16 Ekim 2012 Salı

Ruh'um Sen'li Özlemlerde Yine...

Kalemi Her Elime Alışımda Neden Hep Aynı Şeyleri Karalıyor Yüreğim Anlamış Değilim Halen..
Arapsaçı Gibi Bir Şey Bu, Çözdükçe Dahada Karmaşık Oluyor Duygularım...
Yazsam Bir Türlü Seni, Yazmasam Bir Türlü...
En İyisi Ne Diye Sorma Sakın!
Tabiki En İyisi Seni Defalarca Yazmak...
Aslına Bakarsan Yazdıkça Seni Kalemden, Kağıttan Kıskanır Hale Geliyorum Bazen...
Aslında Sana Yazmak Aklımda Yoktu...
Cama İki Damla Vurdu, Uzaklarda Gök Gürledi, Düşüncelerime Yağmur Düştü Aklıma Sen Geldin...
Yağmurla Seni Andım Dedim ya; Aslında Her Bahanede Sana Koşuyor Düşüncelerim... 
Ne Bileyim; Bir Çocuk Gülümsemesi Görsem Hayalin Düşüyor Yüreğime...
Yazarken Ara Sıra Duraklıyorum, Nerde Kaldığımı Unutuyorum, Sana Dalıyorum...
Garip Bir Şey Bu, Seni Yazarken Sana Dalmak...
Sanki Senden Başka Bir Sen Daha Var...
Bir Yanda Yaşadığım Sen, Bir Yanda da Yalnızlığımda Büyüttüğüm Sen...
Hayallerime Seni Koyuyorum...
Hayallerde, Daha Güzel Sevgililer Hayal Edilir Ya?
Bir Sana Birşey Ekleyemiyorum...!
Bak Yine Özledim İşte, Özledim...!
Ruh'umun Derinliklerinde Çöküşmeler Başladı Yine, Ruh'um Senli Özlemlerde Yine...
Hiç Öyle Şaşkın Şaşkın Bakma Bana!
Seni Özlemekten Nasıl Bıkarım ki Ben...
Hiç Bıkmam Asla...
Uzaksın Bana Hemde Çok, Olsun Ne Farkeder? Yüreğimdesin Benim, Yüreğimsin...
İster Uzak Ol, İstersen Yanıbaşımda, Ne Olursa Olsun Seni Özlemekten, Seni Sevmekten Vazgeçmem...!
Sensizliği Sessizliğe Fısıldasam Olur mu?
Kimseye Duyurmadan Anlatsam, Benden Başkası Bilmese Sana Hissettiklerimi...
Beni Değil, Gölgemi Değil, Düşlerimi Sev Bari...
Tamam Özleme Beni, İsteme, Hissetme...
Korkma Ben Hep Yanındayım, Ama Ben Senin Değilim...
Olamam Zaten, Hak Etmiyorum...
Unutma ki En Zorudur Hayal Kurmak...
İnan En Zorudur Yokluğunda Seni Özlemek, Seninle Olmak, Dokunmak, Teninin Kokusunu Duymak...
Tamam...
Sustum...
Bak Yine Hayalini Kurdum...!


Öyle Dayanılmaz Yara ki Sensizlik Her Gün Kanıyor, Sarmak İçin Gözyaşlarım Bile Yetmiyor...
Beynim Sana Adapte Olmuş "Sen" Diyor Başka Birşey Demiyor...
Bu Benlik Sadece Senin İçin Yaşıyor, Ölse de Unutmaz Bu Ben Seni...
Çünkü Ebediyete Kadar Varlığını Koruyacak Olan ve Sana Esir Olmuş Bir Ruh'u Var...!.
Biliyorum!
Yüreğim Sen Diye Attıkça Kalemim Hep Seni Yazımaya ve Ben Hep Seni Özlemeye Devam Edeceğim...


Ah Bir Bilsen Seni Ne Çok Sevdiğimi...
Uzanıp Tutabilsem Ellerini, Yüreğim Yüreğine Kavuşsa...
Sen İçime Çektiğim Nefesim, Aldığım Her Solukta Benimsin, Düşlerimde Yalnız Düşlerimdesin...
Seni Uzaktan Sevmek te Güzel...
Bana Uzakken Sevgin Bu Kadar Güzel, Ya Benim Olsan?
O Zaman Bu Yürek Dayanır mı?
Bu Kadar Büyük Sevgiyi Taşır mı?
İçimden Bir Çığlık Kopuyor, Kimsenin Duymadığı Bir Çığlık...
Seni Seviyorum Diyor Seni Seviyorum...!
Hem de Hiç Kimsenin Sevmediği, Sevemeyeceği Kadar...!
Canımda Can Kadar, Bir Gün Kara Toprak Olana Kadar...!


Yine Ruhuma Yağmurlar Yağıyor, Gözlerimdeki Çiçekler Islak...
Sensizlik Dondurdu Bedenimi, Üşüyorum Sıcaklığın Benden Uzak...
Al Bak Yüreğim Avuçlarımda, Isıt Dudaklarınla Üşümesin...
Korkma Dokun Ona Ruh'unla, Sar Vuslat Yapraklarını Üşümesin...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.