10 Şubat 2012 Cuma

Bana Bu Kadar Uzakken Nasıl Acıtabiliyorsun İçimi?


Uzak Durmalıyım Senden...
Yoksa Yıpranacak Acı Çekeceksin...
Benim Yüreğim Dayanmaz Buna...
Uzağımdasın Sevdiğim Uzak Dur Benden Yaklaşma!
Ama Yine de Vazgeçme Benden...
Uzaktan Sev Sen de Benim Gibi...
İçime Öyle Bir Ateş Düşürdün ki!
Sana Duyduğum Sevgiyi Daha Ne Kadar Saklayacağım İçimde Bilmiyorum...
Sesini Sesimle...
Seni Kendimle Bütünleyip Aşkı Yaşıyorum...
Seni Sensiz Yaşıyorum...
Ve Bu Acıya Boğuyor Beni...
Niye Bu Kadar Uzaksın Bana?
Niye İçimde Bu Kadar Sıcaksın?
Bu Sevginin de Bir Bedeli Var Elbet...
Senin İçin Bu Sevgi Adına Bütün Bedelleri Ödemeye Hazırım da
Sen Bilmiyorsun Bunu...
Ve Hiç Bilmeyecek...
Seni Nasıl Sevdiğimi Öğrenmeyeceksin...
Yokluğunda Seveceğim Seni...
Aramızdaki Engeller Seni Sevmeme Engel Olabilir mi Sanıyorsun?
Yanılıyorsun...!
Bu Aşkta Hiç Bir Umut Olmasa Bile Seni Sevmekten Vazgeçmeyeceğim...!

Ne Çok İhtiyacım Var Sana Bir Bilsen!
Ama Yoksun...
Hiç Olmayacaksın...
Sana Ulaşmak İçin Hiç Çaba Harcamıyorum...
 Harcamalı mıyım?
Bilmiyorum!
Eğer Sana Ulaşırsam Bütün Büyü Bozulacakmış Gibi Geliyor...
İçimdeki Sevgi Kanatlanıp Uçacakmış Gibi...
Birine İhtiyaç Duyduğumda Hep Sen Geliyorsun Aklıma...
Oysa Hiçbir Şey Yaşamadım Seninle...
Ama Hissettim Seni...
Bakışlarını İçime Hapsettim...
Uzaktaki Sevgili!
Ulaşılmayan Aşksın....
Bana Bu Kadar Uzakken Bile Nasıl Acıtabiliyorsun İçimi?
Seninle Hiçbir Şey Yaşamamışken Nasıl Özletiyorsun Kendini?
Herşeye Rağmen İçimdeki Sıcaklığını Yitirmek İstemiyorum...
Bilinmezlikler Ülkesinin Ulaşılmaz Sevgilisi Sana İhtiyacım Var...!!!



Sevgili?
Sanada Şiirler Yazdıran Oldu mu Hayatında?
Senin de Mısralar Döküp Sızladı mı Yüreğin?
Sende Benim Kadar Sevdin mi?
Sevipte Şiirler Yazdın mı Sevgini Haykırdın mı Gecelerce?
Yokluğumda Aradın mı Varlığımı Buldun mu?
Yazarken Ağladın mı Hiç?
Gözyaşı Döktünmü Ardımdan?
Islandımı Sayfalar?
Aktımı Gözyaşlarında Yazdıkların?
Hiç Yeniden Yazmaya Çalıştın mı?
Islanan Sayfalarda Seni Seviyorum Dedin mi, Belki Duyar Sesimi Diye?
Aktımı Gözünden Yaşlar...
Döktün mü Sayfalara Sevgini?
Kalemin Bitti mi?
Şiir Yazmaktan Parmakların Sızladı mı?
Yüreğin Burkuldu mu Hiç...
Sende Ağladın mı Benim Gibi?



Ben Şiirler Yazdığımda Yazdıran Sendin!
Ben Sevdim, Sevdiğim Sendin...

Sevipte Şiirler Yazan Hep Bendim!
Yokluğunda Varlığını Arayan Bendim! 
Yazarken Ağlayan, Gözyaşı Döken Bendim!
Islandıkça Sayfalar Yeniden Yazan Bendim!
Islak Sayfalarda Defalarca Seni Seviyorum Yazan da Bendim!
Şiir Yazmaktan Kalemi Biten, Parmakları Sızlayan da Bendim!
Sustuğunda Ağlayan da Ben...!!!

Ben Aşk Oldum, Sen Tükettin...!
Ben Ateş Oldum Sen Su, Külleri Yanıyor İçimde Artık!
Ben Hıçkırık Oldum Sen Avuntu...
Gözyaşı Donuyor Gözümde Artık...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.