3 Ekim 2012 Çarşamba

Çok Şey mi İstiyorum?


Ya RasulAllah!
Gidiyoruz, Gidiyoruz, Gidiyoruz, Sonra Dönüp Arkamıza Bakıyoruz ki Bir Arpa Boyu Yol Gidebilmişiz...
Bir Masal Dünyası İçinde Yaşıyoruz da Onun İçin mi?
Yoksa Kaskatı Gerçeklerle Dolu Bir Dünyada, Çirkinliklerin, Güvensizliklerin Olduğu Bir Dünyada Yaşıyoruz Onun İçin mi Kendimizi Hayal Dünyasında Teselli Ediyoruz?
Sultanım!
Senli Günlerde Tadına Doyulmaz Sevgiler Vardı...
Canlarını Uğrunda Düşünmeden Vermeye Hazır Olanlar Vardı...
Vefa'nın Anlam Taşıdığı, Değer Gördüğü Sevgiler Vardı...
Senli Günlerde Sevgiler Gönülde Dirilir, Vefayla Tamamlanırdı...
Ya RasulAllah!
Sevginin Vefanın Ön Planda Olduğu O Günlerden Sonra İnsanlara Bir Şeyler Oldu...
Paralar, Menfaatler Riyakarlıklar Kapladı Dünyamızı...
Dostluğun Yerini Paraya, Makama Satılır Oldu...
Şimdilerde Rüyalarımızdan Bile Silindi Dostluk ve Vefa...
Silindi Eski Dostlarımızın Hatıraları....
Şimdi İse Perişanız...
Çöl Yağmuru Nasıl Beklerse, İçimizde Öyle Özlüyoruz Eski Zamanların Sevgilerini Vefa'larını...
Öyle Özlüyoruz ki Dostları...
Dostlukları...
Eskiden Bizim de Dostlarımız Vardı, Dertlerimiz Dertlerine Karışmış...
Bizim de Dostlarımız Vardı, Ebubekir Misali...
Bizim Dostlarımız Vardı, "Siz Koşmanıza Bakın, Arkanızda Biz Varız" Diyen...
Eskiden Bizim de Dostlarımız Vardı, Başkaları Biz Ağlarken Yönünü Çevirdiğinde, Üzerinde Ağlayabileceğimiz Omuzu Veren...
Ne Oldu da Bu Dostlukları Tükettik?
Ne Yaptık da Bu Dostları Paraya, Pula, Makama, Mevkiye Harcadık?
Ya RasulAllah!
Artık Bizler Mis Kokulu Dostları Tercih Etmiyoruz, Çünkü Bizler Ahireti Geri Plana Attık...
Hatta Unuttuk...!
Banka Hesabı Kabarık İnsanlardan, Arabası Mercedes, BMW Olan İnsanlardan Dost Edinme Gayreti İçinde Girdik...
Ve Dünyalık Menfaatlerimiz İçin Onları Kendimize Dost Edindik...
Ahireti Unuttuk!...
Onlar Ne Yaparlarsa Ne Derse Onaylar Olduk...


Ya RasulAllah Bir Hadisinde;"Kişi Ahirette Sevdiği İle Beraberdir" Buyuruyorsun Ya!.
Ben de Ahirette Beraber Olabileceğim Bir Dost İstiyorum...
Ben de Ayağım Tökezleyince Beni Düşmeden Tutabilecek Bir Dost İstiyorum...
Ben de Olurda Düşersem Elini, Riyasız, Çıkarsız Bana Uzatabilecek..."Ben Yanındayım Korkma" Diyebilecek Bir Dost İstiyorum...
Ben de Çaresiz Dertlere Düştüğümde Utanmadan, Çekinmeden Omuzunda Gözyaşlarımı Akıtabilecek Bir Dost İstiyorum...
Bilemiyorum ki Gül Yüzlüm Çok Şey mi İstiyorum?


Yürekler Birleşince Manaya Kavuşur Cümle Hisler...
Hayr Dileyen Dillere Değer En Güzel Sözler...
Dost Çırpınışlar Yürekten Olunca Ne Güzel, Akıbetimiz İçin En Güzel Hayrları Besler...
Rabb'im! Maddeye Boğulmadan Manaya Ulaştır...
Faniliğe Kanmadan Bakiliğe Daldır...
Sensin Gerçek...
Sensin Hakikat...
Güzellikler Senden Ya Rabb!


Ey Gafil...
Neyine Güvenirsin Bilmem...!
Gözyaşı Sana Ne Kadar Uzak...!
Ruhun Ne Kadar Duygusuz...!
Nefsin Ne Kadar Pervasız...!
Korkarım Toparlanmazsan Son Ağlayan Olacaksın...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.