19 Şubat 2012 Pazar

Adı Sevda...!

Adı Sevda İşte!
Kolay Olmuyor...
Acıyor... Acıtıyor... Yakıyor... Kanatıyor... Sızlıyor... Vazgeçilmiyor...
Diş Ağrısı Gibi, Zamansız Tutan Bir İnce Sızı...

Adı Sevda...!
Kokusu Tarifsiz, Henüz Keşfedilmemiş Çiçeklerden, Usulca Yayılıyor Etrafa...
Ve Farkında Olmadan Sarıyor Hücrelerini...
Yerleşiyor En İnce Damarlarına Sinsi Bir Virüs Gibi...
Çözümü Zor Bilmece Ama Sadece İki Hece... 
Renginde Hem Hüzün Var Hem de Tutku...
Hem Acı Var Hem de Coşku...
Belki Bu Yüzden Rengi Gül Kurusu...
Yani, Ne Onunla Oluyor Ne de Onsuz...
Tıpkı, Senin Gibi...!!!



Seni Beklemek mi Aşk?
Yoksa Aşk'ı Beklemek mi Sen?
Ağlıyorum Yaşamsal Ayrıntıdaki Bu Teze...
Sence Hangisi Mutluluk?
Geceler Yastığımda!
Ölüme mi Susadım Sana mı Bilmiyorum?!
Kanamalı Bir Yara...
Gözlerimdekiler Yansımalı... 
Susuyor Sevda...
Kendini Sen Yerine Koyan Hüzün, Gecelerle Birlik Olmuş Haykırıyor Yokluğunu İçime Saplayarak...
Gittikce Gömülüyorum Yalnızlığa...
Küle Soyundu İçimdeki Yangın...
Hüzün Ağaçlarım Yaprak Döküyor ve Sen Yoksun...



İçimdeki Hayaller Kördüğüm Olmuşken Birde Özleminle Uğraşıyorum...
Hayat İlerlerken Bir Şekilde Ben Yerimde Sayıyorum...
Zamansız Zamanlar İçinde Kayboluyorum...
Canım Yanıyor Hemde Fazlasıyla...



Geldiğinde Sona Ermişti Tüm Acılarım...
Tüm Sancılarım...
Yüreğinle Basıp Yüreğime Dindirmiştin Yaralarımın Kanayanlarını...
Dünyama Gelmeden Önce Kapalıydı Gözlerim... 
Açtım Gözlerimi, Uyandım Sevdanla...
Hiç Beklemediğim Bir Anda Hiç Ummadığım Bir Zamanda Dokundun Yüreğime...
Çıkmazlara Doğru Giden Adımlarımı Döndürüp Geriye Yürüdüm Sana Doğru...
Evet Sendin Beklenen...
Sendin İstenen...
Sendin Gözlenen...
Sendin Yokluğunda Özlenen...
Ne Yerimi Belirledim Hayatında, Ne de Çıkıp Gidebildim...
Ne Sana Gelebildim Ne de Senden Gidebildim...!!
Hep "Aşk" Olarak Kalacaksın Sen, Yüreğimin Kalemiyle Yazılan Her Satırımda...



Bu Kadar Acıya, Bu Kadar Derde Rağmen Benim Sevmem Normal mi?
Kavuşamayacağımı Bile Bile...
Onun Kokusunu Bilmediğim Halde...
Ona Sarılamayacağımı Bildiğimi Halde...
Bizim Bir Geleceğimizin Olmadığı Halde Ona Aşık Olmam Normal mi ?
Benim bu Hayatta Sevmeye Gercekden Hakkım Var mı ?
Gecemin Gündüzüme Karışması...
Ondan Gelecek Kücük Bir Haber İçin Kendimi Yiyip Bitirmem Normal mi ?



Ben Onsuz Onu Yaşamaya Mahkum Oldum...!
Ona Kavuşamayacağımı, Ona Sarılamayacağımı Biliyorum...
Nefesini Yüreğimde, Yüzümde Hisedemiyceğimi, Dudaklarının Dudaklarıma Değemiyeceğini Biliyorum...
Onun Gözlerinin Benim Gözlerime Bakamayacağını Biliyorum... Kokusunu İçime Çekemeyeceğimi... Ellerinin Saçlarımı Okşayamayacağını Biliyorum...
Ben Bile Bile Seviyor ve Bile Bile Eriyip Tükeniyorum...!



Yalnızca Yazarak Kurtulmak İstedim Acılarımdan!
Sadece Yazmak İstedim!
Sessizce Bağırmak İsterdim Niye Bana Bu Ceza Diye!
Kanlı Yazılar Yazıyorum Yine...
Her Yazdıktan Sonra Bu Yazıya Yüreğimden Kan Akıtıyorum...
Her Şey Mahvoldu!
Yıkık Bir Enkaz Gibi Yüreğim!
O Kadar Acı Veriyor ki, Kalbimin Acısını Hissetmiyorum!
Sadece Yazıyorum ve Susuyorum İnsan Kalan Yerim Acıyor Şimdi..!



An Gelir Kelimeler Anlatmaya Yetmez Yaşananları, İşte O An Susacaksın...
Yüreklere Mühür Dudaklara Kilit Vuracaksın!



Korkularımı Anlatamam...
Düş Kırıklarımı Saramazsın!
Yaralarımı Kanatma Dokunma...
İncitme Yüreğimi... 
Üşütme Sakın...!
Bana Bir Gökkuşağı Gönder, İçinde Yüzbinlerce Renk Olsun...
Yağmurlar Yağdır İsyanım Sussun...
Hasretinle Kucakla Beni...
Sıkı Sıkı Sarıl Bana Üşüyor Bedenim...
Susma Konuş N'olursun!
Islak Gözlerle Bakma Gözlerime, Ağlamanı İstemiyorum...
Bana Bir Gökkuşağı Gönder...!





Yüreğim Yine Bir Gidiş Gördü...
Yine Bir Terkediş... Yine Doğrularla Süslü Koca Bir Yalanı Sevmiş Yüreğim!
Yine! Yine! Yine...!!!

Yeter Artık Yüreğim!
Kanma El Sözüne...
Artık Seni Seviyorum Diyene İnanma...!
Senin Ona Beslediğin Sevgiyi O Sana Beslemiyorsa, Sevme Onu Yüreğim, Yoksa Yine Canımız Yanacak...!!!

Hiç Kopmayacakmış Gibi Bağlanma Artık, Bir Gidiş Seziyorsan Önce Sen Git!
Karalar Bağlama Artık Yüreğim...
Seven Sevdiğiyle Kalıyor, Giden Gittiğiyle...
Yine Herşey Eski Düzende Devam Ediyor...
Senin Gibi Bir Yüreğe Sahip Kimse Yoksa, Kapat Kapılarını Yüreğim, Canın Yanmasın...
Bu Gerçeği Oyun Yapanların Yüreklerinde Oyuncak Olma...
Onlara Aşk'ı Öyle Bir Tanıt ki, Kaybettiklerinde Boşluğu Dolmasın...

Aşk'ı Sevda'yı Yüreklerinde Oyuncak Yapanlar... Bugün Seviyorum Deyip, Ertesi Gün Bırakanlar, Birgün Sizde Bir Yürekte Oyuncak Olursanız Anlarsınız Aşk'ın Oyun Değil, Tamamiyle Gerçek Olduğunu...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.