27 Ekim 2012 Cumartesi

Bir Bilsen Ne Kadar Çok Muhtacım Sana!

Bugün Kendimi İyi Hissetmiyorum...
Karanlık ve Soğuk Odamda Bir Yalnızlık Şarkısıdır Dinlediğim, Kimi Zaman da Korkusuz Yaşanan Aşkların Mutlulukla Sonlandırılmasıdır Tek Tesellim...
Belki de Kusursuz Aşk Sevdasıdır Bu Yaşadıklarım, Ya da Kusursuz Aşk'a Duyulan Sevdadır Adını Sevda Koyduklarım...

Doyasıya Yaşanılası Sevgimin Ayak İzleri Kaldı Sen Giderken Gerinde...
Bıraktığın Miras Bir Göz Aldanmasından Öteye Gidemiyor ve Sığmıyorum Bıraktığın Boşluğa!
Sevdan Bir Kor Olup Düştü Yüreğimin Sahralarına!
Adını Sevda Koyduğum Yanılmalarım Yakar Oldu Bedenimi...
Bana Hak Gördüğün Bu Azap Yeşertmiyor İçimdeki Seni!
Yine Kabusum Oluyorsun, Rüyalarımda Bile Susuyorsun!
Ben Kaybetmek Korkusuyla Yaşarken Seni Kabusum Olup Karartıyorsun Gecelerimi...
Aydınlık Sabahlarına Hasret Bu Bedenim...
Bu Karanlığı Bana Hak Görmeni Sağlayacak Ne Yaptı ki Reva Gördün Bu Acıyı Bana?
Seni Yaşamak Varken Doyasıya Nedir Bu Durgunluğun Anlamı?
Hayat Ne Anlatmaya Çalışıyor Bana?
Giderken Tadın Kalmıştı Dudaklarımda, Şimdi Neden Bir Tebessüm Kadar Uzaksın Bana?
Bir Bilsen Ne Kadar Çok Muhtacım Sana!
Ellerine Emanet Ettiğim Yüreğimi Hoyratca Kullanmak Yakışmadı Sana!
Bir Damla Su Versen Yeşerirdim Avuçlarında, Ben Bir Damla Su Kadar Muhtacım Sana!
Ve Dilerdim ki Avuçlarında Yaşamama İzin Verecek Kadar Aşık Olsaydın Bana...


Bir Günü Daha Bitiriyorum Bıraktığın Karanlıkta...
Olmasaydı Yaşanılanlar Sen Doğacaktın ve Aydınlığım Olacaktın Karanlıklarıma!
Adınla Başlayacaktı Yeni Gün ve Gökyüzü Sevgimizle Toprağa Karışacaktı...
Oysa Senin Beni Sevme İhtimalinden Öteye Gidemez Oldu Şimdilerde Hayallerim...
İçimde ki Ses Sustu, Anlatmıyor Artık Seni Bana!
Bilmiyorum Zerre Kadar Var mıyım Aklında?
Ve Biliyor musun Milyonlarca Zerre Kadar Yer İşgal Ediyorsun Aklımda!.
Yüreğim Sevginle Dolu...
Bu Aralar Ettiğim Tek Du'a, Sevdiğim Gelsin de Kırsın Yüreğimin Zincirlerini Diye Yalvarıyorum Rabb'ime!
Gözlerinde Adıma Dair Tek Hece Göremezsem Yıkımım Olursun ve Atarsın Yüreğimin Anahtarını Dipsiz Kuyulara...
Ne Olur Azıcık Sev Beni ki Bulayım Baktığımda Sende Bana Dair Ufacık Bir Hatıra...


Duygularımı Anlatmaya Kelimeler Yetmiyor...
Ben Bu Kadar Karışıkken ve Kokuna Böylesi Hasretken Sen Nerdesin?
Hangi Düşüncenin Eşiğinde Hangi Umutla Açılıyorsun Yarınlarına?
Bir Ufacık Su Parçasında Birbirimizi Bulamayacak Kadar Ayıran Nedir ki Erişemiyorum Sana?
Yüreğini Ellerimden Alıp Gitmenin Nedeni Nedir?
Bu Kayboluşlar Neyin Habercisi?
Hangi Yarının Acısını Erkenden Yaşatıyorsun Bana?
Bu Kayboluşun Açıklamasını Yap Bana, Yap ve Ak Yüreğimin Dingin Sularına!
Burada Adına Atan Bir Kalp Bulunur Mutlaka!
Tek Açmayı Bil, Yık Surlarımı ve Sahibim Ol Ömrüm Boyunca!
Şefkatine Muhtaç Yüreğim Acınla Bin Parça!
Kırılan Toplanmaz Asla Ama Ben Hazırım Bir Ömür Yanında Olmaya!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.