11 Şubat 2012 Cumartesi

Son Yazım Sadece Sana Olsun Sevgili...!

Sen Uzaklarda Bir Yerlerdesin, Ben İse Burada Sensizlikle Başbaşa..
Şimdi Seninle Olmak Vardı...
Gözlerinin Derinliklerine Dalıp Mutluluğu Bulmak Vardı...
Şimdi Yanında Olup İnmek Vardı Gözlerinden Yüreğine...
Akmak Vardı Ilık Ilık Damarlarında...
Çırpınmak Vardı Kalbinde Delicesine...
Her Nefes Alışında, Derinden Bir "Ahh" Olmak Vardı Hesapsızca Dudaklarında...
Asi Olmak Vardı Zamana, Yırtarak Geceyi...
Sana Koşmak Vardı...
Sarılmak, Başımı Koymak Omzuna...
Seni Sevmek Vardı Şimdi, Sevilmek Deli Dolu Çılgınca...
Yanında Olmak Vardı...
Bakışların Sıcaklığında Isınmak, Erimek Vardı Taşları Eriten Bakışlarında...
Kulağıma Fısıldadığın Sevgi Sözcüklerinde,Yok Olup Kaybolmak Vardı...


Yanımda Olsan Şimdi Uzunca Sarılırdım Boynuna, Bırakmazdı Ellerim Ellerini...
Bakışlarına Dalardı Gözlerim..
Yaslardım Başımı Göğsüne, En Uzun Uykum Olsun İsterdim...
Yanında Olsam Şimdi Bana Bakardın Uzunca, Bilirim...
Başımı Düşürürdüm Omzuna...
Utanırdım, Konuşamazdım...
Savunmasız Bir Hal Kaplardı Benliğimi...
Şiir Gibi Büyürdü Sevdamız...
Sıcak Kollarında Olmak Vardı Şimdi...
Sen Olmak Vardı...
Senin Olmak Vardı...
Sende Kalmak Vardı...
Yeniden Bir Bütün Olmak Vardı...
Hiç Ayrılmamışcasına...
Seni Sevmek Vardı Ölürcesine...


Şimdi Yanında Olmak Vardı Sevgili, Şimdi Yanında!
Şimdi Yanında Olsaydım Özlemin İçimi Böyle Yakmazdı...
Can Çekişmez, Sensizliğin Nefessizliğinde Ölmezdi Ellerim...
Kurumazdı Dilim...
Suskunluklarıma Suskunluklar Düğümlemez, Sevdaya Böyle Düşmezdi Yüreğim...
Dolaşmazdım Deli Gibi Bir Gölgenin Peşi Sıra...
Örmezdim Hasreti An An, Takılmazdım Ağlarına...!!!



Sevgili...!
Bilirsin, Büyük Acılar Hep Ayrılıklarla Başlar...
Bir Ölümdür Her Ayrılık...
Nasıl Anlatsam Anlayamazsın...

Hüzün Tutar Her Yerini...
Yüreğine Keder Yağar...
Geçmek Bilmez ki Zaman...
Nasıl Koştursan Yakalayamazsın...

Bakarsın Yaralar Kapanmış...
Dinmeye Başlamış Bile Sancın...
Bir Acılı Şiir Kalmış Geriye...
Bir de Sesini Yitirmiş Ahın...
Nasıl Açıklasam, Yok Yok, Kavrayamazsın...


Artık Ne Parçası Olduğun Bir Yürek...
Ne de Seni Kıracak Biri Olmayacak...
Giden Bir Yolcuyum Artık, Döndüremezsin Geriye....
Kaybolursun Kaybettikçe...
Bir Daha Bulamazsın...
Hem Sevmek Yürek İster...
Biliyor musun?
Gücün Yetmez Bundan Sonra...
Ne Kadar Arasan Benim Gibi Seveni Bulamazsın...
Elveda Sevgili...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.