29 Şubat 2012 Çarşamba

Biliyor musun Sevgili?

Biliyor musun Sevgili?
Nefesimi Nefesine Dayayıp "Seni Seviyorum!" Diyesim "Bende Seni" Demeni Beklemeksizin, Seni Karşılıksız Sevesim Var...
"Özledim İşte" Deyip  Nefesinde Kaybolasım, Nefesinin Dudaklarıma Değdiği An Heyecandan Kalp Atışlarımın Hızlanışını Hissedesim, Hiç Bıkmaksızın Gözlerine Bakasım Var...
Gözlerin İle Dudakların Arasında Bir Köprü Kurasım, Sevdiğim Adamı Hissedebilmenin Verdiği O Huzuru Tadasım Var...
Tenine Dokunup, Kalp Atışlarını Göğüs Kafesimde Hissedesim, İçimden Kopan O Fırtınalı Cümleyi Kulağına Fısıldayasım Var...
Kısacası, Seninle Olasım...
Sana Daha Çok Aşık Olasım...
Daha Çok Sevesim...
Teninde Yorulup Nefes Nefese, Yine Teninde Dinlenesim Var...


Bırak Kendini Çekeyim Kokunu İçime...
Ruhum Doysun Özlemine.
Serbest Bırak Yüreğini
Kalbinin Atışlarını Duyabileyim Taa Kalbimde...
Öpme...
Sevme...
Sarılma...
Ama N'olur
Bırak Kendini...
Hasret Kaldığım Kalbine, Ruhuna Yabancı Bırakma Beni...
Bırak Gönlümün Yatağına Yatırıp Seveyim Biraz Seni...!

Dokunurken Başka Tenlere, Verirken Kokumu Çıkıp Bir Yerden Beni Al Diye Bekledim..
Seni Aradım Başka Başka Dudaklarda, Kokularda...
Sokaklarda Seni Aradım...
Sen Yoktun...!
Gelmedin Gelmeyecektin Sevgili...!

Yılların Birikmişliği Var Yüreğimde...
Suskunluğun Özlemi....
Yılların Heyecanı ve Yalnızlığı Var...
Fışkırmaya Hazır Bir Sevda Var...
Ardısıra Bekleyen Umut Sıcak Bir Elin Hazzına Özlem Duyan Bedenim...
Bir Çift Gözün İçindeki Sevgi...

O Göze Seni Seviyorum Demeyi Özleyen Yürek...
Hüzünler Var Bu Yürekte...
Bekleyişler Sessizlikler ve Yine Bekleyişler...
Ve Sonra Gülüşler Olacak Bu Yürekte Yüreğimi Kıpırdatan Özlemler...
Sevda Fışkırması Yaşayacak Bu Yürek...
Heyecanlar Seni Seviyorum Diyecek...
Bakışlar Seni Seviyorum Bakacak...
Ve Sonra...
Sonrası Başka Bir Sevda Masalı...
Ya Senle Ya Senle..!!!


Çocuksu Bakışlarımın Ardından Yüreğimde Kopan Fırtınayı Gönderiyorum Sana Sevgili
Ellerimi Kesen Ayazlarımı Gönderiyorum Sana, Aşkın Akıp Gidişini Seyret Diye İç Ülkemden İç Ülkene...
Her Şeyi Koca Bir Yokluk Gören Gözlerimi Gönderiyorum Sana, Maviye Çalan Yanından Umut Bul Diye...
Koca Şehri Bomboş Gören Kalbimi Gönderiyorum Sana, İçindeki Ateşle Isıt Diye...

Bütün Mektuplarım Geri Dönüyor Sevgili Şehrime...
Yoksun!
Bu Koca Yoksunluğun İçinde Kaybolmuşsun...
Hayat Bizi Terk Edeli Çok Olmuş...
Ben Aynalarda Kaybolmuşum...
Sen Hayallerime Bile Uğramaz Olmuşsun...
Bir Masalmış Her Şey, Bir Bakmışım Uyumuşsun...
Ne Masalın Sonunu Dinleyecek Kadar Uyanık Kalmayı Başarabilmişsin...
Ne de Bana Yeni Masallar Anlatacak Kadar Aşık Olmayı...

Hasret Yüklü Gemilerim Yollarını Bulamadı...
Ne Gemilerimi İndireceğim Sahillerim Oldu, Ne de Karadan Yüzdürebilecek Cesaretim...

Toprak Oldu Bakışlarımda ki Umut...
Kalmak, Gitmekten Vazgeçmektir..,
Be Ne Gitmeyi Becerebiliyorum Topraklarından Ne de Yaşamayı Senin Kurallarına Göre...
İsyanlarım Var!
Eylemsiz, Sessiz İsyanlarım!
Bir Gök Düşlüyorum, Mavisi Adam Gibi Mavi, Siyahı Adam Gibi Siyah...
Ama Gündüzleri Gri Bulutlar Kaplıyor Göğümü, Geceleri Şehrin İsi...
Mavisi Griye Çalıyor Hüzünle Gökyüzümün, Yıldızları Gam Yansıtıyor Puslu Bakışlarla...
Her Şey Bir Tebessümünde Gizli Kalıyor Bazen .
 Züleyha nın Gülümsemesi Kadar Sıcak, Yusuf un Duruşu Kadar Soğuk...


Aşk Sana da Bana da Ne Uzak Sevgili...
Şimdi Sukut Limanlarına Demirledim Gemilerimi...
Sadece Bekliyorum...
Güneşin Doğuşunu Nasıl Beklerse Yüce Dağlar...
Yağmurun Yağışını Nasıl Beklerse Çiçekler...
Öylece Hasret Gemilerimi Aşk Denizine İndireceğin Anı Bekliyorum...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.