8 Ekim 2012 Pazartesi

Ben Gönlümün Mağduruyum...


Konuşmak İstersin, Susturulursun...
Susmak İstersin, Islak Gözyaşlarınla Konuşursun...
Aşk'tan Öte Silahın Olmasa da Zamana Kafa Tutup Ayrılıklarla Savaşırsın, Ama Zamana Yenilirsin Hep... 
Defalarca Yenilirsin Ama Savaşırsın Bıkmadan Usanmadan...!

Her Masalın Bir Başı Bir de Sonu Vardır...
Genelde Mutlulukla Biterdi Masallar
Ve Nedese Hep Masalın Sonunda Gökten Üç Elma Düşerdi...
Benim Masalım Mutlulukla Bitmedi!
Bana da Gökten Üç Elma Düştü Ama
Birinin İçinde Özlem Diğerinde Hasret Bir Diğeri de Gözyaşı Vardı!

Şimdi Onlarla Karanlıklara Doğru Yol Alıyorum...
Tabiri Caizse Karanlık Bir Kuyuya Taş Atıyorum Ya da Göz Göre Göre Kendimi Ateşlerin İçine Atıyorum!
Ben Bu Sevda Adına Söylenebilecek Tüm Sözleri Söyledim, Artık Söyleyebileceğim, Kaleme Alabileceğim Cümlelerim Tükendi...
Bunca Sözlerden Sonra Eğer Hala Birşeyler Anlatamamışsam Yazmanın Hiç Bir Anlamı da Kalmıyor...

Aşk Sevmeyi Bilene Aşk'tır...
Aşk Özlemleri İle Aşk'tır...
Aşk Hasrettir !
Aşk Nedir Biliyor musun ?
Aşk Anlatılamayacak Kadar Anlamlı, Anlatılamayacak Kadar Güzel, Bir O Kadar da Yürekliliktir !
Ömrüm Boyunca Hayata Sataşacak Kadar Cesurdum!
Yürekliydim Ama Şimdi Ağlıyorum...!

Bu Sevda Masalından Geriye Söylenenebilecek Tek Bir Sözüm Kalıyor!
Ben Gönlümün Mağduruyum...!!!!


Kimi Kez Acılar Hep Kanatmamışmıydı Bizleri?
Ve Herşeye İnat Hayata İnat Tutunacak Bir Yürek Aramamışmıydık Bazen?
Ne Kadar da Zordu  Hayata Yeniden Gülümseyebilmek...
Tutunabilmek...
Çoğu Kez Hayal Kırıklıkları İle Başlamadı mı Yalnızlıklarımız ve En Güzel Zamanlarımızın Birer Resmini Çekip Yüreğe Kazımadık mı Bazen...
Ya da Çıkaramadık Bizi Derinden Sarsan Olayları Yüreğimizden...
Çoğu Kez En Zor Zamanlarımızda Aslında  Ne Kadar da Büyüdüğümüzün Farkına Varmadan Geçtiğinde Hayat..
Bir Şekilde Yaşamadık mı Bir Döngü Gibi Gerçeği?
Ve Hep Sormadık mı Güzel ve Mutlu Günlerin Çok mu Gerilerde Kaldığını Her Defasında?
Binlerce Kez Sorgulayıp, Kanatmadık mı Acılarımızı Defalarca...

Ben Sussam da, Yüreğim Konuşuyor!
Kalemim Yazıyor Durmaksızın...
Tam Herşey Yolunda Yakaladım Mutluluğu Derken, Kocaman Bir Yalan Olduğunu Anladığınızda, Nasıl Bir Düşüştür O Uçurumdan Aşağı, Bu Duyguyu Bileniniz Var mı?
Acır Her Yanın Güven Duvarların Yıkıldığında, Göçük Altında Kalır Yarınların...
Ürkersin Zamanın Dörtnala Gidişinden...
Panik Yok Dersin!
Haykırırsın Tüm Gücünle, Duyan Olmaz Sesini!
Tükenir Yavaş Yavaş Yaşamak İçin Nedenlerin...
Hani Bir Kefeye Yanlışlar Bir Kefeye de Doğruları Koyarsın...
Darası Vardır Güzelliklerin...
Sevmek Gibi Ağır Basar Her Seferinde...
Hissettiklerini Söylemektense Susarsın...
Her Dilde Aynıdır Bir Bebeğin Ağlaması Diye, Şiir Yazarsın Gökyüzüne...
Yıldızlar Harflerin Olur...
Her Dilde Aynıdır Ayrılığın Matemi...
Hangi Ülkenin Penceresinden Bakarsan Bak Karanlığını Görürsün Gecenin...
Şakaklarında Zonklamasını Duyarsın Yüreğinin...
Öksüz Bir Aşk'ın Nasıl Sakat Kaldığını Ama Ölmeyeceğini, Gösterirsin Usanmadan...
Kanarsın...
Kanında Islanıyordur Bedenin...
Sağlam Binaları Bile Çökerten Rutubet Her Yanında Ama Yine de Dökmez Boyalarını Sevgiye Boyanmış Duvarları Yüreğinin...
Zaman Neye Gebe ve Ne Doğracak Beklersin Göçük Altındaki Kanayan Yalnızlığında...


Susuyorum En Kanayan Yerinden Aşk'a...!
Gözlerimden Yağmur Yüklü Bulutlar Geçiyor...
Sanki Birazdan Şimşek Çakacak...
Sanki Gözyaşlarım Sağanak Halinde Yağacak, Ama Ben Susuyorum, Yağmıyorum!
Susuyorum!
Anlaşılmaya Çalışmıyorum Artık Ne de Kimseyi Anlamaya...
Kuytu Mağarama Çekiliyorum ve En Çok Susuyorum Vefasızlıklara İnat...!
Derinden Susuyorum!
Tüm Hüzünlere ve Mutluluk Maskesi Takmış Bütün İnsanlara...
Susuyorum!
Galiba Susmak Yakışacak En Çok Bana...
Hıçkıra Hıçkıra Susuyorum...!
Susuyorum!
Bir Yangını Başka Bir Yangınla Söndürüyorum...!

Şimdi Bardaktan Boşalırcasına Bir Yağmur Yağsa!
Yağan Yağmur Sarsa Beni Kollarına,
Bağrına Bassa da Dindirse Şu İçimdeki Sessiz Hıçkırıkları...!!!


Üşüyorum Rabb'im, Üşüyorum Bu Acılara...!
Ağlayamıyorum da Artık, Ama Çok Üşüyorum...!
Doğruyu Saklayanlara, İnkar Edenlere, Üzenlere, Herşeye Herkese Üşüyorummmm...!!!






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.