24 Şubat 2012 Cuma

Bu Gece Kar Var...

Sen Yine Yoksun Bu Gece...
Evet Sen Yoksun, Kar ve Soğuk Var Bu Gece...
Islanmak İçin Sokaklarda Yürüdüğüm Yollar Bomboş Nedese...


Bu Gece Kar Var...
Kar ve Hayalin Var Bu Gece Yüreğimde...
Acaba Birileri Benim Yalnızca Bir Avucu Dolduracak Kadar Saf Kar Suyu Olduğumu Bilecekler mi?
Giderek Avuçlarından Şırıl Şırıl Akan Dere Sularına Verdiğim Bir Damla Gözyaşı Olduğumu Bilecekler mi?
Korkarım ki Bilmeyecekler...
Elbette Bilemeyecekler...
Bu Kadar Saf ve Temiz Bir Sevdanın Bir Yağmur Damlasında Saklı Olduğunu Kimse Bilmeyecek...
Kimse Anlamayacak Uzaklığın Bukadar Yakın Olduğunu...


Hislerin En Yoğun Halini...
Özlemlerin En Büyüğünü...
Sevda'nın En Zorunu İstiyorum Belki de...
Bu Gece Yalnızım Yine...
Sen Yoksun Bu Gece...
Bu Gece Amansız Yağan Bir Kar Var Yine...
Yalnız Ağlıyorum Islanan Camların Önünde...
Gözyaşlarım Lapa Lapa Yağan Kar Taneleri Adeta Bu Gece...
Islanmak İstemiyorum!
Söyle N'olur Dinsin Kar, Yağmasın Bu Gece...


Meger Ben Seni Ne Çok Sevmişim...
Seni Ne Çok Sevmişim...
Senelerce Senin Dilinde Konuşmuşum...
Senin Gözlerinle Görmüşüm...
Senin Yüreğinle Sevmişim...
Düşlerimi Seninle Büyütmüşüm...
Yorgun ve Sonu Gelmeyen Özlemlerimi Kar Tanelerinde Beslemişim...
Ben Seni Ne Kadar Çok Sevmişsem, Aramıza Hep Karın Soğukluğu Girmiş Adeta...
Hep Islak Kalmış El Ele Tutuşacak Ellerimiz...
Gözlerimize Hep Hüzün Yerleşmiş...
Seni Nekadar Çok Sevdiysem O Kadar Uzaklara Düşmüşüm...
Ayrı Gecelerde Hep Sana Ağlamışım...
Yokluğun Büyümüş, Yalnız Kalmışım...
Ben Seni Ne Kadar Sevdiysem, İncinen Çocuk Bakışlarında Kalmışım...
Hep Koşmuş Yetişememişim Yol Ayrımlarına...
Seni Ne Kadar Çok Uğurladıysam, O Kadar Çok Beklemişim Dönüşü Olmayan Yollarda...
Sen Hep Uzaklara Gider Olmuşsun...
Karlı Mevsim Ayrılık Demek Olmuş...


Zordu Hayatın Gerçeğini, Düşlerinin Işığıyla Bestelenmiş Kanayan Bir Şarkıya Dönüştüren Yüreğinin Atışlarını Dinlemek...
O Işığın Seni Götürdüğü Yere Kadar Gitmişsin Sen...
Çıkan Yankı Seslerinden Anlamışım Seni Kaybettiğimi...
Bağ Bozumu Hayallerimde Islak Kalan Düşlerim Kurumamış...
Ve Sen Karda Yürürken Hep Suskun Olmuşsun...
Oysa Sevda Her Gün Büyütmeli Kendini Yaşanan Zorlu Ayrılıklarda...


Bu Gece Kar Var...
Kar Tanelerinin Döküldüğü Camların Önündeyim...
Ya Sen?
Sen Nerdesin?
Nerdesin???


Ve Ben Çok Sonraları Anladım, Acıtan Bir Aşkın İzlerinin Ömür Boyu Kalabileceğini...
Gözümden Dudağıma Tuz Taşıyan Patika Yolların Yıllarca Yüzümden
Silinmeyişinden Öğrendim..
Meğer Sonu Hüsran Bir Aşk Rahat Vermezmiş İnsana..
Geçmezmiş Acısı...
Kasıp Kavururmuş Sancısı...


Ey Aşk..!
Neden Yanımdayken Sonradan Bu Kadar Canımı Yakacağını Söylemedin Bana...
Neden Anlatmadın Acıtan Yanlarını?
Şimdi İçimde Sızlayan Kesikler, Yüzümde Sudan Çizgiler,
Dizlerimde Hiç Geçmeyecek İzler ve Avuçlarımda Kan Yaşamaya Çalışıyorum...
Gitsen Ayrı Dertsin, Kalsan Ayrı...
Evet Aşk...!
Ben Yeni Öğrendim İnsanı Ne Denli Esir Edebileceğini...
Önce Süründürüp, Sonra Yine de Güldürmeyeceğini...
Bana Tanıdık Gelen Bu Dizelerin Anlamını Yitirmiş Uğultusu Sağır Ediyor Benliğimi...
Toz Duman Ediyor, Eritiyor Sağlam Kalan Yönlerimi...
Ey Aşk...!
İçimdeki Sancıya...
Beynimdeki Çıkmaza...
Deli Eden Çaresizliğime...
Küskünlüğüme...
Kırılmışlığıma Rağmen Hala Asil Bir Yüreğim Var...
O Hiç Kaybetmedi Asaletini!
Sen Vurdun O Yüceldi...
Sen Ağlattın O Sabretmeyi Öğrendi...
Sen Vazgeçirttin O Vazgeçmemeyi Öğrendi...
Demem O ki; Sen Alçaltmaya Vurdukça O Yükseldi...
Söylesene...!
Eline Ne Geçti Aşk!?
Asırlarca İnsanoğlunu Kanatınca...
Yalvartınca...
Ağlatınca...
Ne Bileyim İşte, Kulu Kula Kul Yapınca,
Kapısında Yatırınca...
Köpek Gibi Sayıklatınca Ne Geçti Eline!?

Seni Bilemem Ama Biz Akıllanmayız Aşk...
Bu Yetmez Bize!
Biraz Daha Acıt Canımızı!
Sen Daha Çok Vur, Biz Bir Kere Daha Ölelim!!

Zaten Bu Ezdiğin Yüreğimin Yaşama Sevinci Kaldı mı Sanıyorsun?
Hadi Dayan Az Kaldı Aşk!
Biraz Daha Vur da Beraber Gömelim Yüreğimi...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.