11 Ekim 2012 Perşembe

Bugün Sensiz Sensizliğimi Noktalıyorum...

Üstümde Geçen Yılların Yorgunluğu ve Yitik Suskun Kelimeler Var...
Aklım Karışık, Yüreğim Bulanık, Ruhum Girdaplarda, Kalbim Benden Davacı Çırpınıp Duruyor...
"Verdiğin Karar Beni Ölüme Götürüyor" Diyor...

Böyle Olmamalıydı Diyorum Ya Oldu İşte Bir Kere...
Yazılanı Değiştirmek Mümkün mü...

Senden Sadece Aşkını İstedim Ama Sen Yaraladın Beni Kelimelerinle...
Yüreğinin Soğukluğuyla Yaktın Beni...
Ezdin Gururumu...
Kırdın Sağlam Ne Varsa Yerinde...
Yaktın İşte...
Sattın Hayallerimi Üç Kuruşa...


Kendimi "Sen" Zindanına Hapsediyorum..
Anahtarı Sende..
Sen Hayata Başlangıcım Oldun Sonu da Sen Olacaksın...
Yenildim...!
Ben Aşk'a Değil, Ben Yasaklara Değil Ben Sana Yenildim...
Çevrene Ördüğün Duvarlara, Önüme Dizdiğin Engellere Ben Sana, Sana Yenildim...
Sevdanın Cehenneminde, Sensizliğin Ateşiyle Yaktın Beni Defalarca...
Her Gün Öldüm, Her Gün Bir Kez Daha...
Her Gün Biraz Daha...
Yüreğinde İnfazdı Benim Cezam Defalarca...
Peki Sormayı Unuttum Suçum Neydi?
Suçum Seni Tüm Benliğimle Sevmek, Suçum Sana Tüm Dünyamın, Tüm Ruhumun, Tüm Kalbimin Kapılarını Açmak...
Suçum Sadece Seni Tek Gülüşün İçin Tüm Ömrümü Feda Edecek Kadar Sevmek...
Bu mu Suçum?


Aşk Bize Yakışmadı...
Olmadı Aşk Bize Uymadı İşte...
Yüreğinden Sürgün Başka Diyarlardayım...
Ben Bütün Boşluklarımı Seninle Doldururken Senin Oluşturduğun Boşlukları Nasıl Dolduracağımı Bilmiyorum...
Yavaş Yavaş İlerleyen Kurşun Gibi İlerledi İçimde Sevdan...
Sevdan Yokluğun, Sevdan Sensizlik, Sevdan Gönül Yaram Oldu...
Ben Hiçbir Darbede Yıkılmayan O Koca Dağ Ben...
Ben Yüreğinin Tek Nefesıyle Darmadağan Olmuşum...
Seni Sigaram Gibi Nefes Nefes İçine Çektim...
Sigaramın Olduğu Gibi Seninde Beni Her Nefeste  Zehirlediğini Bile Bile...
Her Nefeste Bir Nefes Daha, Her Nefeste Biraz Daha Tutsak...
O Nefesleri İçime Çektiğim Gibi Veriyorum Şimdi...
Yavaş Yavaş Kurtulmalıyım Senden...
Aşk'ı Soyundum Sensizliği Giyiniyorum...
Bugün Sensiz Sensizliğimi Noktalıyorum...
Ardından Ahh Etmeyeceğim, Sadece Mutlu Olmanı Diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.