15 Şubat 2012 Çarşamba

Bu da Geçecek! Geçmeli Mutlaka Geçmeli...!!!

Yalnızlık Kelimelerimi Delip Geçiyor...
İnadına Bir Yorgunluk Yaşıyor Gönlüm...
Kimseden Habersiz...
Sessiz ve Kimsesiz...
Düşünmek Yoruyor Beni... Düşünmeden Yaşayabilsem...
Yazabilsem Keşke...
Gönlümü Alıştırmasam Bir Solukluk Gelip Gidenlere...
Hep Ağlasam Ama Kimse Duymasa Beni...
Bağırsam Avaz Avaz Ama Kimse Çığlık Sanmasa...
Sözlerimin En Hükümsüz Tarafını Atsam İçimden, ve Hükmetsem Dağarcığımdaki Tüm Cümlelerle Yine Kendime...
Sözüm Dilimin Döndereceği Son Harfe Hükümsüz Kalır Hep Yinede...
Cümle Kendiliğinden Dökülür Yüreğimden Gizlice...
Dilimin Suçu Yok Bu İşte...
Hiçbir Söz Gönlüme Geçmiyor...
Dilim: Çıkmamalı Bu Söz Diyor Ama Yüreğim Dinlemiyor...
Dilim Yüreğime Sözünü Geçiremiyor...
Yürekten Konuşuyor Artık Benim Cümlelerim...
Dilim Aradan Çekildi Çoktan...
Bir Düş'e Bakıyorsun...
Onu İstiyorsun...
Onu Seviyorsun...
Onunla Bir Ömür Tüketmek İstiyorsun Ama Sabah Olunca Uyanıyorsun..
Her Sabah Yenı Sancılar Doğuruyor Bana Veya Benim Gibi Hissedenlere
Ya da Hissetmeye Çalışanlara...
Karanlıktan Bir El Uzanıyor Akşamın Matemini Bozarcasına;
Düşünüyorsun Tutamıyorsun...
Uzanıyorsun Tutamıyorsun...
Bakmamayı Deniyorsun Yine Tutamıyorsun...
Hep Aynı Kısır Döngüde Kaybolup Kalıyorsun...
Ve En Sonunda Vazgeçiyorsun Her Şeyden...
Sen Bitmişsindir Artık...
Hayatına Değip Geçenler Parçalarını Koparıyor ve Sen Her Rüzgarda Aynı Korkuyu Yaşıyorsun....
Ve Hep Ön Sözünde Kalıyorsun Hayatın...
İsminin Baş Harfini ArıyorsunTelefon Defterınde...
Sayfayı Buluyorsun Ama Açtığında Karşına Çıkan Tek Şey : Bir Hiç...!!!
Çok Cümle Kuruyorsun Hayata...
Çok Cümle Bitiriyorsun Kendince
Ama Her Bitirdiğin Cümlede Bitiyorsun...!!!

Bir Türlü Tükenmiyor,Tüketemiyor Vazgeçmiş Ellerde Mürekkeplerini...
Tükenmeyen Mürekkepler midir Bizden Geriye Kalan?
Yoksa Tükenmeyen Kelimeler midir?
Bana Dair...
Sana Dair...
Bize Dair Tükenecek Mürekkebi Bir Türlü Tüketmeyen?
Her Harfinde Bize Bizden Daha Çok Acıyan...
Kanayan...
Ağlayan Ve Duraksız Susmayan?
Upuzun Bir Sessizlikti Tek İstediğim...
Kimsesiz Sensizliklerde Ömrümce Voltalar Atabilmekti...
Yaşamındaki Son Nefesimi Vermekti...
Yitirilmişliğimizdeki Beni Sensizliğe Azad Etmek...
Seni Kilitli Kaderinde Yağmursuz...
Mevsimsiz... Gündüzsüz ve Gecesiz Bensizliğe Terketmekti...
Öldüğünü Hatırlamak...
Yaşamış Olduğunu Unutmaktı...
Duraksız Virgüllerimizi Nihayet Bir Noktayla Buluşturmaktı...
Vazgeçmekti Tüm Sana Ait Şarkılarımdan...
Vazgeçmekti Kendimden...
Alışmaktı Hiçliğe...
O Hiçlikte Yeniden Doğmaktı Ve Büyümekti Belkide...
Belkide...
O Hiçlikten Bir Ben Daha Yaratabilmekti...
Hiçbirini Yapamadım...
Hiçbirini Başaramadım...
Güne Sensizlikle Başladığımı Farkettiğimde...
Anladım...
Meğerse Sadece Gittim Sanmışım...
Maalesef Sadece Terkettim Bilmişim...
Oysaki...
Ne Gitmişim, Ne de Terketmiş...
Bitmeyen Kelimelerimde...
Bir Türlü Sesini Duyuramamış Seslerimde...
Ve Bir Türlü Bitiremediğim,Tüketemediğim Karanlık Mürekkepli Kalemlerimde...
Anladım ki;
Bana Dair...
Sana Dair...
Bize Dair...
Bitmiş Hikayemize Dair...
Ucu Bucağı Olmayan Bir Sonsuzluk Karalamışım...
Yağmur Yağıyor Bak Dışarda Bardaktan Boşanırcasına...
Kaldırımlara Düşen Yağmur Damlalarının Sesini Duyabiliyorum...
Yüreğime İnen Sızının Sessiz Çığlığı Gibi...
Boğazıma Düğümleniyor Sözcükler Konuşamıyorum..
Gözlerime Yazıyorum Sadece Acıları...
Hüzünleri...
Mutluluğu...
Seslensem Şu Kör Karanlıkta Sesimi Duyar mısın?
Bana Hemen Sol Yanındayım Der misin?
Artık Yüreğim Konuşuyor Ben Susuyorum...
Hadi Alıp Başımızı Gidelim Dağlar Ardına...
Nereye Olursa Olsun Kuşlar Misali Diyor...
Susuyorum...

Bir Umut Olsun İsterim Düşen Her Yağmur Tanesi...
Suskun Yüreğim Olsun Çığlığın İfadesi...
Aslında Susmanında Bir Dili Vardı Dinlemesini Bilenlere...
Bir Yalnızlığı...
Bir Sevgiyi...
Belki de Bir Acıyı Anlatırdı Suskunluğum...
Yalancı Kelimeler Arasında Kendine Ayrı Bir Yer Buldu Suskunluğum...
Sakladığı Sonsuz Manaları Gözlere Yükledi Sonsuzluğum...
Ve Bir Acı Oldu Yüreğimde "O"nsuzluğum....

İçim Üşüyor Şimdi "Son"ların Soğuk Diyarında...
Yüreğim Dayanamıyor Ayrılık Yıllarına...
Suskunluğum Taşıyor Umutlarımı Vuslat Yollarına...
Bir Ses Olmak İstiyorum Ama Duyulmuyor Sahte Sözler Arasında...
Ve Yine Bana Kalıyor Yalnızlığım ve Suskunluğum...

Bu Gece Bir Başka Hüzün Var Yüreğimde...
Gözlerimdeki Nehir Okyanusa Kavuşma Derdinde...
Dert Benimle Sarmaş Dolaş...
İçimde Fırtınalar Kopmakta Ayrılıklarına Dair...

Hüzün Kokan Sancılı Bir Gece de, Kanayan Yanlarıma Tuz Basıyorum Yine...
Bir Yumru Oturmuş ki Boğazıma Bir İp Misali Sıkıyor...
Boğuluyorum!
Ve Şimdi Sevgiler Ağlıyor Yüreğimde...

Zaman Şursuzca İlerliyor...
Kelimeler Kifayetsiz...
Bildiğim Bütün Lisanlar Yetersiz...
Yüreğim Harabe...
Eski Yıkık Viran Bir Şehir...
Tan Yeri Kızıla Boyanıp Yeni Doğan Güneş Isıtırken Kıraç Yamaçları...
Ne Garip!
Selasız, Kefensiz Bir Mefta...!
Ve Şimdi Hasret Ağlıyor Yüreğimde...
Ahhhh Ben Ne Zaman Ağlasam Bir Başka Eser Gece Meltemi…
Bir Başka Eser Deli Poyraz....
Canımı Yakarak, Yüreğimi Yıkarak Eser Geçer...
Ve Ben Yine Ağlıyorum Poyraz Bir Başka Esiyor...
Ben Ağlıyorum Her Yer Ölüm Korkuyor...
Ben Ağlıyorum Yer Yarılıp Yıldızlar Ağlıyor...
Ben Ağlıyorum Kan Damlıyor Yüreğimden...
Bu Akşam Daha Bir Deli Esiyor Sanki Rüzgar...
Almak İstiyor Gecedeki Hüznü...
Yırtık Bir Kaç Sayfalık Hatıram Var Yüreğimde...
Alıp Götürmek İstiyor Ürkek Yamaçlı Dağların Bağrına...
Anlamsız.. Soğuk ve Tarifsiz Ya da Telafisiz Bişey Bu...
Yalnızlık Gibi!
Yalnızım Yine Bu Gece...
Bir Hüzün Var Bağrımda...
Dokunsan Hissedersin Eminim...
Gözlerim Yine Takılır Boşluğa Her Kayan Yıldızın Ardından...
Bu Gece Çok Ağır Omuzlarıma...
Yüreğimde Tarifsiz Bir Boşluk...

Biliyorum Yine Teker Teker Saplanacak Ayrılığın Ağrısı Yüreğime...
Kanayacağım!
Yanacağım!
Yanacağım ve Bu Gece Bitmeyecek!
Kendime Uzak Ayrılıklara Yakın Olacak Bedenim...

Canım Yanıyor!
Öyle Yanıyor ki Yüreğime Dokunsan Şaşırırsın Eminim...
Nasıl Yaşıyor ve Nasıl Nefes Alıyorum Şaşırırsın ve Anlarsın!
Viran Bir Şehrin Ortasında Yüreğim...
Ezelden ve Ebedden Kalma Usul Usul Kanıyor Yürek Yangınım...

Unutma Sakın Sevgili...!
Eğer Sevdim Dediğin Bakışlarından Anlamıyorsa Seni Ne Sevmiştir Ne de Sevebilir...
Sadece Bir Boşluktur Yüreğinde Doldurduğun...
Senin Sevgi Sandığın Koca Karanlık Bir Kuyudur!

Bir Gün Geleceksin, Döneceksin Bana...
Çalacaksın Kapımı...
Başka Tenlerden Sıyrılmış Olacaksın...
Yara Bere İçinde Düşeceksin Kollarıma...
Gözlerim Tanımayacak Gözlerini...
Başka Tenlerde Avunmuş Bedenin Düşünce Önüme...
Yaşlarım Yağmur Olup Yağacak Üstüne...

Uzak Dur Benden!
Başka Aşk’lar Sinmiş Bedenine...
Başka Eller Oksamış Saçlarını....
Başka Öpüşler, Başka Gözler...
Nefesin Bile Bir Başka Kokuyor Artık!
Düştüğün Hangi Aşk’ın Nefesidir Bilinmez...
Ama Görünen O ki Benden Eser Kalmamış Gözlerinde...
Daha Fazla Deşme Yaralarımı, Git En İyisi Yeniden!
Sanırım Geç Kaldın Biraz!
Sen! B’aşk’a Tenlerde Nefes Alırken...
Sen! Yaşam Bulurken Başka Bedenlerde...
Ben Hep Seni Bekledim...
Ve Ben Beklediğimden Bu Yana...
Kimseye Bir B’aşk’a Olamadım!

Sevgiler Böyle Ucuza mı Gider?
Fiyatı, Değeri Kaç Para Eder?
Değiştin Sevgimi Başka Kollara..
Söyle Şimdi Mutlu musun?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.