15 Ekim 2012 Pazartesi

Dayanabileceğimi Sanmıyorum...!

Kaybedilmiş Günlerin Güncesini Tutmaktan Bıktım!
Seni Beklerken Tüketilen Günlerin Hesabını Yapamıyorum Artık...
Şimdi Kaybedilmiş Mevsimler Başladı...
Buna Nasıl Dayanacak Yüreğim...!
Ben Sonbaharın Bu Sevdaya Tanık Olmasnı İsterdim...
Sonbaharı Seninle Birlikte Karşılamak İsterdim...
Yine de Adın Eksilmiyor Dilimden...
Nereye Gitsem Seni de Götürüyorum...
Seninle Uyuyorum, Seninle Kalkıp, Seninle Oturuyorum...
Varsın ve Hep Olacaksın Her An'ımda...
Nasıl Özlemişim Seni Bir Bilsen, Alev Alev Yanıyor Hasret İçimde...
Ben O Yangını Söndürecek Bir Tek Damla Su Bulamamanın Çaresizliği İçindeyim!
Gelmelisin ki Ne Varsa Gitmeli Bende Başkalarından Kalan...
Gelmelisin...

Bu Yangını Söndürmek İçin Gelmelisin...
Karanlığın Aydınlığa Bölündüğü, Hüznün Sevince Dönüştüğü, Siyahın Beyaza Tutulduğu Bir Saatte Gelmelisin...
Gelirken Sevdanı da Getirmelisin Bana, Ancak O Zaman Bitecek Bu İşkence...
Sensizlik Günceleri Toprağın Altına Gömülecek Bir Daha Çıkmamak Üzere...!
Sevdamız Ertelenmeyecek...
Çünkü Bitmeyecek Bir Aşk'ın Deli Gönüllüsüyüm Ben...
Ben Bu Yolda Yürüyorum, Geleceğin Güne Kadar Yalnız Geldikten Sonra Birlikte...
Beni Yalnız Bırakmayacağını Biliyorum...
Ama Gecikme...!
Bir Kayıp Sonbahara Daha Dayanabileceğimi Sanmıyorum...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.