3 Ekim 2012 Çarşamba

İnan ki Sevgili Yüreğime Sığmıyorsun...


Özlemek...!
Damarların Büyüdüğünü Hissetmek Ya da Gözlerin Nemlendiğini, Düşüncelerin Hep Akıp Gittiği Bir Pınar Misali...
Bir Yerlerde Olmak Ya da Bir Yerlerden Kurtulamamak...
Genzimin Yanması, Saatimin Hüzünlere Vurması Ama Yüreğimin Sıcacık Olması, Ellerim Koparcasına Uzanıp Tutamaması...
Tüm Bu Çelişkilerin Koynunda, Uykusuz Gecelerde Sonu Gelmeyen Güneşin Beklenişi, Hayallere Dalıp, İç Çekişlerimin Yaktığı Bu Beden İle Dünü Özlemek...

Seni Özlemek; Bazen Uzanıp Gitmesi Düşüncelerimin...
Özleme Ya da Sana Dair Bir Şarkının Kulaklarımda Çınlaması ve Öylesine Dalıp Gitmek...
Bedenim İçinde Bir Beden Daha Varcasına Kıvranması...
Seni Özlemek; Yıldızlar Kadar Uzak Olsan Bile Seni İçimde Hissetmek...
Yani; Bendeki Çoğu Şey de Senin İzinin Olması Seni Özlemek...!


Yıldızların Geceye Sevdanın Yüreğime Vurduğu Saatlerdeyim Yine..
Üç Duvar ve Duvarlara Sinmiş Yalnızlık...
Kurak Topraklar Gibi Çatlamış Ömrüm...
Düştüğüm Her Karanlıkta Bir Işık Arar Olmuşum...
Acıyor İşte Sol Yanım, Acıyor Gecelerde...
Gücüm Yok Desem de Rüzgar Yine Bildiği Yere Savuruyor Başka Bir İklime...
Yangınlarda Birkez Daha Yüreğim...
Kırgın, Yorgun...
Bugün Kor Düştü Yine Gönlüme...
Hüzün Yağdı Bahçelerime...
Gönlüm Kırık...
Umutlarım Yitik...!
Gönül Heybemde Hasret ve Gözyaşı Var, Katre Katre Yüreğime Süzülüyor...
Sana Sevdamın Sesleri Yüreğimi Yakıp Geçiyorken Sadece Sessizce Yürek Atışlarım "Seni Seviyorum ve Çok Özledim" Diye Çarpıyor...
Her Gün Biraz Daha Alevleniyor Hasret Yangını İçimde...
Senden Ayrı Kalmak Mahsunluğumun Nedeni...
Sana Gelmek İsteyip te Gelememek Gözyaslarımın Sebebi...
İçimdeki Hüzünlerimle...
Sükutumun Ele Avuca Sığmayan Serzenişi ile Zaman'a ve Yorgun Yüreğimin Hüzün Kokan, Ayrılık Kokan, Hasret Kokan, Acı Kokan Yanıyla Yaşıyorum Yüreğimin Benzersiz ve Tarifsiz Sızısını...
Hasretinden Yüreğimin Kuytusunda Biriktirdiğim Gözyaşlarımın İçinde Çoğalan Sızılarım Yayılır Şimdi Her Yanıma...
Yayıldıkça İflah Olmayan Bu Sızı Yüreğime Ruhum Sızlıyor...
Sızlıyor Benliğim...
Sensizlik, Cam Kırıkları Gibi Parçalanarak Dökülüyor İçime...
Döküldükçe İçim Kanıyor...
İnan ki Sevgili Yüreğime Sığmıyorsun...
Bir Gece Gelsem Yanına Uykuyu Unutmuş Gözlerimle...
Uzansam Yanına, Dalsam En Tatlı Uykulara...
Üşüyorum Deyip Sarılsam Boynuna...
Ellerim Kalsa Ellerinde Konuşmadan...
Baksam Gözlerine Soru Sormasam...
Kaybolsam Sende...
Akıp Gitsem Her Nefesinle...
Sussan Bana, Susacak Kadar Dokunsan Ruhuma...
Ruhumu Islatsan Varlığınla Dudaklarında Kaybolsam...
Suskun Yüreğimle Uzansam Sol Yanına...
Sonra Sabah Olsa, Karanlıklar Aydınlansa...
Usulca Kalksam Yanından...
Uyandırmadan Seni Son Kez Yüzüne Baksam Doya Doya...
Gözyaşlarım Aksa Gözlerimden...
Hıçkırıklarımı Duyup Uyanma Diye Son Kez Sen Duymasanda "Seni Seviyorum, Çok Seviyorum" Deyip Ayrılsam Yanından...
Sonra İnan Ölsem de Olur...!


Yalvarırım Tut Yüreğimi!
Yalnız Kalmamak Bir Gece Yarısı Uyandığında Sıçrayarak, Dayanağın Olduğunu Görmem İçin...
Suskunluğumda Büyüyen Haykırışımı Yakalayabilmen İçin...
Pişmanlıklarını Yok Edebilmek, İç Çekmelerimi Tüketmen İçin...
Yüreğinden Gelen Bir Dokunuşla Yaşadığımı Hissedebilmen İçin...
Bir Gün Uzaklar Yakın Olur, Umudunu Kaybetmememiz İçin...
Kendin İçin, Benim İçin, Ben Değil Biz Diyebilmemiz İçin Tut...!
Artık Avuçlarım Kanıyor...
Yüreğim ve Ellerim Titriyor Sevgili!
Yalvarırım Tut Ellerimi...
Yalvarırım Tut Yüreğimi!


Unutma Zor Sevdam Bana Bir Sen Borçlusun...!
Beklediğim, Özlediğim Sen Bana Bir Aşk Borçlusun...!


Hadi Yüreğim Yüklen Aşk'ını...!
Sırtlan Sevdanı Ve Zemheri Gecelere Doğru Yine Yol Al...!
Sevdaya Dair, Aşk'a Dair Ne Varsa Al ve Düş Yollara...!
Yaz Kalemim, Durma Sen Yaz...
Tek Sana Açarım İçimi...
Tek Sen Anlarsın Halimi...
Yine Vakti Zamanıdır Yürek Kalemimin...
Beni Anlayan Bir Sen...
Bir de "Rabb'im"...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.