17 Ekim 2012 Çarşamba

Vuslatsız Bir Sevda Vardı Yüreğimde...

Çekip Gitmelerle Dolu Hayat...
Her Seferinde Mutluluğu Yakaladığını Düşünürsün Ama Sonra Herşey Yine Aynı...
Ve Artık Ben Gitmeliyim Dersin Emin Olamasan da, Kararsız Kalsan da...
Üç Yanlışın Bir Doğruyu Götürmesi Gibi, Belki de Sen de Gitmem En Doğrusu Dersin...


Bir Gün Daha Yaşandı ve Bitti...
Yeni Bir Güne Tekrar Açmıştım Gözlerimi...
Farkı Yoktu Aylardır Uyandığım Sabahlardan...
Değişen Tek Şey Takvim Yaprağındaki Rakam Oldu...
Yakalandığım Hastalıktan Kurtulmaya Çabalıyorum ve Her Seferinde Daha Derine Batıyorum...
Ben Daldığım Ufuktaki Hayalinle Beraberken Anlayamıyorum Artık Yanımda Konuşulanları...
Bazen Nerde Olduğumu Bile Kavrayamıyorum...

Nasıl Bir İlletse Öyle Sarmıştı Bedenimi Benliğimi...
İşte Böyle Sevgili Dedim Ya Artık Hastayım, Galiba Bu Kez Çok Hastayım...
Nefesim Tıkanıyor Olur Olmadık Zamanlarda...
Biraz da Üşüyorum!
Annem'e Üşüyorum Dedim Yorgan, Battaniye Ne Bulduysa Örttü Üstüme...
O da Anlamadı Beni, Ana Yüreği İşte, Isıtmaya Çalıştı Kendince...
Söyleyemedim ki O'na, "Isıtamıyorsun Anne" Diyemedim ki...


Duyuyormusun Beni?
Anlayabiliyormusun?
Bak Ağlamadan Yazıyorum, Islatmadan Gözbebeklerimi...
Ama İstiyorumki Gözbebeklerine Düşünce Kelimelerim, Yüreğinin En Ücra Köşesindeki Irmaklar Dile Gelsin ve Sana Islak Şiirler Okusunlar Gözbebeklerinden...
Unutmayacağım Seni Hiçbir Zaman, Sen Bende Her Zaman Var Oldun...
Aldığım Nefesim Oldun...
Varmak İstediğim Her Yolun Sonundaki Sen Oldun...
Verdiğim Her Kararda Düşünülen Taraf Oldun...
Ben Sevdayı Yaşayansam Sen Yaşatan Oldun...
Günlerime Doğan İlk Güneş Geceleri Yüzüme Vuran Mehtap Işığı Oldun...
Sen Umudum, Gözbebeğim, Aşk'ım, Sevda'm, Herşeyim, Tek Gerçeğim Oldun...

Senin Düşleyemeyeceğin Kadar Sevdim Seni ve Dünya Döndükçe Bu Gerçek İçimde Yaşayacak...
Artık Tek Bildiğim Mutluluğun Artık Dudaklarımda Acı ve Sahte Bir Tebessüm Olduğu...
Bu Akşam Her Şey Son Bulacak...
Ardından Çektiğim Acılar, Yazdığım Şiirler, Dinlediğim Hüzünlü Şarkılar ve En Önemlisi Aylardır Ardın Sıra Döktüğüm Gözyaşları Bu Akşam Son Kez Akacak Gözlerimden ve Yanaklarım Bu Akşam Son Kez Islanacak...


Bilirim! Sevmek Acı Çekmekti, Yoksa Hiçbir Kül Ateşe Bu Kadar Sadık Olamazdı...
Bilirim! Sevmek Sevgili İçin Acı Çekmekti...
Bilirim! Sevmek Acılara da Alışmaktı Yokluktu, Sevgiliden Uzakta Yaşamı Kabullenme(me)kti...
Bir Sevda Düşlemiştim Hep...
Bitmek Bilmeyen Bir Sevgi...
Tükenmeyen Bir Duygu...
Ölümsüz Bir Aşk...
Yeri ve Mekanı Olmayan Bir Sevda Düşlemiştim Hep...
Bir Sevda Var Şimdi Yüreğimde, Yalnız, Tek Ama Bitmek Bilmeyen Doğru Dürüst Bir Sevda...
Yalanı Olmayan, Sevdiğini Bekleyen, Vuslata Susayan Ama Vuslatı Asla Münkün Olmayan Bir Sevda...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.