23 Ekim 2012 Salı

Acılarımı da Sevdim İçinde "Sevdam" Vardı...

Hasret Geceleri Daha Çok İner Yüreğe, Karanlığa Yıkar Gözlerini, Bu Yüzden Görünmez Gözyaşının İzleri...
Faili Meçhul Cinayet Misali Öldürür Söylemek İsteyip de Söyleyemediğin Bütün Sözleri...
Gecenin Altında Sen Üstünde Ne Olduğu Belirsiz Bir Sessizlik...
Şehrin Işıklarına Baksan da Yüreğin Karanlık, İçinde Tarifsiz Bir Kimsesizlik...
Sevgi Mavi, Hasret Asi, Terk Ediliş Bir Sessiz Ölüm, Kurduğun Hayalleri Yıkar Bu Zulüm...
Uyusan Kabuslar Vurur Düşleri Uyumasan Yar'inin Gidişleri...
Hasret Geceleri İner Yüreğe, Hüzün Bu Yüzden Sever Geceyi...
Kirpiklerin Sayfadır Gözyaşların Mısra, Lakin Yazamazsın...
Yazabilsen Yazdıkların Sığmaz Bir Asra...
Sevgi Mavi, Hasret Asi, Terk Ediliş Bir Sessiz Ölüm!
Kaybolan Bir Çığlık Misali Duyulmaz Acılarının Sesi...!


Son Zamanlarda Ya Korkularım Büyüyor Ya da Ruh'um Karar Veremiyorum...
Yaşın Kemali Dedikleri Bu Olsa Gerek...
Sanki Biraz Daha Durağan Kararlar Alıyorum, Hatta Kararlar Bile Almıyorum...
Alışmaya Çalıştığım Bu Sükunet Dinecek Endişesiyle Neredeyse Nefes Alırken Dahi Korkuyorum... 
Mutlu muyum?
Acılarım Su Yüzüne Çıkmadığı Sürece Çokta Umursamıyorum Doğrusu...
Gelip Geçiyor Zaman, Öylesine Hızlı Öylesine Aceleci ki! Tanıyamıyorum Aynadaki Görüntüyü...
Bir Acılarıma Dokunmuyor Bir Onlara İlişmiyor Zaman...
Yüreğim Hep Aynı Şiddetle Ağrıyor, Ne Bir Eksik Ne Bir Fazla...
Alışıyor İnsan Acılara Tutunarak Yaşamaya, Sıradan Olmasa da Süregelen Oluyor...
Kolay Değil Unutmak, Unutulmak Kolay Olsa da Kolay Değil Unutmak...
Hayat Dediğin Kavram Acılarının İçine Serpiştirilmiş Mutluluklarla Boy Gösteriyorsa İnsanın İnan Bana Kolay Değil Ne Dile Ne de Yüreğe...
Seviyorum Demek Ne Büyük Cesaretmiş!
Birini Hayatının Vazgeçilmezi İlan Etmek, Sorgulamadan Yargılamadan Onu O Olduğu İçin Bir Parçan Olarak Kabullenmek Ne Kadar da Zormuş...
Hayli Oldu Öğreneli, İnsanlar Ucuzlaştırıyorlar Dillerinde Bu Kutsal Kelimeyi...
Her Yerde Sahte Sevgi Nidaları Haykırışlarda, İsyanlarda Yitiyor Değeri...
Mühürleniyor Bir Süre Sonra Diller Kin'e Dönüşüyor Adı Yüreklere Sığmayan Cümlelerin...
Unutulur Belki Zamanla, Hak Etmeyen Çıkarılır Atılır Hayattan...
Peki En Güzel Halini Yakıştırdığın Sevgi?
Bitmemeli Eksilmemeli ki Adına Yakışsın...
Ben Acılarımı da Sevdim İçinde "Sevdam" Vardı...
Belki Ondan Dokunmuyor Ağrılarıma Zaman...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.