24 Ekim 2012 Çarşamba

Duygularım Herşeyimdi Benim...


Hiç Olmadı ki Anlayanım Benim ve Hiç Olmadı Gözyaşlarımı Silen...
Aydınlıkları Hiç Yaşamadım ki...
Nedenlere Niçinlere Takıldım Hep, Hiç Olmadı Elimi Tutan...
Ve Hiç Kimse Kaldırmadı Düştüğüm Yerlerden...
Hep Hasret Kaldım Sevgiye Sevmelere...
Hiç Yaşamadım ki Düşlediğimce Sevgiyi Ben...
Üşüdüm Hep Onsuzluklarda...
Çünkü Hiç Olmadı Onun Gibi Sevdiğim...
Hep Uzaklara Kaçtım Ben Hep Bilinmezliklere, Hep İçimde Yangınlar Misali Yaşadım Sevgimi...
Hiç Kimse Duymadı Sessiz Çığlıklarımı Büyük Yıkılışlarımı Benim...
Gülümsediğim İçten Anlarım Yok...
Çocukluğumda Bir Oyuncağım Bile Olmadı Benim...
Ellerim Hep Toprak Kokardı Küçükken...
Duygularım Herşeyim di Benim...
Bir de O'nu Ekledim Bunlara...
Başka Hiçbir Şeyim Olmadı Benim, Bir de O'na Dair Şiirlerim...


O'nda Özlediğim Bir Şey Var!
O Yüzden Tam Olarak Kopamayışım...
İçimde Derinlerde O'na Ait Olan Bir Yer Var...
Kalbimin Haritasında Sınırlarını Çizdiğim Şehrim Gibi...
O'nda Hasretini Duyduğum Bir Şey Var...
Neresinden Anlatsam Olmuyor Tarifi Mümkün Değil...
İsmini Koyamadığım Ama Sevdiğim Bir Şeyler Var...
Öyle Olmadık Zamanlarda Geliyor ki Aklıma Ruh'um Karışıyor.
O'nda Bana Ait Bir Şey Var...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.