1 Ekim 2012 Pazartesi

O'nsuz Olmayacak Biliyorum...!

Dudaklara Dokunuşlar, Ten'e Dokunuşlar Yok...
Bir Ses Var Duyduğum Uzaklardan...
Aşk'mı Bu?
Görmeden Seven Kalbimde Savruluyordun Sam Yeli Rüzgarları Gibi..
Gel Ey Yar Hasretlerimi Parçalarcasına, Gel Ey Yar Diyebilmektir O Hiç Görmediğin Bedene...
Aşk'ın Vuslatı İle Kabulümsün Diyebilmektir Uzaklardaki O Sese...!!!


Yine Hüzün Uğradı Yüreğime...
Yalnızlık Ağızda Çoğalan Tatsız Lokma, Ne Yutabiliyorum Ne de Atabiliyorum...
Acı Çekiyorum...
Acıyor Bir Yerlerim...
Gözlerim Uzaklara Dalıyor Bu Akşam Yine...
Ve Ben Yine, Yeniden Sana Yazıyorum...
Gönlüm Aklım Herşeyimle Sana Yazıyorum...
Okusanda Okumasanda "Seni Seviyorum" Yazıyorum...
Hissetsende Hissetmesende Bir Öpücük Konduruyorum Dudaklarına...
Sen Benim Öptüğümü Bilmezsin Ama Ben Seni Öpmeyi Hayal Ederken Gözlerimden Yaşlar Damlıyor...
Biliyor musun Sevgili Susadım Sana...
Susadım ve Kanmak İstemiyorum Nedense...
Galiba Ben Seni Sevdim...
İlk mi, Yoksa Yeniden mi Bilmem, Sevdim, Sadece Sevdim İşte...
Okyanuslar Sığdı da Yüreğime Sevdan Sığmıyor İşte...
Nicedir Yokluğunla Alıştırmışken Bedenimi, İnatla Sana Dönüp Durması Garip Değil mi?
Bir Gece Yarısı Bıraksam Seni, Sigarayı Bıraktığım Gibi...
Özlemesem Bir Daha Hiç, Bir Daha Hiç Dokunmasam Mümkün mü?
Yüreğimin Tam Ortasında Otururken Tüm Varlığınla, Beni Hücrelerime Kadar ele Geçirmişken Hüznün, Seni Bırakabilmek Mümkün mü?
Nasıl Unutulacağını Anlatabilir misin Bana?
Seni İçimde Kaybetmenin Bir Yolu Var mı?
Bir Çözümü Var mı; Kahrolmadan Gece Yarılarında Sensizliğe Alışmanın?
İçinde Sana Değmeyen Bir Sözcük Olan Cümleler Kurmaya Ne Zaman Başlarım?
Ne Zaman Silinir Aklımın Ardında Hiç Durmadan Dönen Adın?
Tümüyle Silip Atmak Mümkün mü Seni İçimden?
Bir Unutabilsem Seni!
Ahh Bir Unutabilsem!


Her Şeye Rağmen Seviyorum Seni, Her Koşulda Seveceğimi de Biliyorum..
Sevmezsem Ölürüm Çünkü...
Korkum Aslında Ölümden Değil, Korkum Senin Olamadan Bu Dünyadan Ayrılmanın Buruk Acısından..
Hani Derler Ya ''Gidersem Gözüm Arka da Kalacak'' Gözüm Hep Arkada Kalmaya Mahkum Sanki...
Her Şeye Rağmen, Bunca Yaşanan Acılara Rağmen Olduğum Yerde Bekliyorum Seni Suskun, Acılar İçinde ve Ölmeye Razı Bir İdam Mahkumu Gibi.. .
Ölmek İçin Gönüllüyüm Çünkü...
Seviyorum Seni...
Sonsuza Kadar Acılara Katlanmak Zorunluluğunu Kabullenerek Seviyorum Seni...


Adı Hasret, Sızısı Sonsuz...
Titrek Bir İç Çekişi Hakim Bedenime...
O'nsuz Olmayacak Biliyorum...
Duvarlar Üzerime Geliyor, Daralıyor Ruhum...
Ecel Gelse Eğeceğim Boynumu Önüne Bir Koyun Gibi...
Gözlerimi Kapatmak Geçiyor İçimden Sonsuz Bir Uykuya...
Uyumak, Uyumak ve Bir Daha Uyanmamak...
Ne Güzel Bir Vuslat Demi Ölüm Denen Meçhul Son...
Ama Biliyorum ki Her İki Dünyada da Olmayacak Yanımda...


Ah Be Hırçın Rüzgar Neden Bu Kadar Acımasızca Vuruyorsun Pencereme?
Sen'de mi İntikam Alıyorsun Benden Aklınca?
Oysa Benim Gözlerim Sende Değil, Hep Aralık Bıraktığım Kapımda...
O Gelecek, Silecek Ölüm Sessizliğini Odamdan...
Dövünme Deli Deli, İnsafsızca Vurma Kendini Oradan Oraya!
Yalnızlığımı da Al Git Buralardan...
Git O'nun Kapısını Döv Usulca...
Gözyaşlarımı Götür...
O Yağmuru Çok Sever Bilirim...
Penceresinden Sız İçeri...
Bir Su Gibi Avuçlasın Beni, Ellerinden Kalbine Sızayım...
Git Rüzgar, Al Gel O'nu...
O'nsuz Ellerim Buz...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.