8 Şubat 2012 Çarşamba

Ben Her Gün Daha Çok Sendeki Aşk Oluyorum...!


Ağıt Yakılan Diyarlarda Sana Hasret Büyütür Yüreğim...
Asmışım Kendimi Bembeyaz Bir Bulutun Sessizliğine...
Gökyüzü Gecelerime Hançerli...
Yüzümü Suskunlukla Yıkadığım Bir Zamandı Yüreğimi Pusuya Düşüren Yalnızlık...
Başlamadan Tükenip Giderdi Aşk’a Zamansızlık...
Masum Uyanışlar Kaplardı Havayı...
Ve Özlem Ne Anlaşılmaz Kalırdı Bakamadığım Aynaların Avuçlarında...
Kendimden Habersiz Bir Sevda Türküsü Sarardı Duygularımı...
Seher Yelinde Hayal Kovalardım...
Şiirlerden Tutardım Ellerini...
Nasıl da Özlerim Seni Bir Bilsen...
Nasıl da Ağlamak Gelir Şimdi İçimden...
Yıldızlar Çizerim Bomboş Kağıtlara...
Belki Bir Hüzün Tadında Yağmurlara Karışırım...
Belki de Toprak Olur Renginde Sonbahara Seni Getiren Mevsimlerle Yarışırım...

Yalnızlığı Okuyan Her Şiir Kendi Sessizliğinde Dün Kalıyor...
Bazen "Seni Seviyorum" Demek Bile Bana Yetmiyor...
Sensiz Yapamayacağım...
Ne Ben Uyuyabiliyorum Artık..
Nede Düşlerime Çentik Atan Saatler...
Geçip Gidiyor Karabasanlar Baskısı Gecelerimin Tam Orta Yerinden...
Bir Ömürde Tüketiyorum Siyahın Anlamını...
Bu Ben miyim? Diyorum Kendime...
Aynalar Cevap Vermiyor...
Ben Her Gün Daha Çok Sendeki Aşk Oluyorum...
Kapıları Kapatıyorum, Pencereleri Açıyorum Gökyüzüme...
Seni Çağırıyorum...
Ben Yaşadığım Her Zamana Senin İçin Parmak İzi Bırakıyorum...
Uzatıyorum Ellerimi...
Sen Tuttmadığın Anda Ben Yalnızlığımda Kayboluyorum...!!!



Ne Vakit Düşsen Aklıma İsyan Ediyor Aklım Aşkıma...
Gece Siyah Kollarına Alırken Beni İstemsiz Adımlarla Yine Geldim Kollarına...
Düş'te Olsa... Bir Göz Kırpışta Ortalıktan  Yok'ta Olsa Hayali Kollarınla Sarıl Son Kez Aşkınla Kavga Eden Bu Kadına...
Kendimle Daha Fazla Mücadele Edecek Gücüm Kalmadı..
Beni Benden Kurtarsana...
Bendeki Seni Geri Alıp Beni Benimle Bıraksana...!
Saydamlaşan Bir Aşkın Karşısında Bir Acıya Dönüştüm Usulca...
Aşkınla Beni Benden Korusana...!
Hangi Mevsimde Olursa Olsun Sev Beni...
Hüzünlerin Girdabında Olsan da Vur Beni Yüreğinin Kıyılarına...
Sana Dair Nice Hasret Cümlesi Birikti Yüzümün Kurak Yakalarında...
Gel de Bitsin Bu Suskunluk...
Gel de Sonlasın Bana Dair Yokluk...!
Susma N'olur...!
Kendim Kadar Kapladığım Yalnızlıktan Kurtar Beni...
Bağırmasan da Olur...
Fısılda Yeter...
Aradığım Yeter Seni Düş İmkansızlığıma...
Susadığım Yeter Avuçlarından Akıt Dilsiz Yüreğimi...
Yüzündeki Gülüşlerini Ver Bana...
Yalpalayan Sesimi Tut Sesinle...
Adressizliğimin Boşluğunu Varlığınla Kapat...

Sustuğuma Bakma Sen...
Suskunluğumun Her Bir Zerresinde Avaz Avaz Seni Andım...
Tükettim Dudaklarımda ki Tüm Kelimeleri...
Seslenişimdir Sanadır Duy Beni...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.