10 Ekim 2012 Çarşamba

Bazen Sevmek Yetmiyor...

Çoğu Zaman Anlamsız Geliyor Sensizlik...
Bazen de Hiçe Sayılmanın Acısı Kanatıyor Yüreğimi...
Hani Elini Uzatsan Tutamayacağını Bilmek, Kapıdan Gülümseyerek Gireceğini Bekleyip Hiç Gelmeyeceğini Bilmek Gibi...
Hani Güneşin Doğuşunu Beklerken Rüyadan Uyanıp Zifiri Karanlıkta Kalmak Gibi...
Hani Aylarca Baharı Bekleyip Çiçeklerin Açmadığını Görmek, Zemheri Ayazında Kalmak Gibi...
Hani Seni Dipsiz Kuyulara Atan, Hiç Olmadık Anlarda  Cam Kırıkları Gibi Ne Yana Dönsen Batan, Yüreğini Kanatan Birini Delicesine Sevmek Gibi...
Hani Sevgisini İçinde Yaşatmak Uğruna  Kendini Her Gün Biraz Daha Yok Etmek Gibi...
Hani Bir Gece Uyuyup Hiç Uyanmamak Gibi...
Hani Defalarca Dinleyip Dinlemekten Bıkmadığın Bir Şarkıyı Unutmak Veya Her Gün Yeniden Ölmek Gibi...!


Beni Bensiz Yaşadığım Gecelerden Biri...
Bir Seni Arıyorum Geçmişin Hüznünde...
Bir de Beni Arıyorum Bensiz Gecelerde...
Bedenim Çaresiz Kalıyor Seni Arayışımın Çığlıklarında...
Yokluğun Yakıyor İçimi...
Seni Arıyorum Durmadan Bensiz Benliğimde... 
Aklım Firarda, Düşünclerim Bensiz...
Seni Arıyorum Bilmeden Bensiz Gecelerden Birinde...
Sana Hasret Yüreğim Durmadan Çırpınıyor...
Sebebimini Bilmediğim Düşünceler Birini Arıyor...
Seni Arıyorum Varlığına Hasret Şu Bedenimde...
Seni Sığdıramıyorum Duygu ve Düşüncelerime...
Özlemin Batıyor İçime...
Kokun Hala İçimde ve Her Rüzgar Esişinde Daha da Bir Doluyorsun İçime...
Sensiz Kaldım İşte Sensizlik Sarıyor Beni Her Nefeste...
Sensizlik Bu, Alışmam Gereken ve Alışacağım, Alışmak Zorunda Olduğum...
Hayalimde Senle Yaşanacak Çok Güzel Günler Var Diyordum Artık Onlarda Yok...
Öğrendim Bazen Sevmek Hiçbir Şeye Yetmiyormuş...
Çok Saçma Gelirdi Bu Cümle Bana Ama Şimdi Ben Bunu Yaşıyorum Senden Uzakta Senle...
Ben Seninle Yaşıyorum Bu Aşk'ı Ama Sensiz...
Nasıl Tek Kişilik Yaşanır Deme Bu Aşk Ben Yaşıyorum...
Olmuyor Senden Uzakta Sensiz Yapamıyorum...
Artık Bitsin İstiyorum Boğulmalarım, Çığlıklarım Ama Bitmeyecek...
Yüreğinden Uzaklardayım Ama Yüreğimdensin...
Sen Benim Canımdan Bir Parça İçimde Yaşayan Diğer Yanımsın...


Ben İstemediğim Bir Hayatın Kucağına Adım Adım Gidiyorum Ama Bil ki Yüreğinden Uzaktayım Ama Yüreğimdesin...
Senin Yerin Yüreğim...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.