15 Ekim 2012 Pazartesi

Ruh'um Senli Rüyalar da...

Görmek İçin Bakmak Gerekirmiş Ya?
Yüreğime Baktığında Gördüm Senin İçindekileri...
Öpmek İstedim Doya Doya Seni..
Akmak İstedim Ruh'una, Hayat Vermek İstedim Sana...
Nefes Al İstedim Yanımda...
Arama Başka Düş'ler İstedim...
Huzuru Yaşa İstedim Gözlerimde...
Her Gece Benim Olmanın Düş'leriyle Yattım, Her Sabah Benim Olmayacağını Bilmenin Hüznüyle Uyandım...
Sen Benim Siyahım Oldun Asil, Hüzünlü ve Gururlu...
Mağrur Bir Renksin İçimde...
Anlaşılması Zor Olansın...
İçimde Yankılanan Sen'sin...
Hem Dolu Yanlarım, Hem Boşluğuna Düştüğüm Bir Kara Noktasın!
Sen Bir Çölsün Bende Uçsuz Bucaksız...
Kumlarına Gömsen de Razıyım Yeter ki Ört Üstümü!
Seraplarına Kanmama İzin Ver...
Hadi Sevgili Bu Kadar Acımasız Olma...!
Bırak Bende Bir Renk Olarak Kalayım Sende...
Hadi Sevgili İnat Etme...!
Yine Ellerimi Tut ve Bir Masala Çek Beni, İçinde Seninde Yer Aldığın...!



Hasret Dolu Hayallerindeyim, Çıkmazlardayım...
Sessizliğin Hasretinde Cayır Cayır Yanmaktayım...
Ne Haldeyim Bir Bilsen!
Can'sın Canım'sın Aşk'sın Aşk'ımsın, Aşk'ını İçimde Hissettiğim Sevdiğimsin...
Elimde Değil Seni Sevmek Yüreğime İşlemiş, Yüreğim Ayakta Tutmaya Yetmiyor Sevgimi...
Elimde Değil Sana Tutkunluğum Ruh'umda Birleşmiş, Ruh'um Senli Rüyalar da...
Elimde Değil Sana Olan Bağlılığım Kalbim'e Hançerlenmiş, Kalbim Sensizken Hasret Tütüyor Benliğimde...
Hasretim, Sevgim, Tutkum, Özlemim Sanadır Sevdiğim... 

Yüreğimdesin Sevdiğim, Tut Elimi Hasretine Öldüğüm...
Hasretimdesin Sevdiğim, Gönlümdesin, Yüreğimdesin, Gözümün Yaşındasın...
Kalbimin Can'ısın Bekliyorum Seni Hasretle...


Şimdi Sana Tüm Aklımı Başıma Toplamışlığımla Bütün Aşıkların Aşkına Kabul Etmen Dileğiyle, Yüreğime Yağan Kar'a Aldırmadan Yoluna Devam Eden Umudum, Titreyen Ellerim ve Bütün Benliğim İle Çığ Düşürecek Kadar Güçlü Bir Haykırışla Söylüyorum!
Seni Seviyorummmm...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.