5 Şubat 2012 Pazar

Neden Delice Seviyorum? Neden Özlemin Bu Kadar Ağır?

Sen Çaresizlik Nedir Bilir misin?
Boynunu Büküp Uzaklaşmayı...
Ya da Sessiz Bir Gemi Gibi Limandan Mecburen Ayrılmak Zorunda Kalmanın Ne Olduğunu Bilir misin?
Bir Alev Gibi Yanan Yüreği Susturmak Zorunda Olmanın,
Yüreğine Ağır Bir Taş Koyup Bastırmanın Ne Demek Olduğunu Bilir misin?
Zordur, Hem de Çok Zor!
Her Sevgi Bir Ömür Bitirir, Her Sevgi Senden Bir Şey Alıp Götürür...
Ama Çaresizlik İşte!
O Bambaşkadır, Seni Damla Damla Eritir, Yok Eder...
Ateş Mumu Nasıl Eritirse, Kar Nasıl Avuçlarında Erirse İşte Öyle Erirsin...
Ama Elinden Bir Şey Gelmez...
Önünde Sıra Sıra Koca Dağlar Engelin Olur İstesen de Ulaşamazsın...
Çırpınırsın Ama Nafiledir Her Kanat Çırpışın...
Her Çırptığın Kanatta Yorgun Düşersin...
Yüreğin Acır...
Ömründen Bir Sayfa Daha Devrilir Sessizce...


Sen Benim Yüreğime "Hüzünü, Gözyaşını, Kederi, Yalnızlığ" Ektin...
Bu Kadar Acı Yaşatırken Sen Bana; Neden Halen Yanındayım?
Neden Delice Seviyorum?
Neden Özlemin Bu Kadar Ağır?
Neden?

Gece Bütün Ruhumu Saran Özlemin Uyutmuyor Beni...
Gözlerim Yorgun Ağlamaklı...
Sağıma Dönüyorum Sen Varsın... Soluma Dönüyorum Sen Varsın...
Gözlerimin Uyku İle Buluşmasını İsterken...
Her Defasında Senin Gözlerine Değiyor Gözlerim...
Bir Anda Sen Oluyorsun Gözlerimin En Parlak Yerlerinde...
Düşlerime Gelesin Diye Du'alar Ediyorum...

Gece Seni Düşündürüyor Çaresiz...
Gecenin Karanlığında Uyuyamıyorum...
Bazen Uyuduğum Uykularda Uyanmak İstemiyorum...
Doğan Güneşi Görmek Bile Her Gün Izdırapların En Acısını Yaşatıyor Bana...
Yüreğime Akıtıyorum Gözyaşlarımı Gizlice...
Yanında Olmak Omzunda Ağlamak...
Her Seferinde Gecenin Şahit Olduğu Gözyaşlarıma Senin Şahit Olmanı İsterdim...
Yüreğime Yaşattığın Bu Acıyı...
Bu Yalnızlığı...
Yanaklarımdan Süzülen Gözyaşlarını Yüreğinde Hissetmeni İsterdim...
Sevmek ve Sevilmek Umudu İle Seninle Yola Çıktım Ben...

Sana Gelirken "Aşkımı, Sevdamı, Sevgimi, Hayallerimi” Aldım...
Geride Bıraktıklarım Senin ve Benim Dünyama Ait Olmayan Duygulardı...
"Hüzün, Keder, Gözyaşı, Acı"
Yanıldım Sevgili Çok Yanıldım Bana Bu Aşk'tan Kalanlardı Bu Duygular...


Neden Sevgiyi Yaşamak Varken Hep Susuyoruz?
Neden Mutlu Olmak Varken Kendimize Acıları Yakıştırıyoruz?
Bilmiyorum Ama Sanırım Acıdan İstemesek de Hoşlanıyoruz...
Bizler Acımasızız Zorla Acı Çektiriyoruz Kendi Benliklerimize...

Aşka Gereken Değeri Veremiyoruz...
Ya da Önümüze Bazen Öyle Bir Engel Çıkıyor ki;
Duvara Son Sürat Çarpan Araba Gibi Dağılıveriyoruz...
Her Zerremiz Paramparça Oluyor...
Tamiri Mümkün Olmayan Yürek Sonunda Pes Ediyor...
Ve Tüm Varlığını Hayata ve Ona Açılan Kapılara Kapatıveriyor
Sonrası mı; Sonrası Koca Bir Boşluk Hissiz ve Kupkuru...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.