5 Şubat 2012 Pazar

Anlatma Bana Artık Hiçbir Şey, Çünkü Anlamaz Bu Kalp...!

İçime İçime Yağan Yağmurun Sızlattığı Biri Çift Gözüm Var...
Ve Nedenini Bilmediğim Çokça Sancılar...
Esmeyen Rüzgar, Kıpırdamayan Dallar..
Suskunluğumdan Gelir Bu İçimdeki Fırtınalar...
Kendimden Başlasamda Yola, Neden Sana Çıkıyor Hep Bu Başlangıçlar?
Sanki Hep Sendeyim..
Sanki Bir Adım Bile Gidememişim...
Bir Hayatım Bile Yok... Bir Canım Bile Yok...
Sen Gittin Gideli Bir Güzel Cümlem Yok!


Anlatma Bana Artık Hiçbir Şey...
Anlatma Çünkü Anlamaz Bu Kalp...
Sen Hiç Yangınken Buza Döndün mü?
Sen Hiç Vardım Derken Mutluluğa Hüsrana Gardiyan Oldun mu?
Sen Hiç Sevdin mi?
Sen Hiç Aşık Oldun mu ?
Sen Hiç Yitirirken Bile Gülümsemenin Hazzını Bilir misin ?
Bilmezsin...!
Uzak Dur Benden...!!!
Aklım Yitik!
Aramıyorum ki Sende Bulmaya Çalışma!


Artık Şiirler Yazamıyorum Sessiz, Umutlu...
Parmaklarım Sarılsada Klavyeye...
Gözlerim Ağlamaklı, Yüreğim Sızlamaklı...
Bir Kaç Kelime Dökülse de Dilimden Biçare...
Birbirine Uyumsuz Anlamsız Sözcükler Çıksada...
Yüreğimden Çıkmadığı Belli Oluyor...
Anlamsız...
Yitik...
Ve Bitik...
Gözyaşlarımı Tutmayı Öğrendim Sayende Bir Nebzede Olsa...
Yüreğime Her Ne Kadar Söz Geçiremesem de Senden Yana...
Gözlerim, Yüreğim, Kalbim, Ruhum ve Benliğim Dolsada Yasla...
Unutmadım, Unutamam, Unutmayacağım İçtiğim Aşk Şarabını Asla...

Benzemeyecek Hiç Bir Bahar Bundan Sonraki Baharlara...
Sonbaharlara Gebe Artık Aklım...
Ya da Aklım Yok Demiştim Değilmi ??


Geç Kaldık Saatlere...
Geç Kaldık Yaşamlara...
Çıkıp Bir Yerlerden Karşı Koyamadın Zamana!
Korktun!
Belki de Haklıydın Bu Aşk Yaşanmazdı Dar Zamanlarda...
Yetişecek Kadar Yakın Olmalıydın Avuçlarıma...
Yanağımdan Öpüp Kaçacak Kadar Korkak Değil...
Yüreğimde Duracak Kadar Mert Olmalıydı Yüreğin...


Yoksa Sen Değil miydin Aradığım?
Kaybettim Sanıp Ağladığım?
Şimdi Ben Seni İçime Sakladım...
Baksanda Göremeyeceğin Kadar Sana Uzağım...
Ben Bu Savaşa Yenik Girdim, Yenik Çıktım..
Geçecek Dedin İnandım..
Kapattım Gözlerimi Hadi Bir An Önce Geçsede, Yine Başlasam Bitmeye...


Şimdi Beni Özle Desem Kocaman Kocaman Harflerle
Bedenimin Ufaklığına İnat Özler misin Beni?
İyisi mi Bana Sormadan, Bana Hissettirmeden Özle Beni...
Camların Buğusunda Beni Gör Bana Söylemeden...
Uzaktan Uzağa Takibimde Ol...
Ol ki Ben Bir Gün Düşersem Elimden Tutupda Kaldıranım Ol...
Çünkü Ben Öyle Yapacağım...
Ne Zaman Düşsen Yanında Olacağım..
"Bak Gördün mü" Demek İçin Değil "Hep Burdaydım" Demek İçin
Ve Ben Artık Tüm Söylenmiş Sözlerin Aksine Bir Daha Aşka Dair Nameler
Söylemeyeceğim Sana...
Yorgunluğumdan Ya da Bezginliğimden Değil...
Kulağının Duymadığından Değil...
Kalbinin Hissetmeyeceğine Olan İnancımdan Değil...
Söylediğimde Tesiri Olmadığından...
Hani Arada Bir Dayanamıyorumda Sana Söylüyorum Ya Birşeyler
İşte Onlar da Susmaya Gönlümün Razı Olmadığından...
 

Biliyor musun?
Yokluğundan Beri Korkmuyorum Karabasanlarla Boğuşmaktan...
Neden Korktuysam Başıma Geldi Ya...
İşte O Yüzden Artık Korkmuyorum..
Gitmenden...
Bitmekten...
Ağlamaktan...
Kayıplarda...
Anlamsız Bir Anda Gelen Mutluluklardan Artık Korkmuyorum...


Yarım Bıraktın Yarsız Bıraktın Beni...
Yalnız Değil Issız Bıraktın Beni...
Biliyorum Sen Hiç Gelmeyeceksin!
Biliyorum Sen Benim Seni Özlediğim Gibi Hiç Özlemeyeceksin...
Olsun Sevgili...
Sen Gelme / Ben Yinede Bekleyeceğim...!


Böyle Söylediğime Bakıpta Üzülme Sen...
Yanmasın Canın!
Ben İkimizin Yerine de Yanarım...
Yine de Gel Sen!
Yanaklarıma Süzülen Yaşları Ellerinle Sil..
Ve Bana Ayakta Kalmayı Öğret!
Dik Durabilmeyi Öğret!
Gittin Ya; Sanki Tüm Dünyanın Yükü Üzerimde...
Doğrulamıyorum Bile Sensiz; Anlasana!


Belli ki Ölüm Uykusuna Yatmış Ne Sevdalar Var Hayatımızda...
Gözyaşlarıyla Kaplanmış Gönüller...
Ve Yürek Sızlatan Aşk Hikayeleri...
Derinlerde Bir Sevda Masalı Vardır Hani...
Sonunda Gökten Üç Elmanın Düşmediği...
Bilmem Hangi Dağın Arkasında Gizlenmediği...
Masal Gibi Bir Hayat Bu Yaşadığımız...
Bu Gün Var Olanlar Yarın Yok...
Sevdalar Kaybolmuş Yitik...
Zaman, Sadece Akmakla Kalsa İyi...
Bir Çok Sevenin de Sevdasını Yanında Götürüyor...
Yürekleri Parçalıyor, Dağlıyor Derinden...
Aslında Belki de Ölüm Uykusuna Yatan Aşk Değil...
Bizim Aşk Sandığımız Şeydir...


Ayaz da Kalmış Kalbim Paramparça...
Yüreğimde İnceden Bir Sızı, Acımsı...
Dilimde Bir Sevda Türküsü, Acıklı...
Gönlümde Solmayan Bir Bahar Dürtüsü...
Gözümde İki Damla Yaş, Sana İthafen...!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.