6 Şubat 2012 Pazartesi

Dün Gece Rüyamda Bir Adam Ve Bir Kadın Çaresizliklerine Ağladı...!

Dün Gece Rüyamda Ruhundan İçeri Girdim...
Derinlerine İlerledim...
Yalnızlığına Şahit Oldum...
Çocuksu Bakışlarını Gördüm...
Baktım Öylece Yalınlığına...
Süslü Ruhunun İçindeki Fakirliği Gördüm...
Kocaman Bedenin İçinde Saklı Çocuğu Gördüm....
Dün Gece Rüyamda Saçlarımı Kokladın...
Ellerinin Arasına Dolandı Saçlarım...
Doya Doya Kokunu Çektim İçime...
Sahiplendim Seni Benimmişçesine...
Dün Gece Rüyamda Kulağıma Bir Sürü Güzel Şey Söyledin...
Başımı Önüme Eğdim Utandım...
Dün Gece Rüyamda Bir Adam Ağladı...
Gözlerimden Benim Gözyaşlarımı Çalıpta Ağladı...
Dün Gece Rüyamda Bir Adam Ve Bir Kadın Çaresizliklerine Ağladı...!



Duy Sesimi Artık Dayanmıyor Bu Yürek...
Duy Artık Feryadımı...
Duy da Gel Al Beni Karanlık Gecelerimden...
Duy Sana Sesleniniyorum Gel Seni Bekliyorum...
Duy Beni, Duy ki Canın Acısın...!
Seni Seviyorumm..
Senin Düşleyemeyeceğin Kadar...
Senin Bekleyemeyeceğin Kadar...
Senin Sevemeyeceğin Kadar Seviyorum Seni...
Sakladığım Düşsün...
Beklediğim Işıksın...
Bekliyorum Seni...
Uykuyu Kaldırdım Aradan Engel Olacak Diye...
Yatağa Hasret Kaldım Uykuda Ayıracak Diye...
Kalemime Hep Yalvardım Sanki Susacak Diye...
Özlüyorum Seni...
Sana Ulaşamıyorum Mesafe Hep Büyüyor...
Sana Kavuşamıyorum Ayrılık Hep Sürüyor...
Kalbim Sanki Bir Hançer, Şu Bağrımı Deliyor...
Seviyorum Seni...
Sana Söylüyorum Son Kez Bunu Senden Başkası Benden Duyamayacak....
O Kadar Büyülü Bir Söz ki; İçten Söylenirse Ancak Yerini Bulur...
 "SENİ SEVİYORUM"



Duymak İsteyipte Duyamadığım Sözlerin, Ölünce Duysam da Beni Diriltemez...
Unutma ki Ben Seni Bedenimde Taşıdığım Candan Bile Çok Sevdim...
Ben Seni Ölümüne Sevdim...
Uğrunda Ölürcesine Sevdim...
Sen İse Beni Öldürmek İçin Her Acıyı Verdin ve Başardın...
Şimdi Mutlu musun?



Umutlarını Yitirip Tüketme Dediler...
Oysa Umutlarımın Tükendiğini Bilmediler...
Dudak Büzüp Gözyaşlarını Akıtma Dediler...
Gözlerimden Kanlar Damladığını Göremediler...
Her Sabah Doğan Güneş Yeni Umut Getirir Dediler...
Güneşin Düştüğü Yerden Geldiğimi Bilmediler...
Hayallerini Süsleyip Düşlerine Koy Çünkü,
Hayaller Çocukların Oyuncaklarıdır Dediler...
Oyuncaklarım Hiç Olmadı Benim,
Çocukluğumu Ecelin Kollarında Yaşadığımı Bilmediler...
Güller Dalında Güzeldir, Sevgiyle Saracaksın Dediler...
Sevgimle Sardıkca Yüreğimi Dikenlerinin Kanattığını Göremediler...
Gönlünce Yaşa, Kuşlar Gibi Özgür Ol Dediler...
Kanadımı Kolumu Kırdılar, Ucamadım Özgürce Bilemediler...
Herkes Sevemez Sevmek Yürek İster Dediler...
Yüreğimi Ortaya Koyup Sevdiğimi Bilemediler...!!!



Beni mi Arıyorsun Sevgili??
Yarım Kalmış Hikayeleri Oku...
Yolun Ortasında Terkedilen Bir Kimsesizi Dinle...
Sensiz Geçen Saatlere Adı Konulmamış Yaşanmışlıklara Sor...
Kaybedilen Umutlarda Enkaz Altlarında Ara...
Beni Bulacak Olursan Sakın Yaklaşmaya Kalkma!
Kırıklarım  O Kadar Keskin ki Dokunursan Ellerini Kanatır...
Yaralarımda Bir O Kadar Derin İçine Herşeyinle Seni Hapsettim...
Dokunursan Canın Acır, İçin Sızlar... Dayanamazsın...
Paramparçayım... Her Bir Parçam Ayrı Yerde...
Kolay Dağıttın Ama Toplamaya Gücün Yetmez...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.