir...
Zaman Su Olmuş Akıyor Ayaklarımın Ucunda...
Ve Ben O Akıntıyla Birlikte Senin Olmadığın Diyarlara Sürükleniyorum...
Sensizliğe Attığım Her Adımda Yeni Bir Sensizlik Uzanıyor Önümde...
Ne Bıkıyor Ne de Yoruluyorum Seni Beklemekten...
Dönmeyeceğini Bile Bile Umut Yüklüyorum Seni Beklediğim Her An'a...
Seni Özlemek Özlemlerin En Güzeli Benim İçin...
Artık Alışmıştım Seni Görmeden Sana Bakmaya...
Sevgi Hayalinde Bir Dünya Kurmuşum Senden...
Öyle Zor ki Seni Sensiz Yaşamak, Seninle İlgili Hayallerimden Vazgeçmek...
Zaten Vazgeçmişte Değilim ve Vazgeçmeyede Niyetim Yok...
Sana Yalvarıyorum
Beni Hayatta Sensiz Yaşamaya Mahkum Etme, Yaşayamam...!
Seni Böyle Severken Beni Terk Etme, Kaldıramam...!
Yıkma Hayallerimi, Seni Bu Kadar Severken Yapma Bunu Bana...!
Bu Bulanık Yaşamımdan Bu Karmaşadan Kurtar Beni...!
Gitme, N'olur Yanımda Kal....
Soğuk Geceler Boyu Yüreğinin Ateşiyle Beni Sar...
Ellerinde Yanan Kor Ateşlerinle Buz Kesen Yüreğimi Isıt...
Yaralarımı Saran Kol Ol, Kanat Ol...
Tek Dokunuşunla Sarmaşık Misali Kalbime Sarıl...
Gitme Deli Sevdam Gel Ruhumu Doğ, Kadere İnat Can Bulsun Gönlüm...
Dudaklarından Dökülen Şarkı Mısrasında Damarlarıma Dol...
Sensiz Geçen Her Saniyeme İsyanlarım!
Yokluğunun O Hüzünlü Limanında Canım Diyerek Beni Sar...
Ben Sende Bir Can, Sen Bende Canımdan Can Gitme!
Beni Sar!
Gözlerime Bak ve Kalbimdeki Yerini Öğren...
Artık Mutlu Olmak İstiyorum...
N'olur Mutlu Olmama İzin Ver...
Öldürme Aşk'ı Sevgili...!
Ben Gelecekten Söz Etmiyorum Sana, Bu Gün Diyorum....
Yarın, Öbür Gün Olacaklar Bağlamıyor Aşk'ımı...
Ya Doruklarda Yaşamalısın Aşk'ı Ya da Hiç Bulaşmamalısın...
Şimdi Bir Kez Daha Dinle Yüreğinin Sesini...
Ve Söyle Bana;
Aşk Bu Kadar Yakınındayken, Bu Kadar İçindeyken Neden İtiyorsun Onu?
Kendini İnandır Önce Sonra Çık Yola...
Coşkuyu, Mutluluğu Aşk'ta Bulacaksın...
Baksana Şöyle Bir Yüzüme...
Her Bakışında Ölümden Öte Sevmenin Ne Olduğunu Anlayacaksın...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.