16 Ekim 2012 Salı

Öyle Bir Gün Yaşasak ki...!



Öyle Bir Gün Yaşasak ki Başımı Döndürsen Mutluluktan...
Aşk Sarhoşu Yapsan Beni Bir Günlüğünede Olsa...
Hayatın Tüm Kaygılarını, Geçmişin Acı Veren İzlerini Bir Anda Silsen Gönlümden...
Kaygılarmı, Streslerimi Alsan Unuttursan Götürsen Benden Sadece Bir Günlüğüne...
Sadece Bir Gün...
O Gün Yalnızca Senden Gelen Mutluluk Olsa, Her İstediğimi Yapsan...
Ağlamama Bile Kızmasan Sırf İçimden Geldiğinde...
Sonra Sarılsak Beraber Ağlasak...
Sonra da Sarılıp Sımsıkı Bu Sefer de Gülsek Nedensiz...
Her İki Duygunun da Anlamını, Şaşkınlığını ve Hatta Aptallığını Aynı An'da Yaşasak...
Gururu, Onuru, İnsana Vakarlık Katan Ne Kadar Duygu Varsa, Hepsini Rafa Kaldırsak Tüm Gün Boyunca...
Saçmalasam, Anlatsam, İçimde-Dışımda Ne Varsa Döksem Sana; Yargılanmadan "Acaba Yanlış Anlaşılırmıyım?" Diye Düşünmeden...
Ben Bitirmeden Sen Başlasan, Sır Küpü Gibi Olmaktan Sıyrılıp, Anlatsan Bana Yüreğinin En Derinliklerinde Var Olan Herşeyi...
Anlatırken Sadece Sen Değil, Ben de Yaşasam O An'ı...
Sonra Çocuk Olsak, Olmak İstesek Bir An...
Koşsak Yollarda, Kah Yarış Yaparak, Kah Geleceğe, Geleceğimize Koşmak İster Gibi...
Sonra Bir Park Görsek, Ben Salıncağa Binsem, Sen Beni Sallasan...
Göğe Yazdığım Hayallerimi, Umutlarımı Her Yükseldiğimde Bulutların Kulağına Fısıldasam...
Ben Şımarık Bir Çocuk Gibi Hep Şımarsam, Ağlasam, Saçmalasam...
Sonra Kollarına Sımsıkı Sarılıp Başımı Omzuna Dayadığımda Güç Bulsam Yeniden, Dünyanın En Güvenli ve Emin Yerinde Hissetsem Kendimi...
Yıkılmaktan Bıkmışlığıma İnat, Tutunduğum Tüm Dalların Elime Gelmesine ve Arkamdan Vuranların Hançer Yaralarına İnat, Başımı Okşadığında Tek Şey Hissetsem, Yaşasam, Anlasam, Huzur...
O Gün Benim Günüm Olsa Mesela..
Başım Dönse Söylediğin Aşk Cümlelerinden...
Değişik Değişik Sevsen Beni...
Bazen "Aşk'ım", Bazen de "Ruh'um" Desen...
Sonra Herkesin Varlığına, İnsan Kalabalıklarına Aldrmadan Bağırarak "Seni Seviyorum" Desen, Bende Ağzını Kapatsam Senin ve Sarılsak Öylece Orada...
Akşam Olsa Sonra...
İlk Kez Karanlıklarda Aydınlığı Yaşasam Seninle...
Yorulmama İnat, Çok Geç Saatlere Kadar Yürüsek Yollarda Avare Avare Elele Aşk'ımızı Gözlerimizde Haykırarak..
Geceyi Yaşasak Sonra Sabaha Dek...
Yılların Hasretini, Özlemini Tek Geceye Sığdırmışcasına Yaşasak Geceyi ve O Bir Gün Hiç Bitmese, Hiç Başlamadığı Gibi...


Hayal Belki Ama Hayal'i de Güzel...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.