6 Şubat 2012 Pazartesi

"Sevgilim" Diyorsun, Sızıma Sızın Değiyor...!


Her Tarafımda Yokluk Esiyor...
Ya da Bana Öyle Geliyor...
Yürüyorum...
Nerelerden Geçiyorum İnan Hiç Bilmiyorum...
Yanlış Bir Kaldırım Taşına Basıyorum, Sendeliyorum...
İçimde Bir Yer Beni Sana Doğru Çekiyor; Ya da Bana Öyle Geliyor...
Bir Yağmur Damlası Daha Düşüyor Kirpiğimin Ucuna, Seni Damlıyorum...
Yüreğimin Derinine Bir Ezgi Düşüyor, Darmadağın Oluyorum...
Bütün Harflerim Sende Çoğalıyor...
"Sevgilim" Diyorsun, Sızıma Sızın Değiyor...
O Ezgi "Ayrılamam" Diye Ağlıyor, Ya da Bana Öyle Geliyor...


Mevsimin Sert Soğuğunda Karışıyor, Avuçlarının Sıcaklığı...
Sen Bana Yağmur Olup Karışıyorsun, Ben Seni Damlıyorum...
Ayrı Yollar da Dağılmayı Bekleyen Kalabalıkta İçimde Bir Fısıltı Duyuyorum,
"Seni Seviyorum" Ya da Aşka Öyle Geliyor...
Her Yağmur da Seni Damlıyorum...
Gözlerinde Bulunuyorum...
Ya da Öyle İşte...!


Korkmuyorum Seni Sevmekten...
Ben Senin Varlığını Seviyorum...
Yokluğunu Seviyorum...
Sana Ulaşamadığım Dakikalarda,
Seni Duymayı...
Seni Özlemeyi...
Hiç Görmesem Bile Seninle Olmayı Seviyorum...
Gönlünü Seviyorum...
Özünü Seviyorum...
Ben Sendeki O Sıcaklığı...
Sana Olan Uzaklığı Seviyorum...
En Çok Yalnız Kaldığımda Beni Bulan Gönlünü Seviyorum...
Ben En Çok Benim Sana Olan Sevgimi Seviyorum...
Dünyaya Sığdıramadığım Seni Kalbime Sığdırmak Geliyor...
Özlemek Geçiyor İçimden Seni...
Sevmek Geçiyor. ..
İçimden Sana Doğru Giden Bin Bir Türlü Yol Geçiyor...
İçimden Sen Mutlu Olacaksan Ölmek Bile Geçiyor!
Ben Yalnızca Seni Seviyorum...
Seni Yalnızca Sen Olduğun İçin...
Ruhun İçin...
Kalbin İçin...
Seviyorum Seni...
Ben Seni En Çok Kendim İçin Seviyorum...
Belki de İlk Defa Bencil Oluşumu Sana Borçlu Olduğum İçin...
Seni Her Şey İçin Seviyorum Ve Sahip Olmadığım Hiçbir Şey İçin...
Her Dakika Seninle Olmayı Seviyorum...
Gözlerimi Her Açtığımda Aklıma Gelişini Seviyorum...
Her Gece Uyumadan Önce Seni Sevdiğim Aklıma Gelince, Sensiz Uyumayı Bile Seviyorum
Ben Seni En Çok Umutsuzluğumda Beni Bulduğun İçin Seviyorum...
Ben Seni Benimle Yaşadığın, Benden Hiç Gitmediğin, Beni Hiç Terketmediğin İçin Seviyorum...
İçimde Yakaladığın Coşkumu Seviyorum ...
Seni Sevdiğimi Hatırlamayı Seviyorum...
Her Kibrit Çaktığımda Alevin İçinde Seni Görmeyi Seviyorum...
Her Sigara Yaktığımda Dumanın Şeklinde Seni Görmeyi Seviyorum...
O kadar Çok Seviyorum ki Seni Sevmeyi...
Yalnızca Sen Olduğun İçin Hayatımda Kendimi Bile Seviyorum...
Sen Olunca Aklımda Kalbimi Seviyorum Seni Seviyor Diye...
Ruhumu Seviyorum Senin Ruhuna Bu Kadar Yakın Diye...
Ayakta Kalışımı Seviyorum Sebebi Sen Olunca...
Sana Olan Sevgimi Yazan Kalemimi Seviyorum...
Senin Adını Yazdığım Kağıdı Seviyorum...
Bana Seni Hatırlatan Herşeyi, Sana Giden Yolları Seviyorum...


O Kadar Çok Seviyorum ki Seni ...
Seni Kaybetmek Korkusunu Bile İçinde Yalnızca Sen Olduğun İçin... Sana Karşı Duyduğum Bir Duygu Olduğu İçin... Korkumun Sebebinde Sen Olduğun İçin Seviyorum...


Yine de Korkmuyorum Seni Sevmekten...
Korkmuyorum Seni Sevmekten...!
Seni Seviyorum Sevgili...!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.