11 Şubat 2012 Cumartesi

Bir Dokunsalar Bin Çıtırtı İşitecekler Yüreğimden...!

Seni Düşünüyorum Sevgili...
Uykunun Huzurlu Kollarına Kendimi Bırakamadığım...
Yatağımda Uykuyu Bekleyerek Dönüp Durduğum Gecelerde Düşlüyorum Seni...
Kelimelerden Köprüler Kurabilmek...
Bazen de Söylemeden Bilebilmek İstiyorum Seni...
Senin Kelimelerinde...
Benim İçimin En Derininde Sakladıklarımı Bulmak İstiyorum...
Dünyaya Senin Gözlerinden Baktığımda...
Hiç Yabancılık Çekmeyeceğimi Bilmek İstiyorum...
Yaşamlarımızın O İncecik Detaylarında Bulduğumuz Yakınlıkları...
Aynılıkları Paylaşabilmek İstiyorum...
"Kimse Bilmez, Anlamaz Nasılsa Hepsi Bende Saklı Kalsın" Diyerek Biriktirdiğim Bütün "Az"larımı Seninle Çoğaltacağımı Hissetmek İstiyorum...


Üzerine Bastığında Kolaylıkla Kırabileceğin Bir Sonbahar Yaprağıyım Şimdi...
Bir Dokunsalar Bin Çıtırtı İşitecekler Yüreğimden...
Kurudum Rüzgarında Aşkın...
Yıprandım...
Ezildim...
Unutuldum Bir Köşede...
Tutunamadım Bir Ağacın Gövdesine...
Yüreğime Tutunup Aşkı Yaşayanlar Her Seferinde Acı Bıraktılar Payıma...
Sevgiye, Mutluluğa Dair Ne Varsa Götürdüler...
Damarlarımdaki Yaşama Sevincimi...
Rüzgara Boyun Eğmeyecek Yanlarımı Götürdüler Bir Bir...

Çırılçıplak Hissediyorum Kendimi...
Korunmasız...
Yapayalnız...
Tek başına...
Bi'çare...
Zavallı Kuru Bir Sonbahar Yaprağıyım Şimdi...
Bıraksan Rüzgar Savuracak Göklere Sonra Yine Yerlerdeyim...
Acımasız Bir Yürek Ezecek Belki de...
Belki de Umutsuzluğa Hükümlü Bir Sevgili Yüreğin Ellerinde
Hayat Bulacağım Yeniden Bir Kitap Arasında...
Saklı Kalmış Bir Anıyı Gün Yüzüne Çıkaracağım...
Kimbilir...
Sensizliğe Alıştırdın Bak...
Rüzgar Bir O Yana Bir Bu Yana Sürüklüyor Zavallı Bedenimi...
Dayanılır Gibi Değil İnan ki...
Ya Ellerin Arasına Al Kurtar Beni Senin Olayım...
Ya Rüzgara Teslim Et Bedenimi Son Bulayım...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.