15 Şubat 2012 Çarşamba

İçimi Dışımı Tuttun...!

Her Gidiş Bir Serzeniştir ve Seslenişler Boş Kalır Boynu Bükük Bakışlarda...
Kaçıştır Aslında Her Gidiş ve Çözüm Değildir Gitmeler Aşkın En Çıkmaz Sokağında!
Bazen Ağlatır Gidenler, Kalırsın Biçare, Tek Başına Savunmasız ve Avunmasız!
Kurtaramaz Seni Hiçbir Neşe...
Hayret Edersin, İnanamazsın Bu Gidişe!
Her Gidiş Bir Ezberleyiştir...
Şiirdir Sızlar Dudaklarında!
Satır Satır Mısra Mısra Söylersin Gündüz Gece...
Her Gidiş Bir Kirleniştir...
Çıkmayacak Lekedir Yüreğinden...


Sevgilinin Unut Beni Demesinden Yıkılıyor Duvarlarım!
Bencilce Bir Seviş, Çıkıntılarla Dolu Bir Hayat!
Ne Çok Geç Kalmışlığımı Düşünüyorum Sonra...
Çağımın En Geride Kalmış Kimliğini Ben Taşıyorum...

Yollar Dar ve Uzun...
Yollar Karanlık...
Gitti mi Dönülmez Bir Ayrılık Kokusu Var Havada...

Sen Giderken Işıkları Sönüyor Ruhumun...
Her Hücre Karanlığa Açılıyor Vücudumda...
Dirhem Dirhem Kemiriyor, Yutuyor Bu Karanlık Beni...
Güneş Çıksa Yakıyor Gözlerimi...
İçimde Zerre Heves Yok Yaşama Dair...

Dilime Dolanmış Tek Bir Cümle Gibiydin...
Gerisini Getiremediğim, Ağzıma Tıkanıp Kalan Bir Cümle...

İçimi Dışımı Tuttun!
Kendimde Geçtim Seni Sevdikçe...
Düştükçe İçime Yok Oldum Kendimde...
Bırakmadın Beni Bana...
Halsiz...
Mecalsiz Kaldım Bir Başıma...
Damarlarıma Düşüşünle Öyle Bağlanmışım ki Sana Bir Türlü Vazgeçemedim!
Acıttın!
Kanattın!
Susturdun!
Ama Öyle Tuttun ki Beni Kopamadım Bir Daha...

Şimdi Keskin Bir Mevsim Dönüşümü Yaşıyor Bedenim...
Bir Yanım Sonbaharda Kalmış, Bir Yanım İse Hep Kış...
İçimde Yeni Yangınlar Büyütse de Duygularım Hep Soğuk, Hep Karakış..

Aşkın Varlığımı Perişan Edip Yokluklara Gömerken, Yüreğim Elleriyle Gülücükler Çizmeye Çalışıyor Yorgun Suretime...
Ceset Ceset Üzerimizden Ne Kadar Aşk Geçse de Yılmadan, Susuşların Suskunluğa Boyandığı An İçin Birlikte Savaşıyoruz Sensizlikle...


Sessiz Sedasız Sevsem Seni....
Öylesine, Uzaktan...
Mevsimler Girmemişcesine Aramıza Düşünsem Seni...
Nefesini Çeksem İçime...
Konuşsam Rüyalarımda Seninle...
Anlatsam Tüm İçimdekileri Senmişcesine...
Sanki Beni Anlıyormuşsun Gibi Düşünsem...
Mutlu Olsam Sonra;
Eskisi Gibi Sansam Bir An Herşeyi...
Sen de Bozmasan Büyüyü, Öyleymiş Gibi Yapsan...
Seviyormuş Gibi...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.