3 Ekim 2012 Çarşamba

Ben Aşkı Sende Yaşadım...

Yolların Kolaylıkla Aşılıp Mesafelerin Çarçabuk Tüketildiği Bir Zamanda Sana Ulaşamamanın Verdiği Derin Bir Istırapla Kavrulurken Yüreğim Kalemimden Kan Damlası Gibi Dökülüyor Kelimelerim...
Bir Nehir Coşkunca Akıyormuşçasına ve Bir Rüzgar Delice Esip Her Şeyi Önüne Katıp Götürüyormuşçasına Savruluyorlar Etrafa...
Kabiliyetim Onları Sayfaların Üzerine Gelişigüzel Dizmekle Sınırlı Ya da Hafif Bir Hizaya Sokmakla...
Onlara Anlam Katmak Ne Benim Haddime Ne de Elimde Çırpınıp Duran Kalemimin...
Yaptığım Tek Şey Seni Sana Anlatabilmek...


Sensizim, Ağlıyorum Yine...
Durmayacak mı Hiç Bu Akan Gözyaşlarım?
Sönmeyecek mi Hiç Bu Yanan Yüreğim?
Bak! Bir Gün Daha Bitti  ve Seni Yüreğimden Almadan, Acılarımı Benliğimden Sökmeden Gitti!
Sensiz Bir Gün Daha Bitti!
Yarınların Hep Güzel Olacağını Söylerler, Peki Bu Günler Dünlerin Yarını Değil mi?
Aşk'ın Acısız Geçmeyeceğini Kim bilir?
Sevsen Sevilmediğine, Sevmesen Sevemediğine Yanarsın...
Birlikteysen Kavuşamadığına Ağlarsın...
Ben de Kavuşamadığıma Ağlıyorum!
Ben de Sen'i Sabah Uyandığımda Yanımda Göremediğime Yanıyorum!
Ben de Sen'siz Gecen Her Günüme Ağlıyorum!


Bıkmadım Seni Sevmekten, Binbir Güçlükle Avucumda Tuttuğum Umudumla Seni Beklemekten...
Gel de Tut Ellerimi...
Çılgın Düşlerime Gel...
Senli Olsun Hayallerim...
İzin Ver Yaşamama Seni...
Ne Korkuları Yendim, Ne Güçlüklerle Başettim, Bir Sana, Bir Aşk'ına Yenik Düştüm...
Kilitledim Kapılarını Kalbimin, Senden Başkası Giremesin Diye...
Acıyla Dost Oldum, Mutluluğa Küstüm...
Gel de Bitsin Bu İşkence, Bitsin Bu Yalnızlık, Bitsin Bu Yalvarış...
Acılarımdan Doğduğumda Geçen Her Günde Seni Bulacağım Anı Bekleyerek Harcadığım Her An Bana Sonsuz Bir Yalnızlığı Hediye Ettiğinde Kimse Yoktu Yanıbaşımda...
Kapımı Çalmayan Aşk Seninle Birlikte Bir Güneş Gibi Süzüldüğünde İçime Yine Kimse Olmasın Yanıbaşımda...
Kimse Olmasın Senden Başka Düşlerimin En Güzel Yerinde...
Dökülsün Acılar Ellerimizden Parmaklarımız Birbirine Dokunduğunda...
Yüreğin Yüreğime Sokulduğunda Yalnızlık Bavulunu Toplayıp Gitsin Bir Daha Dönmemecesine...
Dilimde Tutuklanan Birkaç Kelime Aşka Dönüşüversin Şarkı Sözleri ve Şiirlerde...
Gelme Diyemem Sana, Gel Bu Yüzden...
Acılarım Yetti Bana...
Umudum Tükenmeden Senden Yana Bekliyorum Seni...
Gel Bu Yüzden...
Anlamadın mı Hala?
Seviyorum Seni!
Anlasana!
Ben Aşkı Sende Yaşadım, 

Ben Aşkı Sende Anladım...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.