18 Ekim 2012 Perşembe

Hadi Gel Seni Bekliyorum...!

Rüyalarımda Ellerinle Saçıma Dokundun ; Ellerin "Aşk" Dedi...
Hayallerimde Yanımda Yürüdün; Rüzgarın "Aşk" Dedi...
Duygularımda Bana Seslendin; Sesin "Aşk" Dedi...
Hülyalarımda Yanağımı Öptün; Dudaklarındaki Alev "Aşk" Dedi...
Rüyalarım Oldun, Her Gece Seni Gördüm...
Gözlerim Oldun, Her Baktığım Sendin, Her Yerde Sen Vardın...

Ruh'um Ruh'unda Kenetlendi Yüreğim Yüreğine Kilitlendi...
Yollarım Oldun, Hep Sana Ulaşmak İçin Yürüdüm...
Sesim Oldun, Senin Adının Geçmediği Cümleleri Yasak Ettin, Suskun Ettin...
Kulaklarım Oldun, Sadece Seni ve Senle İlgili Kelimeleri Duydum...
Ve Sonunda Adını "Aşk" Koydum Senin!
Şimdi Sana Sesleniyorum "Aşk" Seni Çağırıyorum Neden Gelmiyorsun?
Artık Öğrendim Adını...
Sen Gerçek Aşk'sın Biliyorum...
Hadi Gel Seni Bekliyorum...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.