11 Ekim 2012 Perşembe

Ben Nereye Gidiyorum Bilmiyorum...!

Her Şey Anlamsız Gelir Ya Ansızın...
Sağnak Bir Yağmur Gibi Dökülüverir Gökyüzünden...
Güneş Vardır Gökyüzünde Hani Birden Bastırır Yağmur...
Şaşırırsın Hani Anlamsızdır Ya...
Müziği Duyuyor musunuz?
Çok Güzel Bir Ezgi, Huzur Veriyor İnsana...
Ama Ama Aniden Ezgi Değişiyor...
Ürkütücü Bir Ses Var Şimdi Kulakları Tırmalayan...
Ölüm Sinmiş Sanki Notalara...
Yüreğimi Sıkıyor Kan Damlayana Kadar...
İşte Böyle Her Şey Anlamsız Gelir Birden...
Anlamsızlık Kendi İçinde Eriyip Gider...
Farklıdır Adımların, Ellerin, Yüzün, Kelimelerin Hatta Suskunluğun...
Değişir Dünya, Değişir Doğa Değişirsin Belki Farkına Bile Varamazsın...
Bir Elin Yüzünde Anlamsız Şekiller Çizersin Boş Bir Kağıda...
Tek Bir Noktayı Bile Doldurursun...
Ruhunsa Savaş İçindedir Benliğinle...
Kim Kazanır Bilinmez...
Ne Anlamı Var ki?
Bu Yazdıklarım Bile Gereksiz Belki de...
Kim Duysa Seni, Kafasını Çevirir...
Herkeste Bir Telaş, Herkeste Bir Yerlere Ulaşma Çabası...
Nedir Hayatlarını Önemli Kılan?
Nereye Koştururlar ki?
Anlam Katan Nedir ki Yaşamınıza?
Neden Gülümsüyorsun?
Peki Sen Neden Ağlıyorsun?
Neden Susuyorsun?
Sesimi Duymanızı İstemiyorum Zaten...
Neden Bağırıyorum ki?
Kimselere Bir Şey Anlatmak Değil Amacım...
Sadece Anlamsız İşte...
Tek Bir Kelime Ne Çok Şey İfade Ediyor Bazen...
Ama Yine de Anlamsız Her Şey Çok Anlamsız...
Anlamayın Beni, Anlamadığınızıda Biliyorum...
Gülüyorum Bazen, Bazen Damlalarda Boğuluyorum...
Ben Nereye Gidiyorum Bilmiyorum...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.