9 Şubat 2012 Perşembe

Dindi Artık Dediğim Yerden Oluk Oluk Kanıyorsun...!

Yine Akşam Oluyor, Yine Sancı Vakti!
Tüm Sancılar Akşamları Bekliyor Demek ki...
Soğuk İşlerken İçime, Bir Sancı Saplanır Hep Aynı Yere...
Bir Sancı ki, Ne Sen Sor, Ne Ben Söyleyeyim...
Dışından Değil de İçinden Çok Acıyor...
Duyulmuyor...
Sarılmıyor...
Saklı Kalmış Bir Yerde, İnce İnce Kanıyor...
Kırık Bir Aynada Belirdi Hayalin Yine...
İçimden Gelenleri Yaz Dedim Kalemime, O'da Yazdı Dizeleri...
Ama Hiçbiri Seni...
Kalbimdeki Yerini...
Sevdana Boyanmış Derdimi Bilemedi!
Kelimeler Bitti Duygular Bitmedi Sevgili!
Ne Haldeyim Gel de Gör Şimdi Beni!
Gözümden Yaş Akmaz...
Söylediğim Sözlerin Sonu Gelmez Oldu!
Bir Bir Yanıp Tutuştu Hücremdeki Senler ve Benler!
Bilirim Söylediklerim Seni Yakar...
Ya Söylemediklerim Sevgili!
İşte Onları  Ne Sen Sor Ne Ben Söyleyeyim!
Nedeni Yok...
Tarifi Yok Hissettiklerimin...
Hani Karnın Ağrır Tuhaf Bir Sızı Girer Ya İçine ve Kalbine Vurur Sancısı, Ellerini Nereye Koyacağını Bilemezsin...
Hani Bir Sarp Düşünce Gelir Konar Başına, Bırakmaz Ağlayana Kadar...
Gözyaşların Mabedin Olur, Yüzüne Yansır Bir Siyah Sancı...
Hani Sarmaşıklar Artık Kurtulamayacağın Kadar Öylesine Sıkı Sarılmıştır ki Seni, Kurtulmak İstesen de Kurtulamazsın...
Hani Damarların Çekilir Ya Bazen...
Ya da Sertleşir İçinden Kan Geçerken Canını Yakar...
Hani Derin Nefes Almak Gelir Ya...
Hani Tam Dolmaz Ciğerlerin, Haliyle Derin Değildir Aldığın Hiçbir Nefesin...
Hani Kar Altında Çırpınan Bir Kardelen Oluverirsin Çığından Ürkersin...
Hani Çok Acı Çekersin Kanın Çekiliyor Gibi Hisseder, Kan Kayıplarında Tükenirsin...
Hani Anlatamazsın Ama Yaşarsın...
Hatta Yaşadıklarına Kendin de Şaşarsın ve Susarsın...
Konuşmak Gelir içinden Yine Susarsın...
Konuşacak Takatinde Yoktur İşte Konuşamazsın...
Kelimeler Bitti Duygular Bitmedi Sevgili!
Gerçekler Unutulabilir mi?
Yada Yazılan Her Şey Silinebilir mi?
Hadi Sildim de...
Hadi Unuttum de Ya Yüreğindeki İzler?
Onlar Nasıl Silinebilir ki?
Rüzgara Savurdum Sözlerimin Bir Kısmını, Sana Söylenmemiş Olanları...
Dilimden Çıkmıyor, Kelimeler Bir Cümle Haline Gelmiyor...
Konu Sen İken Kelimeler de Senin Gibi İnatçı, Tatlı Biraz da Huysuz...
Toparlayamasam da, İçimde Kalsa da, Rüzgara Savurdum İşte!
Ben Sustum, Rüzgarı Dinle Sen!
Fısıltısını Sessizken, Uğultusunu Fırtınada Dinle...
Anlarsın Belki!


Ne Kadar Takılırsa Yokluğun Boğazıma...
Yaksa da Bu Canımı...
Yutkunsam Gidecek Gibisin...
Ya da Akacak Gibisin Gözlerimden Bir Beyaz Kağıda...
Alacak Gibisin Yerini Yokluğu Yazdığım Satır Aralarında...
Bitti Dediğim Yerden Yeniden Başlıyorsun!
Dindi Artık Dediğim Yerden Oluk Oluk Kanıyorsun!
Var Olan mısın Yoksa Hayal Ettiğim mi?
Yanımda mısın Yoksa Yüreğimde mi?
Geçmişim misin Gelecek mi?
Hala Çözebilmiş Değilim!
Bilirmisin Sevgili!?
Yaşamak Susmayı Öğretir...
Sevmek Yar Yolunda Yanmayı...
Yarım Kalan Hikayeler Hep Kanarlar...
Sevgiye Hasret Yürekler Hep Yanarlar!
Yanıyorum Affet Sevgili!
Ben Seni Hala Seviyorum!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.