18 Ekim 2012 Perşembe

Neydi Beklenen, Kimdi Gelmeyen?


Herkes Birşey Bekler, Ne Olduğunu Bilmediği Ya da Nereden Geleceğini Görmediği, Ama Gördüğünde Tanıyacağı ve Bileceği Bir Şey...
Aranan Belki Çok Uzaklardadır Belki de Çok Yakın...
Herkes Bir Mucize Bekler; Küçük, Çok Küçük Bir Mucize...
Yanlış Kapılar Çalınır, Belki Yanlış Sevdalar Yaşanır...
Herkes Bir Şey Arar...
Belki Düş, Belki Hayal Belki de Tamamen Gerçek...
Ben Bekledim...
Zaman Geçerken Aralıksız; Ben Aradım...
Yürüdüğüm Her Yolda, Yaşadığım Her An'da Aradım...
Baktığım, Gördüğüm Tüm Yüzlerde Aradım...
Neydi Beklenen?
Kimdi Gelmeyen?
Birisi Vardı Düş'ümde, Düş mü Gerçek mi Bilemediğim...
Birisi Var Diyorum, Bıraktığı Tüm İşaretlerini Bulduğum, Yaklaştıkça Uzaklaşan; An'mı Zaman'mı Bilemediğim Birisi...
Kimbilir Kaç Kez Tesadüflerle Karşılaştığım, Yanından Öylece Geçip Gittiğim, Hissettiğim Ya da Hissedemediğim Birisi...
Aradığım Ama Belki Beni Beklemeyen Birisi...
Benim Aradığım, Benim Beklediğim Birisi Var Diyorum...
Bir Sonbahar Günü Yerlere Dökülmüş Sarı Yapraklar Üstünden Geçerek, Rüzgar Gibi İçime İşleyerek Kapımı Çalacak Birisi...
Gözleri Hüzün, Sözleri Yağmur, Sesi Şiir, Yüreği Uçurum, Sevdası Derya Birisi...
Aradığım Beklediğim Birisi...!

Bekledim Seni Rüzgarların Islığında, Yaprakların Kavurucu Yalnızlığında, Gelmedin!
Aradım, Aranılmayacak Yerlerde, Baktım Yıllardır Yüzüne Bakılmayan Gizli Hislere, Yoktun!
Yağmur Damlaları İle Öptüm Seni, Ama Asla Seni Unutmadım, Unutturacak Umutlarıma Rağmen...
Gülümsediğini Düşlüyorum Seni Ararken Kendimde...
Ama Biliyorum, Ordasın...
Benim Olduğum Yerde...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.