10 Ekim 2012 Çarşamba

Öyle Çok Yorgun Düştüm ki Seni Ararken...

Bir Gün Gelir Bir İnsanı Paylaşmak İçin Yaratıldığını Anlarsın...
O İnsan Yaşamına Girer, Kalbine, Düşüncelerine, Diline Girer...
O İnsanı Paylaşmak İçin, O İnsan İçin Göndermiştir Seni Rabb'in...
Ve Sen Dönüp Dolaşırsın O İnsanın Kalp Çemberinde, Gönül Evinde...
Tek İstedigin O'dur...
Elinden Geldiği Kadar Yaşamaya Çalışırsın O İnsanı Ama O Görmez Seni...
Öyle Çok Görmez ki Seni, Bırakıp Gitmek Zorunda Kalırsın Onu...
Senin Onu Yaşamana Engeller Koyar, Seni Terketmeye Zorlar Her Haliyle...
Bu Terkedişin Kendini Ateşe Atmak Dahi Olsa Umursamaz ve Sen Ölürsün...!
Ölüp Ölüp Dirilirsin...
Kendinle Bir Savaşın İçindesindir...
Ona En İyisini Veremediğin İçin Gücenirsin Kendine...
Allah'a Yalvarırsın O İnsan İçin...
Acılarını Yüklenirsin Ama O Acılarını Yüklendiğini Bilmez ve Kendi Acılarında Boğulup Daha Çok Acı Verir Sana...
Ve O Kadar Çok Kapar ki Kapılarını Sana Sen Onu Bırakmak Zorunda Kalırsın En Nihayetinde....


Ve Sen Sevgili...
Sen Beni Terketmeye Mecbur Ediyorsun...
Öyle Çok Yorgun Düştüm ki Seni Ararken...
Oysa Ben Hayatımı ve Canımı Koymuştum Senin Yoluna, Sen İse Dönüp Gittin...
Sustun...!
Seni Paylaşmak İçin Gönderildiğimi Görmedin Bile...
Ben Seni Her Halinle, Her Şeyinle Sevmiştim Ama Biliyorum Gideceğim, Beni Bunu Yapmak Zorunda Bırakacaksın...
Gideceğim Ama Sanma ki Sensiz Gideceğim,
Seni de Kendimle Birlikte Götüreceğim...
Ve Yaşayacağım Her An'ımda Senle Olamadığım İçin Acı Duyacağım...
Öylesi Bir Acı Olacak ki Bu, Ölüp Ölüp Dirileceğim...
Ve Sen Bilmeyeceksin...
Belki de Sen İçinden "O' da  Herkes Gibiydi" Diyeceksin...
Ben Seni Terketmedim, Ben Seni Seninle Bıraktım Yalnızca...
Acı Duyuyorum Çünkü Ben Senin İkinci Sen'in Olamadım...
Seninle Olmayı Beceremedim...
Sen Bana Kendini Yasakladın...
Simdi Sensiz Ne mi Yapacağım?
Seni Var Olduğundan Daha Çok Seveceğim...
Vazgeçmeyeceğim Sevdamdan...
Terketmiş Olsam Bile, Bırakıp Gitsem Bile Vazgeçmeyeceğim...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.