21 Şubat 2012 Salı

Zaten Aşk Delilik Değil miydi?

Koştum...
Delicesine...
Yetişircesine...
Dişimi Tırnağıma Takıp, Tüm Engelleri Aşıp Sana Gelircesine...
Sana Koştum...
Oysa Taşlar Bile Durup Durup Önüme Çıkıyordu...
Her Köşede Biri Ket Vurmak İçin Beni Bekliyordu...
İnanırmısın...?
Rüzgar Bile Esmiyordu!
Koştum...
Sonuç? Yok...
Sebep? Hiç Bilinmedi...
Zaten Aşk Delilik Değil miydi?

Bunca Sene Yanlış mı Öğretildim?
Gözünü Karartıp Saçma Bir Cesaret Katmaktı Hayata...
Durup Dururken Gülmekti...
Gülerken Ağlamaktı...
Sabahlara Kadar Dolanmak Evin İçinde...
Her Şarkıdan Satırlar Ezberlemek...
Uygun Sözleri Benimsemek...
Ve Bitmez Sanmak Herşeyi...
Gitmez Sanmak Sevdiğini...

Yine de Koştum...
Dur Desem Ne Farkederdi?
Gitmez miydi?
Gözleri Bir Daha Bedenimin Herhangi Ücra Bir Köşesine Değmezmiydi?
Peki Bu Gidiş, Onca Gözyaşıma Değer miydi?

Ardınsıra Takılı Kaldı Gözlerim...
Çekemedim Önce...
Alışık Değildim Vedasız Gidişlere...
Dağıldım...
Parçalandım Hücrelerime...
Yaş Döktüm...
Kan Döktüm Gözlerimden...
İçimden!
Neye, Kime Hiç Düşünmeden...
Belki Ben Sana Hiç Koşmadım...
Belki Ben Sana Hiç Ağlamadım...
Ne Bileyim...
Belki Sen Bana Hiç Aşık Olmadın...


Şimdi Mutlu musun.?
Aylardır Yolunu Beklerken,
Gözlerimden Düşmeyesin Diye
Gözyaşlarımı İçime Atarken...
Sensiz Geçip Giden Ömrüme Sitemler Yağdırırken...
Meğer Sen Çoktan Gitmişsin Benden...
Söyle Şimdi Mutlu musun?
Sana İstediğini Veriyorum, Alsana!
Yıkılmış Bir Duvarım Şimdi, Ağlasana!
Yarım Kalmış Bir Masalım, Gücün Yeterse Tamamlasana!
Gözlerime Bakıp, Yalanlar Uydursana!
Söyle Mutlu musun Şimdi?
Gelmen İçin Açarken Ellerimi Göğe...
Gitmeni Diliyorum İçimden İç Çeke Çeke...
Gözlerimden Düşmeyesin Diye Ağlamazken...
Haykırarak Ağlıyorum, İçimden Çık Git Diye...
Söyle Mutlu musun Şimdi?
Ben Seni Gerçekten Sevdim...
Küçük Bir Çocuğun, Tertemiz Duygularını Besledim...
Katran Karası Gecelere Yandım, Kan Ağladım...
Ben Sevdiğimi Sahte Gülüşlere Satmadım Sevgili!
Sana Yar Dedim Anlamadın Sevgili!


Yanımda Olmasanda Gözlerim Dalıp Gider Bazen Ufuklara...
Seni Düşünür Kalbim, Yanımda Olmasan da...
Sevgiye Mesafeler Fayda Etmez Aslında...
Yüreklerimiz Beraber Çarptıktan Sonra...
Haykırmak İsterdim Seni Ne Kadar Çok Sevdiğimi...
Her Zaman Seninle Olup, Seninle Kalabilmeyi...
Gözlerine Bakıp Seni Seviyorum Diyebilmeyi...
Ne Çok İsterdim Bilir misin !!!
Hayatta Tek Sevdiğimin Sen Olduğunu...
Yanındayken Tüm Dertlerimi Unuttuğumu...
Ayrı Kalmanın Ne Kadar Zor Olduğunu...
Anlamanı İsterdim Sebebsiz Suskunluğumu...!


Üç Noktayla Dolu Seni Sevmek...
Sonsuzluğa Uzanıyor Seninle Her Cümlem...
Duru Yok, Durağı Yok!
Ne Nokta, Ne Virgül...
Şüphe Edemeyeceğin Tek Şeyken Aşkım, Tüm Soru İşaretleri Anlamsız...
Büyük Harfle Başlar Adın ve Öyle Biter...
Özel İsim Olduğundan Değil, Bana Özel Olduğundan...
Hayatıma Attığım En Güzel Başlıksın...
Bana Her Gelişin Satır Başı...
Gözüme Her Değişin Ünlem!
Bir Benden Gidişin Nokta...
O da Zaten Son Nokta...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.