11 Şubat 2012 Cumartesi

Seni Zamana Bırakmayacak Kadar Yürekliyim...!

Yazmak İstiyorum..
Deliler Gibi Yazmak İstiyorum Hem de..
Yazarken Kendimi Unutmak...
Unuttukça Acılara Boğulmak...
Boğuldukça Daha da Nefessiz Kalmak...
Nefessiz Kaldıkça Ölmek İstiyorum...!

Yazmak İstiyorum…
Yazarken Ölmek...
Ölürken Yazmak...
Yazarken Doğmak..
Ve Sonra Tekrar Ölmek İstiyorum...!

Yazmak İçin Acı Çekmek Gerekmiş Benim Bünyemde...
Yazmak İçin Hüzün Gerekmiş...
Yazmak Benim İçin Ekranı Buğulu Görmek Demekmiş...!

Yazmak "Sen" Demekmiş...!
Senin İçin Yazmak Demekmiş...!
Yazmak "Sen" Demekmiş Çokça...
Senin İçin "Ölmek" Demekmiş...!
Seni Özlemek...
Özledikçe İstemek...
İstedikçe Daha da Özlemek Demekmiş...!
Bir Çarkın İçine Girmek...
Gittikçe Hızlanmak...
Hızlandıkça Korkmak Demekmiş...!
Savruluvermek ve Bir Duvara Çarpıp Paramparça Oluvermekmiş...!
Yazmak "Sen" Demekmiş...!



Ağlayan Bir Kalp Varsa Eğer Hiçbir Merhem Fayda Etmez...
Sadece Ağlar...
Ve Şimdi Yine Ağlıyorum Ben Gidişine...
Üzüşüne...
Sana Ağlıyorum...
Yine Sen Geldin Aklıma...
Yine Kelimeler Sana Dökülmeye Başladı...
Mutlusundur Sen?
Benden Habersiz Gülüyorsundur Belki de?
Ya Ben?
İşte Ben Her Zamanki Yerdeyim Her Zaman ki Kalp Ağrımla...

Ben Yine Ağlıyorum Sevgilim...
Yine Ağlıyorum...
Sebebi Yine Sensin...
Nasıl Bir Şeysin Sen?!
Neden Atamıyorum Seni İçimden?
Neden Silemiyorum?
Hiçbir Şey Yapamadığımdandır Bu Ağlamalarım...
Ben Yine Ağlıyorum Sevgili...
Sana Bize Aslında!
Hiç Biz Olamamış Olan İkimize...!



Çok Yorgun Hissediyorum Kendimi...
Ne Cezamı Kaldıracak Güçteyim...
Ne de Sana Geçmiş Diyebilecek Kadar Cesaretli...
Sevmenin Ne Anlama Geldiğini Senden Öğrendim...
Karanlık Korkutmazmış, Rüzgar Üşütmezmiş İnsanı Meğer...
Yalnızlığın Bile Bir Bedeli Varmış, Yokluğunla Öğrendim!
Ben Seni Her Şeyinle Sevdim!
Kimi Zaman Göz yaşlarımın İçindeydin...
Kimi Zaman Kahkahalarımda...
Bazen Varlığınla Savaştım, Bazen İse Yokluğunla...
Ama Ellerim Hep Avucundaydı, Sıcaktı...
Düş'tüm...
Yükselerek Kalbine Doldum...
Kaç Kere Gidenlerin Gemisinde Yakaladım Yüreğini, Yine de Vazgeçmedim...



Meğer Eskimiyormuş Zaman ve Aynı Kalacak Sandıklarımı da Eskitiyormuş...
Ama Benim Eskilerim Olmayacak Sevgili...!
Seni Zamana Bırakmayacak Kadar Yürekliyim...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.