9 Şubat 2012 Perşembe

Kalemim Geceye Esir...!




Kalemim Geceye Esir...!
Uykusuz Gözlerimin Suskun Saatlerinde Kah Hüznümü Yazdı...
Kah Hasretimi...
Kah Sevgimi...
Hayalimi Alıp da Karşına Yokluğumda Okudun mu?
Sonbaharda Yalancı Baharlar Gibi Gönlüme Düşen Sevgili!
Ne Sevda Çiçekleri Açtı İçimde Renk Renk Dönüpde Bir Baktın mı?
Her Birinin Adını  Sevgi Koydum...
Aşk Koydum Sevginle Açan...
Sevginle Filizlenen Bir Kez Olsun Kokladın mı?
Özlem Dolu Seslenişlerimin Çığlığını Gecenin Siyaha Bürünmüş Sessizliğinde...
Sol Yanının En Ücra Köşesinde Kulak Verip de Duydun mu?
Sen Sevdinmi Sevgili ?
Sevilmenin Ötesinde Sevmeyi Hissettin mi ?
Kendinle Baş Başa Kaldığında...
Gözlerine Hayalim Düştüğü Anlarda  Seviyorum Diyebildin mi?



Sevilmenin Coşkusumuydu Seni Bana Getiren!
Ben Bunu Hiç Bilemedim!
Şimdi Hangi Mevsim Hüküm Sürüyorsa Evrende Onu Yaşıyorum İçimde...
Dilim Lal...  Sol Yanım Lal...
Bir Tek Kalemime Geçmiyor Sözüm, Yine Seni Yazıyor Kendince...
Nereye Kadar Diye Kimse Sormasın Bana!
Mevsim Sonbahara Dönüşmeden...
Bedenim Toprak Olmadan Ben Senden Gittim Diyemem!
Diyemem Sevgili...!!!
Bir Çıkmazdayım Şimdi...
Sensizliğin ve Senin Çıkmazındayım!
Yitirilmiş...
Kaybedilmiş Duygulara Takılı Kaldım!
Hayatımdan Eksilen Ne Varsa Onları Yüreğime Gömüyor...
Üzerinde Açan Hüzün Çiçeklerini Yağmurlara İnat Gözyaşlarımla Suluyorum...
Görmüyor musun!?

Hayat O Kadar Zamansız Duygular Yaşatıyor ki Bana...
Sen Bu Zaman Denilen Kavramın İçindeki En Değerli An'dın...
Hüzün Çiçeklerimi Soldurup Yüreğime Mutluluk Tohumları Ektim Seninle...
Zamansız Duygular;
Ama Zamanı Beklemezmiş Yaşamaya Değer Şeyler Ben Sende Bunu Anladım...
Zamansız Gelmiştin Bana...
Baharı Yaşamamış Çöl Gibiyken Yüreğim Senin Yağmurunda Islandım...
Çorak Toprağıma Ektiğin Filizler Çiçek Açtı...
Yemyeşil Bir Dünya Oldun İçimde...
Artık Rüyalara Gerek Duymuyordu Bedenim...
Çünkü Ruhum Yaşıyordu Seninle Sen Canımdan...
İçimden Bir Parçaydın...
Artık Zamansız Değil Duygularım, Sensizliğin Acısı Zaman Dinlemiyor...
En Beklenilmedik...
En Umulmadık Zamanı Bile Beklemiyor...
Her An...
Her Saniye...
Her Dakika Yüreğimi Sensizliğin Acısına Kilitliyorum...
Yaşamaya Değer Şeyler Zamanı Beklemediği Gibi...
Acılarda Vuracağı Zamanı Hiç Beklemiyor...
Kalbin Çığlıklarına Aldırış Bile Etmeden Darbelerini En Derine İndiriyor
Ve Ben Sensiz Yok Olup Ölüyorum...!!!



Bir Çıkmazdayım Şimdi...
Sensizliğin ve Senin Çıkmazındayım!
Seni Hala Sevmemin ve Senden Hala Vazgeçemememin...
Seni Deli Gibi Özlememin  İsyanındayım...
Senden Hala Vazgeçemedim...
Seni Hala Silemedim Şu Aklımdan, Kalbimden...
Hala Kalemimin Ucunda, Dilimin Ucundasın...
 Ne Yapacağımı Bilmiyorum!
Nasıl Seni Unutacağımı...
Aklımdan Nasıl Çıkaracağımı...
Kalbimden Nasıl Atacağımı Bilmiyorum!
Her Yolu Denedim, Ama Seni Aklımdan, Kalbimden Silemedim...
Aylar Geçti, Günler Geçti Bir Adımlık Bile Yol İlerleyemedim...
Hala Kalbimin Sesinde Senin Adını Duyuyorum
Ve Hala İlk Gün'ki Gibi Sana Muhtacım!
Özlüyorum Seni...
Kuşun Yuvasını...
Annenin Çocuğunu...
Toprağın Suyu...
Esirin Özgürlüğü Özlediği Gibi...
Hissediyorum Seni...
Kağıdın Kalemi...
Ruhun Bedeni...
Gecenin Gündüzü...
Göğün Bulutu Hissettiği Gibi...
Seviyorum Seni...
Sonbaharın Rüzgarı...
Gülün Dikeni Sevdiği Gibi...
Sadece Özlediğimi Biliyorsun Sen...
Oysa En Az Özlemim Kadar Acı Çekiyorum Ben...
Boğazımda ki Düğümlenen Hıçkırığım Çözülmeden Gel!
Gözyaşım Olup Akmadan Gel!
Son Nefesimi Vermeden Gel!



Ayrılıklar...
Hüzünler...
Her Seferinde Kapımı Çalan...
Gözyaşlarım Var...
Yüreğimde Cam Kırıkları...
Yüreğimde Can Kırıkları Var..
Ne Yana Dönsem O Yana Batar...
Ne Yana Dönsem O Yanım Kanar...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.