10 Şubat 2012 Cuma

Gidenlerin Bilmediği Bir Şey Vardı...!

Bir Yara Var İçimde Dokunduğumda Beni Acıtan!
Görmezden Geldiğimde Sızlayarak Kendini Hatırlatan!
Bu Kaçıncı Gece Yokluğunu Yadırgadığım Bilmiyorum...
Kaç Kez Yüreğimi Başka Sevgilere Açmaya Çalıştım Bilmiyorum...
Ben Aç Dedikçe Kapadı Kapılarını...
Yüreğim Senden de Benden de İnatçı Çıktı...
O Bizden Ümidi Hiç Kesmedi...
Biz Diye Bir Şey Yoktu Oysa Dinletemedim...
Bir Çok Yürek Geçti Önüme Seven Yalvaran Bakışlar Oldu...
Ama Hiçbir Bakış Sen Değildin ki...
Kimse Sana Benzemiyordu...
Kimse Güldüremiyordu İçimde ki Çocuğu...
Seni Anımsatan Biri Olsa Belki Çekecektim Teslim Bayrağını...
Ama Yoktu ki Benzerin...
Belki Yüreğimin Seni Bu Denli Kabullenişi Bu Yüzdendi...
Seven İnsan İçin Sevdiği Erişilmez Güzellikteydi...
Özelimdin...
Her Şeyimdin...
Vazgeçemeyeceğim Su Gibiydin...
Ölüme Bile Alışır İnsan...
Ama Yokluğuna Alışılmıyor Sevilenin Öğrendim...
Öğrendim ki Ben Vazgeçilirdim...
Yerime Başkaları Koyulabilirdi...
An Gelir Ben Olmadığım Anlaşılır Benim Kapım Çalınırdı...
Ama Gidenlerin Bilmediği Bir Şey Vardı!
O Kapı Hep Kapalı Kalırdı!
Sular Bizim Buralarda Tersine Akmazdı!
Bir Kez Ağlatan Sevgili İflah Olmazdı!


Biliyorum Sende Geleceksin...
Bir Gün Çalacaksın Kapımı...
Kapıya Vurdukça Yaralarım Daha Bir Acıtacak Canımı!
Yüreğim Açsana Kapıyı Diyecek Biliyorum...
Ama Ya Ayaklarım Getirecek mi Beni Sana?
Ya Elim Uzanacak mı Kapı Kulpuna? Bilmiyorum...
Ben Sevgili Affetmeyi Beceremiyorum...!!!


Kapı Çaldı!
Gelen Geçmişimdi...
İçeri Buyur Ettim Soğukkanlılıkla...
Oturdu Bir Zamanlar Ona Ait Olan Koltuğa...
Dedim Çay mı İçersin Yoksa Kahve mi?
Çok Değişmişsin Birden Tanıyamadım...
"Değişmedim" Dedi...
Hala Aynıyım...
"Hala Yaramaz Çocuk Kalbim"...
Gözleri Ellerimdeydi Belli ki Tutmak İsteyecekti.
Çektim Hoyratça...!
Sustu...!
Değişmişsin Dedim Yeniden...
Çayını Sehpanın Kıyısına Koydu Usulca...
"Bak Gözlerime" Dedi...
"Gerçekten Değişmiş miyim?"
Dedim;
"Bak Yüreğime! Çok Değişmişsin Birden Tanıyamadım"

Gerçekten Beceremiyormuşsun Affetmeyi Dedi...
Başı Önünde Gitti...
Anladı ki O Bende Bitmişti...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.