5 Ekim 2012 Cuma

Buruk Bir Veda...

Karmaşık Duygular İçindeyim Bugünlerde...
Bedenimi Sarmışcasına Hissettiriyor Kendini...
Sanki İçimde Yine Çıkmazlara Girecekmişim Gibi Korkular Sardı Bedenimi...
Bedenim Git Gide Direncini Kaybeder Oldu...
Artık Bazı Şeylerin Farkındayım...
Farkında Olduklarım Takatimi Bitirmiş Olsa da Yıkılmadım Ben...
Yürüyorum İnadına...
Belki Düşe Kalka, Belki Yana Yana Ama Yürüyorum Yine de...
Göründüğüm Kadar Güçsüz Değilim...
Hiçbir Zaman Vazgeçmedim Senden...
Hala Bir Umut Var Deyip Zor Olanı Seçtim...
Seni Her Düşündüğümde Kalbime Giren Sancıyı Es Geçtim...

Hala Düşünüyorum Seni Artık Gözyaşlarımdan Kan Damlıyor...
Çok Denedim Senden Vazgeçmeyi...
Hatta Kendimden, Ama Olmadı!
Yapamadım!
Unutamadım...!!!

Senin İçin Sadece Bir Hayaldim Biliyorum...
Yüreğim Hala Senin İçin Atsa da, Sevdan Uğruna Yansam da, Kaybettim İşte Seni Sevgimin En Güzel Anında...
Şimdi Gözlerimde Yaşlarla, Gönlümdeki Bu Sönmez Yangınla Sessizce Veda Ediyorum Sana...!
Artık Özgürsün Kuşlar Gibi...
Yolun Açık Olsun Mutluluklar Senin Olsun... 
Sakın Ama Sakın Üşütmesin Rüzgar Seni!
Sakın Düşünme Beni... 
Ardına Bile Bakmadan Başka Sevdalarda Bul Kendini...!!!

Sana Kızmıyorum, Kırgın da Değilim Aslında...
Öfke de Duymuyorum, Kendime Kızıyorum....
Zaten Olmayan Seni Var Ettiğim, Uzattığın Eli Tuttuğum, Bile Bile Bu Aşk'ı Tek Başıma Yaşadığım İçin...
Şimdi Tüm Yaşanmışlıkların Sancısıyla Gidiyorum...
Ama Eğer Sen Yoksan ve Giden Bensem Ben Kimden Gidiyorum?
Giderken Hangi Seni Bitiriyorum Ya da Ben mi Bitiyorum?
Mavi Düşlerimdeki Tüm Soldurduğun Renklerimle Yolunu Kaybetmiş Çocuk Misali Ellerim Buz Tutsa da, Hayalin Yalnız Bırakmasa da, İçimde Sana Dair Ne Varsa Bırakıp Gidiyorum...
Bir Kere Daha Kaybettim Sevgili!
Kendimi Alıp Gidiyorum...


İşte O Korktuğum Yarınlarımdayım Şimdi Sensiz!
Evet Seni Seviyorum Değerini Bilmesen de Bu Koca Sevdanın Yine de Seni Seviyorum...
Her An Sevdim Seni, Bir Saniyeyi Bile Sensiz Geçirmedim...
Sen Öyle Bir Yaraydın ki Yüreğimde Her Gün Kanadın...
Her Gün Canımı Yaktın Ama Ben Yine de Vazgeçmedim Senden, Vazgeçmedim Sevgimden...
Oysa Şimdi Kimselerin Bilmediği Saklı Bir Yarasın Gönlümde...


Sakın Üzülme Sevgili, Anlıyorum Ben Seni...
Ama Sakın Unutma ki Benim Seni Bu Kadar Çok Sevmem Kendimle İlgili...
Biliyorum ve İnanıyorum, Her Şeyin Bir Sonu Olduğu Gibi Yüreğimdeki Cehennem Yangınları da Son Bulacak...
Dedim Ya Sevgili Üzülme, Anlıyorum Ben Seni...
Benim Seni Çok Sevmem Kendimle İlgili...!
................................................

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.