10 Şubat 2012 Cuma

Beni Bensiz Bırakma Olur mu?

Ellerindi Tutmak İstediğim Sıkıca...
Tenindi Dokunmak İstediğim...
Dokununca Yanmak...
Yanınca Kavrulmaktı İstediğim...
Bir Türküydün Dudaklarımda...
Gözyaşıydın Yüreğimden Gözpınarlarıma Taşan...
Hasret Hasret Yüreğime İşlediğim İnce Sızıydın...
Bekledim Seni, Oysa Sen Hiç Gelmedin...
Kararmış Gökyüzümün Fırtına Sessizliğiydin...
İliklerime Dek İşleyen Uzakların Yeliydin...
Deli Mavilerde Bulmak İstediğimdin...
Başım Omuzunda Ağlamayı Düşlediğimdin...
Görmediğimdin, Bilmediğimdin...
Çözmediğimdin, Çözemediğimdin...
Yokluğunu Ezberlediğimdin...

Gece Yavaş Yavaş Üzerime Doğru Geliyor...
Yine Bir Hüzün Kaplıyor Yüreğimi...
Çılgıncasına Bir Özlem Bu, Engel Olamadığım...
Neydin, Nasıldın, Hiç Sorgulamadığım...
Oysa Her Şeydin, Göze Aldığım...
Birlikte Yakalamaktı Gökkuşağını...
Doyumsuz Sevilere Ulaşmaktı...
Oysa Şimdi Öyle mi Sevgili?
Sen Uzaklarda...
Ben Uzakların Soğuğunda...
Yarım Kalan Düşlerimin...
Kanayan Yüreğimin Feryadıyla Başbaşayım...
Bu Şehrin Sokaklarında Meçhule Yol Almaktayım...
Tutku Dağlarımın Ardında Kaldın Sevgili!
Beni Benden Çaldığın Zamanlarda Soluksuz Gezinirim, Bir Düşlerimde, Bir Gerçeğimde...
Sevgine Susamışlığımı Haykırırım, Evrene...
Olmaz Zamanlarda Düşmüştün Türkü Türkü Dilime...
Vazgeçti Yüreğim...
Kabullendi Dilim...
Gel Dese de Bedenim...
Çare Üretemediğim Gecelerdeyim...
Gün Olur Coşku Olursun Şiirleştirdiğim...
Duygularımı Özgürce Önüne Serdiğim...
Ölürcesine Sevmiştim...
Asla Pişman Değilim...
Adını Koyamadığım...
Paylaşımlarıma Ortak Ettiğim...
Olmazları Zamansız Denediğim...
Deli Divane Sevileri Birlikte Ezberlediğim...
Sen Bir Bahardın, Zamansız Çiçeklediğim...
Yanılgımdın Diyemem...
Yaşadığımdın, Sevinçlerimin Odağıydın....
Sen Benden, Ben Senden Fazla Korkaktık...
Hazırlıksız Yakalanmışlıklara Yarından Vazgeçtik, Günü Yakalayamadık...
Sonrasını Düşünmekten Vazgeçtik...
Yavaşça Yok Etti Bizi, Bilinmezlik Öncesiz ve Sonrasız...
Hep Vardık Birbirimizde...
Böyle Sevdik Çılgınca, İkimiz de...
Yetmedi Sevgili Yarınlara Gitmeye...
Hasret Birikti Sensizlikte Yüreğime...
Görmek Tutkusu Büyüdü, Gözbebeklerimde...
Korkmuyorum Böylesine Sevdiğimi Söylemekten...
Haykırmak İstiyorum, Bilsinler İstiyorum...
Beynime Yazdığımca Anlatabilmek...
Herkesle, Bu Büyük Aşkı Paylaşmak İstiyorum...
Ve Sonrasında Özüme Dönüyorum...
Seni Sevdiğimi, Asla İnkar Etmiyorum...
Bunca Sevmişlikte Bile, Direniyorum...
Olmadığın Yolları Bu Kez Ben Seçiyorum...
Tercih Benim, Ben İstiyorum...
Çılgıncasına Severken, Bunu Söyleyebiliyorum...
Ruhun Benim, Biliyorum...
İşte Bu Yüzden, Bedeninden Vazgeçiyorum...
Asla Bitmeyecek Sana Olan Sevdam...
İsyanlı Gecelerde Adını Anacağım...
Biliyorum, Kahrolacağım...
Bedeliyse Bu Olsun, Aldırmayacağım...
Seni Bende Ölümsüz Yaşayacağım...!!! 
........................................................

Seni Tanımadan Önce Yüreğim Ölü Deniz Gibi Sessiz, Sakin Konuklarını Ağırlamaktaydı...
Oysa Şimdi Yatağına Sığmayan, Köpürerek Taşan Azgın Nehirler Gibi Çağlamakta.....
Seni Hangi Mevsimde Sevdim Ben?
Ne Zaman Gelip Yüreğime Oturdun?
Nasıl Başladı ve Şekillendi?
Artık Seni Sevmek Geçirdiğim Sayısız Gecelerde, Gururumu Parça Parça Bölüp Aşkıma Kurban Etmek Oldu...
O Tarifsiz Ağrıyı Uyuşturmak İçin, Ruhumdan, Kimliğimden, Onurumdan Vazgeçtim...
Her Şeye Rağmen Direnebilmek İçin Kendimden Vazgeçtim...
Ruhumdan Kendimi Kovup, Tüm Hücrelerime Sadece Aşkını Yerleştirdim...
İşte O Andan İtibaren Sensizlik Artık Bensizlik Oldu...

Sevgili Beni Bensiz Bırakma Olur mu?
Çünkü Sen Nereye Gidersen Git, Ben Oradayım...
Seni Herşeyinle, Ben Seni Ruhunun O Eşsiz Yanıyla Birlikte Sevdim...
Benim Başka Gidecek Yerim Yok...
Benim Senden Başka Gerçeğim Yok...
Sende Yaşıyorum Ben Sadece...
Sen Ne Kadar Parçalanırsan Ben O Kadar Parçalanırım...
Sen Ne Kadar Bütünsen Ben O Kadar Bütünüm...
Sen Ne Kadar Kimsesizsen Ben O Kadar Kimsesizim...
Senin Kalbinin Topraklarında Yaşıyorum Ben.
Beni Bensiz Bırakma Olur mu?



Sevgi Mutluluğa Açılan, Özgürce Yol Alan Kanatlar mıdır?
Yoksa Sevgi Acının ve Gözyaşının İçinde Atılan İmdat Çığlıkları mıdır?
Sevgi Acıya Tutsak Olmak mıdır?
Yoksa Mutluluğa Tutsak Olup Sevmek midir?
Her Dakika Onu Düşünmek midir Sevmek?
Aklından Silememek midir?
Peki Tutsaklık Neresinde Sevginin?
İçinde?
Dışında?
Başında?
Sonunda?
Ortasında?
Neresinde?
Tutsaklık Özgür Bırakmaksa Sevgini, Sevdiğini,
Onu Düşünmekse Sınırsızca...
Sevgi Onu Sevmekse ve Tutsaklıkta Bu İşin İçindeyse Eğer;
"Sevgi O’na Tutsak Olmaktır!"...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.